Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5

Temat: abs fiat barvo 1.4  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 marzec 2018
    Skąd
    kraków
    Wiek
    32
    Postów
    16
    Auto
    Bravo 1.4
    Rocznik
    2007

    abs fiat barvo 1.4

    witam, juz kiedyś pisałem o problemie mojego bravo i wyszło że zaśniedziała wtyczka sterownika. urwały się dwa piny więc je wygrzebałem założyłem z powrotem i auto kręci i nie pali. pierwsze pytanie czy to może mieć wpływ na odpalanie?
    z czytałem numer seryjny pompy abs bosch eps 0 285 235 416 taki jest wygrawerowany na aluminiowej obudowie ale nie moge nigdzie znaleść takiej samej tylko są inne oznaczenia. czy to można taką założyc?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    18 grudzień 2014
    Skąd
    Łódź
    Postów
    366
    Auto
    Fiat Croma 1,9 jtd 150km, AF40
    Rocznik
    2007
    Zamiast szukac pompy poszukaj przyczyny dla której nie odpala ci auto, bo pompa nie jest tą przyczyną.
    FiatFan: Marea Weekend 1,9jtd, Brava 1,9jtd, Croma 1,9jtd

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    16 maj 2021
    Skąd
    Lublin
    Wiek
    51
    Postów
    381
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet (żony)
    Rocznik
    2009
    Dokładnie. Auto może nie odpalać z powodu głupiego bezpiecznika, czy braku masy np.

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    10 czerwiec 2022
    Skąd
    Częstochowa
    Wiek
    25
    Postów
    7
    Auto
    Punto II 1.2
    Rocznik
    10.2001
    Tak jak koledzy wyżej napisali pompa to nie przyczyna nieodpalania auta. Ja stawiałbym na wywalenie bezpiecznika bo coś z tą wtyczką musiałeś popsuć.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    02 marzec 2018
    Skąd
    kraków
    Wiek
    32
    Postów
    16
    Auto
    Bravo 1.4
    Rocznik
    2007
    Cytat Napisał zjanek Zobacz post
    Tak jak koledzy wyżej napisali pompa to nie przyczyna nieodpalania auta. Ja stawiałbym na wywalenie bezpiecznika bo coś z tą wtyczką musiałeś popsuć.
    elektryk doszedł do tego co było powodem, brak ciągłosci na szynie kan, okazuje się że jak któryś z modułów nie jest zasilany to robi się przerwa w obwodzie modułów po wyminie na inny sterownik auto odrazu zapaliło. Podobno fiat ma przypadłość do śniedzenia styków w puszce z przekaźnikami itp


 

Podobne tematy

  1. Kupno używane Fiat Barvo 1,4 150 KM
    Napisany przez kasssja na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 14-05-2020, 20:31
  2. [silnik] Fiat Barvo 1.8 16V GT - falujące obroty i kontrolka
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 24-10-2010, 20:17

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl