Witam.
Chciałbym się dowiedzieć czy opłaca się kupić nowe Bravo II za 54000 zł silnik 1.4 120km
Chcą mi za tą sumkę wcisnąć w salonie..
Jakie są wasze opinie?
Warto.. Czy nie warto?
Witam.
Chciałbym się dowiedzieć czy opłaca się kupić nowe Bravo II za 54000 zł silnik 1.4 120km
Chcą mi za tą sumkę wcisnąć w salonie..
Jakie są wasze opinie?
Warto.. Czy nie warto?
Przy dzisiejszych cenach ropy brać benzynę i ew. dobrą instalację gazową
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Wyposażenie standard.
A czy bardzo odczuwa się różnicę 1.4 90km a 1.4 120km?
Może i pytanie jak 3 latka ale..
Mam okazje kupić 90 jeszcze taniej..
I nie wiem czy ryzykować słabszy silnik..
co rozumiesz przez standard?? bo to pojęcie względne
.
ja bym brał mocniejszy ale zobacz sobie jeszcze na spalanie obu modeli na stronie autocentrum.pl/spalanie
spalanie
bravo 1.4 120 KM średnio 10 litrów gazu koszt przejechania 100km pb 45zl LPG 39zł
bravo 1.9 120 KM średnio 6 litrów ropy koszt przejechania 100km 34 zł
więc teraz pytanie czy na pewno warto pchać się w gaz?? i wymieniać świece co 15 tysięcy i płacic za przeglądy więcej?? chyba nie bardzo jednak tym bardziej ze zapowiadają wzrost ceny gazu do 4 zł
W Bydgoszczy w salonie Fiata w czerwcu 2011 chcieli mi Bravo II z tym motorem z pakietem Sport (nie model sport, a pakiet Sport) sprzedać za ciut ponad 56 tys. zł.
Auto fajnie się prezentowało, alufelgi rasowe, całe czarne, szyby przyciemnione, czerwona nić w środku.
W tej cenie oferowali tez montaż instalacji LPG w salonie, czyli wyjechałbym już autem na LPG.
Jeździłem tym i tym i czuć różnicę, ale tylko wtedy gdy turbina się ruszy dobrze do pracy, wtedy czuć te dodatkowe konie.
Samo auto źle się nie odpycha i to i to. 1.4 z Turbo udaje się też dobrze "zagazować".
Ja bym szukał tego mocniejszego, jak nowe to nie ma obaw, że ktoś źle traktował turbinę.
Dopytaj się w salnie o jakieś egzemplarze z rocznika poprzedniego, mają duże upusty.
Lub auta które stoją na stocku. W tamtym roku słyszałem o ... nowej Alfie 159 SW która była nowa tyle tylko, że około 2 lata na stocku "przeleżała".
Może to akurat zły przykład bo nie dobrze jak auto tyle stoi, ale dopytaj się o jakieś roczniki z roku ubiegłego.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
No i dlaczego nie kupiłeś?
Julka mi się zamarzyła A później jakoś ciśnienie odeszło i tam sam jakoś temat zszedł na dalszy plan.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
ej no Paweł nie naginaj sytuacji..
Podejrzewam że paliwa bierze to z 8 litrów czyli 100km = 8*5,6~45zł, gazu ok niech bierze 10 czyli 10*2,7=27zł, disel licząc ok 6-7 litrów ok 37z.
Do tego disel będzie drożeć, ale PRZEDE WSZYSTKIM auta z tymi silnikami są znacznie droższe i w razie awarii zdecydowanie bardziej walą po kieszeni.. A nie ma się co łudzić że to tak jak stare wolnnosące disle nie psują się wcale..
---------- Post dodany o 21:06 ---------- Poprzedni post dodany był o 21:05 ----------
I zmieniłem temat - to BRAVO a nie BRAVA
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
ja wzialem dane ze strony autocentrum. a co do spalania to ja swoim nie przekraczam 6/100 czyli 6* 5.60=33.60 moim zdaniem gra nie warta swieczki bo LPG ma drożeć i kosztować tyle co inne paliwa wiec czy jest sens czy nie to neich kazdy sam oceni. mialem auto na gaz i mam ropniaka. do gazu nigdy nie wróce i tyle wiem. co do cen części to nei powiedzialbym ze sa droższe raczej ceny sa porównywalne (rozrząd z pompa wody + olej + filtry= 700zł z robotą chyba niewiele) tym bardziej że sporo pasuje ze stilo. a i sam samochód z wyprzedaży 2011 będzie w porównywalnej cenie
Paweł ja się tam upierać przy niczym nie będę, ale fakt jest taki, że gaz drożeć to ma już od dobrych paru lat.. Nawet jak będzie kosztować 4zł to będzie opłacalny przy cenie paliwa za 6zł (disel pewnie z 50gr więcej). Instalacja za 3000zł zwraca się po 20-25tyś.. Silnik disla jest droższy z reg o nawet 7-10tyś zł (choć jak tu to nawet nie wiem).. A mówiąc o częściach nie mówię o rozrządzie tylko o turbinie, o wtryskach.. Padnie turbina i masz parę tyś w plecy..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
niby masz rację z ta turbina ale w tym 1.4 120 tez jest turbo więc myśle że koszt podobny jej regeneracji. nie wiem ja jakoś do gazu nigdy bym nie wrócił, za dużo z tym kłopotu jak cos się sypie. ze znalezieniem dobrego gazownika jest większy kłopot jak z mechanikiem. może jeszcze fakt że place za ropę trochę mniej jak przeciętny kowalski i dlatego mi się to opłaca. mnie 100 km kosztuje jakieś 25 zł . tyle to ja praktycznie płaciłem z puntem na gaz które brało średnio 9 litrów tegoż trunku na mieście
Chciałem kupić 1,4 T-jet ale nie znalazłem nic ciekawego z automatyczną klimatyzacją, na czym bardzo mi zależało dlatego mam 1,6 multijet też 120koni. Ogólnie silniczek fajny, cichy, elastyczny ale pali sporo i powiem szczerze, że jak czytam, że 1,9 nie przekracza 6litrów to troszkę nie chce mi się wierzyć. Starą bravą mogłem zejść poniżej 5 w trasie, a w cyklu mieszany paliła niecałe 6, nuovo bravo z 1,6 w trasie ma problem zejść poniżej 6 a mieszany zaczyna się 6,5...
Dla mnie 1,4 T-jet prowadził się super i jak dobrze pamiętam to w zeszłym roku proponowali mi w salonie za 48tys rocznik 2010 + 3tys za instalację gazową.
[color=red]Piszę poprawnie po polsku[/color].
mala litraż jednak robi swoje pomimo że koni jest psoro to jednak pojemnośc za mała. to auto troche waży.
obecnie jeżdżę tylko w mieście 3/4 km i znowu start z zimnego. spalanie to 7,4l/100. sporo ale jednak przy -10 to zanim się rozgrzeje to ja go juz gaszę.
latem spokojnie 6 na mieście a trasa 4.5 jadąc przepisowo i hamując silnikiem natomiast tarsa 120 i wyprzedzanei czyli energiczna jazda to max 5.4
1,6 a 1,9 to nie jest aż taka różnica w pojemności, a po to wkładają mniejsze silniki żeby mniej palił, a nie więcej bo innych oszczędności z nich nie ma. Wiem, że dane producenta o spalaniu można włożyć między bajki ale nie spodziewałem się takiego spalania.
Fakt, że ja rzadko jeżdżę 120km/h, do pracy lecę A4 a że zawsze jestem spóźniony to potem trzeba nadrabiać
[color=red]Piszę poprawnie po polsku[/color].