Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 2 z 2

Temat: Brak polski  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2022
    Skąd
    Chrzanów
    Postów
    1
    Auto
    Fiat Bravo
    Rocznik
    2007

    Brak polski

    Witam. Po próbie zaktualizowania blue&me na komputerze pokładowym gdy chce spróbować cokolwiek zrobić pokazuje się napis BRAK POLSKI. Istnieje możliwość zresetowania tego w jakiś sposób?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    16 styczeń 2011
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    462
    Auto
    Bravo II 2.0 165
    Rocznik
    2011
    Wejdź na stronę blue ...
    pobierz język polski, wrzuć na pustego pena, włóż w aucie, odpal zapłon i czekaj cierpliwie az zacznie gadać po polsku.


 

Podobne tematy

  1. 500 - Teksasu do Polski
    Napisany przez ravnov na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 14-03-2022, 14:22
  2. Menu i polski język
    Napisany przez draiwer66 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 23-03-2019, 19:07
  3. jak wgrac j.polski
    Napisany przez kwiatekh83 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 23-01-2015, 21:58
  4. język polski w ePERze
    Napisany przez abel na forum Obsługa portalu i forum
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 26-02-2013, 20:02
  5. Polski supersamochód?
    Napisany przez egon na forum Nowości & Portal
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 11-08-2011, 17:05

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl