Mam pytanie czy ktoś wymieniał kołyskę w swoim aucie ?
Na zimnym silniku strasznie trzęsie autem jakby silnik miałby wyskoczyć.
Do wymiany trzeba wyciągać silnik ? Kto się orientuje jakie koszta kołyski i robocizny ?
Mam pytanie czy ktoś wymieniał kołyskę w swoim aucie ?
Na zimnym silniku strasznie trzęsie autem jakby silnik miałby wyskoczyć.
Do wymiany trzeba wyciągać silnik ? Kto się orientuje jakie koszta kołyski i robocizny ?
[COLOR="#FF0000"][SIZE=4][FONT=Palatino Linotype]„Nie jeździj szybciej niż umiesz myśleć ,a Twój Anioł Stróż latać...”[/FONT][/SIZE][/COLOR]
Jakiej kołyski? Koła zamachowego?
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Nie wiem jak to opisać ale to jest rama która podtrzymuje silnik , zawieszenie ...
[COLOR="#FF0000"][SIZE=4][FONT=Palatino Linotype]„Nie jeździj szybciej niż umiesz myśleć ,a Twój Anioł Stróż latać...”[/FONT][/SIZE][/COLOR]
Sanki pewnie, nie nie musisz zwalać silnika, musisz go tylko na czymś podtrzymać i możesz zwalać. Jak będziesz zwalał to wymień tuleje na stabilizatorze od razu.
Czemu podejrzewasz sanki?
Bardziej stawiam na poduszki silniki.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Być może i sanki ale jeśli nie trzeba będzie wyciągać silnika to sporo gotówki zostanie w portfelu ( "sanki" mam do wymiany po tym jak mi mechanik pokazał sztuczkę ze śrubokrętem ;p ). Poduszka pewnie też ma swój udział.
[COLOR="#FF0000"][SIZE=4][FONT=Palatino Linotype]„Nie jeździj szybciej niż umiesz myśleć ,a Twój Anioł Stróż latać...”[/FONT][/SIZE][/COLOR]
Jak to sztuczka ze śrubokrętem?
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Zaprosił mnie pod auto gdy robili z przewodami hamulcowymi i jednym mocniejszym uderzeniem przebił się przez stal taki chwyt marketingowy ;p
[COLOR="#FF0000"][SIZE=4][FONT=Palatino Linotype]„Nie jeździj szybciej niż umiesz myśleć ,a Twój Anioł Stróż latać...”[/FONT][/SIZE][/COLOR]
Auto sprawdzałem magnesem do tego chłodnica lekko zardzewiała zero jakiś nowych spawów i tym podobnych ( do tego konsultacja na stacji diagnostycznej i konkretna opinia mechanika który się zna na rzeczy hehe. Auto sprowadzone z Niemiec po tym jak stało rok czasu tzn. wyrejestrowane było usterka czujnik położenia wałka z tego co pamiętam także w niemczech auto by się znalazło na złomie po dzwonie. A koszta naprawy elektrycznej to spory wydatek dla niemca zwłaszcza że auto ma ponad 10 lat.
Ostatnio edytowane przez Taxus ; 05-08-2012 o 22:57
[COLOR="#FF0000"][SIZE=4][FONT=Palatino Linotype]„Nie jeździj szybciej niż umiesz myśleć ,a Twój Anioł Stróż latać...”[/FONT][/SIZE][/COLOR]
Sądze że słaby diagnostyk się wypowiadał w temacie, sorki ale w zdrowym aucie nie przerdzewieją sanki ;/ co z tego że ma ponad 10lat mam pewne audi które ma już prawie 20 i tam nie przebijesz żadnego elementu nawet młotkiem i przecinakiem, w moim bravo też nic takiego sie nie dzieje, jeśli było dobrze zespawane to żaden miernik Ci nie pomoże, bo miejsca w ktorych mierzyłes mogły być oryginalne ale z innego auta
Co do niemiec to nie te czasy że uszkodzone auta szły na złom, teraz właśnie idą do polski auta typy 2 lub 3 w jednym
OK bez obrazy nie chce Cię zrażać może akurat masz jakieś wadliwe sanki a reszta jest idealna ale przyjrzyj się jeszcze raz wszystkiemu z kanału i wymień co trzeba nawet dla własnego bezpieczeństwa.
Rocznik 99 ... bez dzwona też mogła skorodować belka.
Zobacz fotki w aukcji:
FIAT BRAVO SANKI ŁAWA ZAWIESZENIE SILNIKA (2474423090)
FIAT BRAVO SANKI ŁAWA ZAWIESZENIE SILNIKA
i powiem ci że widywałem gorsze stany, ale w autach starszych i o dużym przebiegu.
Nawet spawając trupa z ćwiartek takie rzeczy jak sanki czy przedni pas wymienia się, to są groszowe sprawy a znacznie ułatwiają (przyspieszają) "renowację".
Co do jednego pełna zgoda: trzeba dokładnie sprawdzić resztę podwozia i wszystkie newralgiczne punkty, rzadko jest tak że jeden element koroduje "do dna" a wszystko inne jest zdrowe.
Ostatnio edytowane przez ata ; 06-08-2012 o 01:13
Ja tam jestem przekonany iż mechanik do którego jeżdżę a naprawdę zna się na rzeczy bo na termin trzeba czekać od 3 tyg. do miesiąca nie rzucał słów na wiatr jak to się mówi.
Auta nie znosi nic się nie dzieję więc skoro by miał mieć dzwon to autko by prościutko nie jeździło ;p
A sanki zgniły bo stał rok tak jak przewody hamulcowe które wymieniałem.
[COLOR="#FF0000"][SIZE=4][FONT=Palatino Linotype]„Nie jeździj szybciej niż umiesz myśleć ,a Twój Anioł Stróż latać...”[/FONT][/SIZE][/COLOR]
.....
Przyczyna tego problemu jest na literę "P", ale to nie "postój".
Powódź.
Auta po zalaniu mają zawsze problemy z korozją przewodów hamulcowych i profili podwozia. Pewnie dlatego stał u niemca, po powodzi i odebraniu odszkodowania nie przejdzie przeglądu (TUV) - nie ma szans, pojazd jest u nich w bazie jako "zniszczony", bez prawa rejestracji.
Może sie myle, ale sporo widziałem samochodów "po powodzi" i wiem co w nich gnije. Jeśli nie wymienili całej tapicerki i plastików wszędzie, to prawdopodobnie nawet dziś da się stwierdzić czy i gdzie stała woda.
Skoro w urzędzie jak rejestrowałem auto babka się pytała jaki był powód wyrejestrowania auta. To słucham cię bo przewody to normalka w autach ale widzę że obeznany jesteś.
[COLOR="#FF0000"][SIZE=4][FONT=Palatino Linotype]„Nie jeździj szybciej niż umiesz myśleć ,a Twój Anioł Stróż latać...”[/FONT][/SIZE][/COLOR]
Przewody gniją bo są stalowe i obłazi z nich farba.. To żaden argument, że auto zalane.. Mojenie było a przewody wymieniać też trzeba było..
Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT