Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2020
    Skąd
    Austria
    Wiek
    34
    Postów
    45
    Auto
    Fiat Bravo II
    Rocznik
    2007

    Bravo 1.4 90 KM Klima

    Chcialbym zapytac głównie uzytkownikow z tymi silnikami czy po włączeniu klimy (u mnie manual) tez Wam tak samochod przymula ze przy jezdzie pod górke to trzeba go targac na wysokie obroty? Nigdy w zadnym samochodzie tak nie mialem ze klima az tak wplywala na moc samochodu. Czy moze to byc problem np. ze sprezarka klimy ze taki opór daje? Bez klimy chodzi spoko, z klimą masakra. Dodam ze sama klima chodzi bardzo dobrze, nie mam z nią problemow.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    12 lipiec 2016
    Skąd
    Poznań
    Postów
    357
    Auto
    Bravo 1.9 MJet
    Rocznik
    2007
    U mnie w 1.9 jtd 120km po wlaczeniu klimatyzacji auto trzeba trzymac przy conajmniej 2k obr/min zeby jechalo. Przy ruszaniu tez trzeba dodac na 1.2 1.5k obr/min zeby dobtze plynnie ruszyc. Klimatyzacja manual.

    Sent from my LM-Q610.FGN using Tapatalk

  4. #3
    wss
    wss jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 marzec 2019
    Skąd
    Kowary
    Wiek
    34
    Postów
    12
    Auto
    Bravo 1.4 90KM
    Rocznik
    2009
    Też mam 1.4 90KM, z klimą jest masakra, jak się jedzie gdzieś w trasie to pół biedy, ale po mieście to irytujące na maksa...

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2020
    Skąd
    Austria
    Wiek
    34
    Postów
    45
    Auto
    Fiat Bravo II
    Rocznik
    2007
    No wlasnie ja kupilem benzyniaka bo po trasach jezdze bardzo malo i tez nie robie jakis duzych odcinkow dla tego lepsza benzyna a nie chcialem uturbionego silnika bo to kolejna rzecz ktora moze sie popsuc. Wzialem wolnossaka ale nie przypuszczalem ze glupia klima tak moze dzialac na moc silnika. Tak jak pisalem, nigdy wczesniej nie mialem takiej akcji i myslalem ze moze cos jest popsute, ale bledow brak, autko bez klimy smiga nawet calkiem spoko jak na 90 kuni ale z klimą go rozpędzic, a juz pod góre to jakby go chomiki napedzaly 😂

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 lipiec 2020
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    1
    Auto
    Alfa 159 1.9 JTDm 8V
    Rocznik
    2010
    Rozważałem zakup z takim silnikiem i rzeczywiście wyłączenie klimy dodaje auto napędu nadprzestrzennego później szukałem z JTDm różnica ogromna

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2016
    Skąd
    Kraków
    Postów
    49
    Auto
    Bravo 1.4 Tjet
    Rocznik
    2007
    To już lepiej gazu nie zakładać jak muli z włączoną klimą 🤣
    U mnie w tjecie 150 nie ma żadnej różnicy.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 lipiec 2020
    Skąd
    Word
    Postów
    3
    Auto
    Bravo II 1.4 90KM
    Rocznik
    2010
    Mam Bravo z takim silnikiem i nie mogę narzekać. Jeżdżę głównie po mieście (Kraków), od czasu do czasu dłuższe trasy po obwodnicy czy autostradzie. Dodam, że mam założoną instalację gazową BRC i na niej głównie jeżdżę. Nie katuję silnika ciągłymi zrywami ze skrzyżowania, bo niestety zwykle blokują mnie "marzyciele", którzy dopiero szukają drążka jak się pali zielone. Ale jak potrzeba to dobrze się zbiera. Wiadomo nie konkuruję ze szlifierami czy innymi większymi samochodami. Na obwodnicy spokojnie na 120km się wkręca, a na autostradzie 140km (więcej też było ). Jakbym miał go drugi raz kupić to nie miałbym obiekcji.

  9. #8
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Skąd
    Philippines
    Postów
    1,814
    Auto
    byС– 500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Miałem Bravo z 2007 z tym silnikiem 90 KM i klima muliła auto .Wtedy okazało się ,że nie ma praktycznie parownika (Fiat nie przyznał się ,że montował szajs ). Zaproponowano mi gest handlowy ,że wymienią mi parownik (lamelki zniknęły same z siebie ) ,ale koszt gestu był wyższy niż to samo zrobione poza ASO ,więc moja kieszeń powiedziała "robimy poza ASO" . Po tym poprawiło się (może to sprężarka dawała na ostro gdy nie mogła osiągnąć czego chciała ? Auto sprzedałem . To samo miałem w Aveo ,klima zmulała auto ,ale dałem ją na przegląd ,uzupełniono co trzeba ,nakazano używać nawet zimą i ..przestało mulić autem . Tak jakby sprężarka obciążała układ ,proponuję udać się do klimatyka i sprawdzi obciążenie sprężarki .

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    09 kwiecień 2020
    Skąd
    Austria
    Wiek
    34
    Postów
    45
    Auto
    Fiat Bravo II
    Rocznik
    2007
    Wlasnie tego sie spodziewałem. Tylko ze klima chodzi calkiem spoko, szybko sie wychladza itd. Jak mialem kiedys w fordzie parownik zatkany to dluuuugo sie schladzala i dzialala jak obroty silnika byly powyzej 2500 ale samochodu nie mulilo. Tylko ze to byl diesel 115 KM


 

Podobne tematy

  1. klima
    Napisany przez tot23 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 07-07-2018, 09:12
  2. Fiat Bravo SX 1.6 16V Klima Problem z wentylatorem chłodnicy
    Napisany przez Kamilek9901 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 25-10-2017, 07:04
  3. bravo hgt nie dziala wentylator (klima)
    Napisany przez niuniek874 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 13-03-2017, 12:22
  4. klima
    Napisany przez AndrzejSTN na forum Stilo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 13-06-2014, 21:46
  5. ciągle działąjący Wentylator Termowłącznik czujnik Fiat bravo 1.6 klima
    Napisany przez Maciek91113 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 22-03-2012, 09:56

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl