Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 21 z 21
  1. #16
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał qolejowy Zobacz post
    Może to było jakieś letnie paliwo. Dla pewności zlałbym tyle ile się da. Jak ten olej postoi trochę w ciepłym to woda powinna osadzić się na dole kanistra.
    nie to ruskie więc może dlatego.
    zostawięchyba jednak w zbiorniku to paliwo bo wlałem denaturatu to zwiąże wodę i nie będzie zamarzało. do tego dolany jest sydd więc tylko zatankuje jakiegos zimowego paliwa i powinno być chyba dobrze. na zimę trzeba po prostu lac dobre paliwo a oszczędzać jak ciepło



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    to ruskie więc może dlatego.
    U nich -25 to tylko lekki przymrozek, więc i paliwo muszą mieć przystosowane do takich warunków. Tyle że wiesz jak to jest z przemytem.
    " .... i spojrzał Pan na naszą pracę i był zadowolony a potem zapytał o nasze zarobki i gdy się dowiedział - usiadł i zapłakał..."

  4. #18
    Klubowicz
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpacie
    Postów
    117
    Auto
    Tipo + Bravo
    co do komunikatu to jesli ktoras swieca klaknie calkowicie to go dostaniesz, ale jesli sprawnosc swiecy jest duzo nizsza niz nowej to komunikatu nie dostaniesz

    jesli 200k na blacie to wymien swieczki, sprawdz w abs ile mial odpalen zaplonu i bedziesz mniej wiecej wiedzial ile tysiecy razy swiece pracowaly

    co do swiec to tylko bosch lub beru, obie firmy klada swieczki na 1 montage dla fiata

    jesli chodzi o wykrecanie swiec, to gdy bys mial dynamometr to graniczny moment to 20Nm dla wykrecania, wkreca sie swieczki z momentem 9Nm

    sam ostatnio wymienialem swieczki, po 102tys km od nowosci juz slabo zaczal palic blizej 0, bledu nie sygnalizowal komp wiec jeszcze grzaly ale juz ponizej zakladanej sprawnosci, 12tys keyon troche scioralo swieczki


    a teraz o paliwie, nigdy nie dolewam depresantow a... :
    20120203_065535.jpg
    20120203_065834.jpg
    20120203_065800.jpg

    paliwo to BP U ON, podstawa to utrzymywac wysoki poziom ON na tak duzych mrozach, auto palone jeszcze na seryjnym aku 58Ah 540A Moll, 2 obroty walu i gadal bez zadnego zajakniecia, w tej chwili Moll zostal sprzedany i zagoscil meski aku a nie popierdy fabrycznej pojemnosci
    Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
    Nuova Bravo 1.9 16v [color=red]mj[/color] 190KM Sport

  5. #19
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    u mnie już powinno byc ok. paliwo było pewnie chrzczone bo kryształki lody były ale o tym juz pisalem. od soboty wieczora do dziś rano stał w grzanym pomieszczeniu potem zajechał na cpn i zalałem sprawdzonego arktycznego paliwa, dolałem specyfików i zobaczymy jutro jak będzie a powinno być dobrze.
    co do świeczek to palił przy -15 praktycznie na dotyk więc myśle ze nie jest z tym źle a jak będę kupował to świece ngk w myśl wierszyka:
    świece bosch
    wyrzuć w kosz
    świece beru
    do roweru
    świece iskra
    ogniem tryska

    ale ze iskry nie dostane to będzie ngk ale to przed następną zimą. i na pewno na przyszłość będę lał zimą dobre paliwo.
    na razie ciesze się z jazy Bravurą

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpacie
    Postów
    117
    Auto
    Tipo + Bravo
    iskre dostaniesz, ale ....... tyle w temacie iskry do nb, ngk nagrzewa sie dluzej niz bosch lub beru ale co kupisz to juz Twoja decyzja :]
    Tipo 1.9TD 90KM Granturismo
    Nuova Bravo 1.9 16v [color=red]mj[/color] 190KM Sport

  7. #21
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    poczytam specyfikacje itp i zobaczymy. do października dużo czasu


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. 2.3 JTD na zimnym nie pali
    Napisany przez Utry na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 25-11-2013, 22:27
  2. Odpowiedzi: 24
    Ostatni post: 01-12-2011, 23:49
  3. Bravo nie za dużo mi pali?
    Napisany przez nike166 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 25-10-2011, 17:59
  4. Na zimnym pali jakby na 3 gary
    Napisany przez MaxPleasure na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 03-02-2010, 23:33
  5. Nie pali na zimnym
    Napisany przez sindbad na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 27-06-2009, 16:32

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 1.9 multijet akumulator

fiat bravo 1.9 multijet forum

bravo 1.9 multijet slabo pali

filtr paliwa fiat bravo 1.9 multijet

akumulator fiat bravo 1.9 multijet

bravo 1.9 multijet

bravo II zle pali zimny

fiat bravo II 1.9

fiat 1.9 jtd nie odpala

fiat 1.9 multijet zle zapala po nocy

fiat bravo 1.9 multijet - nie odpala

fiat doblo 2008r multi jet ciezko pali rano

bravo 1.9 multijet ciezko pali

fiat bravo multijet problem z odpalaniem

1.9 multijet ciezko pali

akumulator do fiat bravo 1.9 multijet

akumulator do fiat bravo multijet

filtr paliwa bravo ii

fiat doblo multijet 1.3 opinie zimny nie pali

Fiat Bravo Multijet 1.9 nie odpala na zimnym silniku

silnik doblo multijet 1.9 zimny

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl