Witamy na Fiat Klub Polska
-
Nowy klubowicz
Airbag pasażera, zacinaja się zegary
Witam kolegów, mam problem z fiatem bravo 2012 1.4 90kuca. Świeci mi się kontrolka airbag pasażera, niekiedy miga i pisze sprawdzić w instrukcji. Dziś odłaczylem aku na 15 min i pomogło, ale na jak długo. Drugi problem to zegary zawieszaja się podczas uruchamiania, jakby zacinały się, gdy samochód się uruchomi wszystko działa ok . W czym problem? Jaki bezpiecznik wymienić? Który odpowiada za airbag A który za zegary ? Ja już nw co robić, z elektroniką w tym aucie coraz gorzej ;(
-
Chcesz dołączyć do nas?
Zarejestruj się!
-
Pierwsza i podstawowa sprawa. Diagnostyka akumulatora.
Sent from my LM-Q610.FGN using Tapatalk
-
Nowy klubowicz

Napisał
toofoxy
Pierwsza i podstawowa sprawa. Diagnostyka akumulatora.
Sent from my LM-Q610.FGN using Tapatalk
Aku ma rok, i jest ok ;( kiedyś Też był airbag ale po wymianie aku był spokój bo padol po 6 latach , niestety tylko rok , wiem wiem elektryka w bravo delikatna , sproboje podladowac choć prostownik wskazuje full , a jakieś inne pomysły?
-
Master
Kolega dobrze podpowiada.Czym sprawdzales stan akumulatora , miernikiem? Zmierz spadek napiecia przy rozruchu silnika. Sprawdz polaczenia ,masy , klemy na aku.Jak masz interfejs ,mozesz sprawdzic wys. napiec ,mierzonych przez body.
-
Nowy klubowicz

Napisał
Braval
Kolega dobrze podpowiada.Czym sprawdzales stan akumulatora , miernikiem? Zmierz spadek napiecia przy rozruchu silnika. Sprawdz polaczenia ,masy , klemy na aku.Jak masz interfejs ,mozesz sprawdzic wys. napiec ,mierzonych przez body.
Tak wszystko w normie, klemy aż się błyszczą, masę też robiłem i nic , dziś ruszyłem kostkami pod kierowcą i pasażerem bo już nawet od kierowcy wywala i piszczy non stop i czasem zniknie, nw czy problem tkwi w tych kostkach ale podejrzewam że nie ;/ zaczyna mnie te auto irytować i podejrzewam że ten moduł robi jakieś spiecia(30%długie) , choć inni dokladali i nic się nie działo;/ co proponujecie dalej, za każdą informację dziękuję i za poświęcony czas ;(
-
Klubowicz
Odłącz moduł i będziesz wiedział. Ja mam i wszystko jest git ale sam go zakładałem. Zobacz jeszcze blachę pomiędzy klemą a przewodem do alternatora/ rozrusznika. Wiem ze tam potrafią być spadki napięcia. Sprawdź miernikiem na samym przewodzie jakie jest napięcie ładowania i jaki spadek przy roRuchy
-
Master
Podstawowa sprawa, czyli diagnostyka DTC
Poprosimy o kody błędów.
Akumulator pod porządny tester, a nie sprawdzanie ładowarką, która cokolwiek powie, albo nie, gdy akumulator jest totalnym szrotem.
Jeszcze jedna sprawa.
Kolega czeka na zakończenie testu centralek po włączeniu zapłonu, czy od razu kręci rozrusznikiem?
Podobne tematy
-
Napisany przez encom na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 3
Ostatni post: 16-11-2017, 08:22
-
Napisany przez pit14 na forum Bravo, Brava, Marea
Odpowiedzi: 3
Ostatni post: 22-10-2015, 01:17
-
Napisany przez Hudex na forum Stilo
Odpowiedzi: 0
Ostatni post: 05-11-2014, 23:13
-
Napisany przez zywykrzych na forum Bravo II
Odpowiedzi: 11
Ostatni post: 09-08-2014, 22:39
-
Napisany przez zywykrzych na forum Obsługa portalu i forum
Odpowiedzi: 4
Ostatni post: 26-03-2013, 21:27
Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci
Tagi dla tego tematu
Powered by vBulletin, Copyright © 2023 vBulletin Solutions, Inc.
FiatKlubPolska.pl zrzesza fanów i posiadaczy samochodów marki Fiat.
FiatKlubPolska.pl nie jest formalnie powiązane z koncernem Fiat.
Znaki towarowe wykorzystane w treściach forum należą do ich właścicieli
i zostały użyte wyłącznie w charakterze informacyjnym.
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:37.
W sieci od 2007 roku.