Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 marzec 2013
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    34
    Postów
    1
    Auto
    Bravo
    Rocznik
    1997

    Zawór upustowy w TD 75

    Witam, mam bravę td 75KM czy można zamontować tz, zawór upustowy blow off?

    Chodzi mi o efekt psst, wiem, że nic nie da



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    05 czerwiec 2012
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    30
    Postów
    875
    Auto
    Bravo 1.4 12v
    Rocznik
    1996
    zrób przelot i jak chcesz wydać kasę to wstaw zawór, ale mówię ci diesel na przelocie pięknie brzmi piękny dźwięk turbo (kolega ma w VW golfie II 1.6TDi)
    A w Bravo td 75KM chyba jest orginalnie zawór upustowy, ale nie jestem pewny. byś musiał sprawdzić

    Przelot w 1.9 JTD

  4. #3
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Zawór upustowy blow-off? Powiedź mi w jakim celu?

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  5. #4
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2012
    Skąd
    Pfaffenhofen an der Ilm
    Wiek
    45
    Postów
    558
    Auto
    VW Golf 3 GTi,VW Golf IV cabrio,Fiat Sedici 2.0JTDm,Fiat 500 sport
    Rocznik
    2011
    Nie rób tego bo się ośmieszysz.Miałem Bravę 75 TD.Jedzie to bo jedzie ale zawór blow-off to żenada.Daj spokój.

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    40
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994

    Odp: Zawór upustowy w TD 75

    Panowie, a może by tak trochę konkretów i właściwego nazewnictwa?
    Blow-off Valve to właśnie zawór upustowy, więc zawór upustowy blow-off brzmi trochę jak masło maślane.
    Druga sprawa to fakt, że niemal każdy turbodoładowany silnik taki zawór posiada bo zwyczajnie jest on wymagany do pracy.
    Trzecia sprawa. Zawory dzielimy (z grubsza) na atmosferyczne i recyrkulacjne. Fabrycznie w większości wypadków są montowane recyrkulacjne. Wynika to w większości wypadków z przepisów dotyczących ochrony środowiska oraz z faktu, że takie zawory pracują sporo ciszej g bardziej "miękko".
    Po czwarte. Zawór upustowy wbrew pozorom służy określonemu celowi. Chroni turbo i silnik, poprawia kulturę pracy silnika. Sugestie, które (w moim odczuciu) mają dać do zrozumienia że to mocno nie na miejscu bo to nie 300 konne Subaru są mocno nie na miejscu. Co w tym takiego ośmieszającego?

    "... I guess it's just the way I'm wired."
    www.delta-HF.com

  7. #6
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Zapytałem kolego dlaczego chce założyć. Są ludzie którzy zakładają dla dźwięku [psyyt] ten typu 1 atmosferyczny. Ten standardowy tego nie robi.
    Nie krytykuje bo też uważam, że ten zawór pozwala turbinie na dłuższy żywot.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    12 grudzień 2012
    Skąd
    Pfaffenhofen an der Ilm
    Wiek
    45
    Postów
    558
    Auto
    VW Golf 3 GTi,VW Golf IV cabrio,Fiat Sedici 2.0JTDm,Fiat 500 sport
    Rocznik
    2011
    Cytat Napisał dejv667 Zobacz post
    Panowie, a może by tak trochę konkretów i właściwego nazewnictwa?
    Blow-off Valve to właśnie zawór upustowy, więc zawór upustowy blow-off brzmi trochę jak masło maślane.
    Druga sprawa to fakt, że niemal każdy turbodoładowany silnik taki zawór posiada bo zwyczajnie jest on wymagany do pracy.
    Trzecia sprawa. Zawory dzielimy (z grubsza) na atmosferyczne i recyrkulacjne. Fabrycznie w większości wypadków są montowane recyrkulacjne. Wynika to w większości wypadków z przepisów dotyczących ochrony środowiska oraz z faktu, że takie zawory pracują sporo ciszej g bardziej "miękko".
    Po czwarte. Zawór upustowy wbrew pozorom służy określonemu celowi. Chroni turbo i silnik, poprawia kulturę pracy silnika. Sugestie, które (w moim odczuciu) mają dać do zrozumienia że to mocno nie na miejscu bo to nie 300 konne Subaru są mocno nie na miejscu. Co w tym takiego ośmieszającego?

    "... I guess it's just the way I'm wired."
    delta-HF.com | Witaj na stronie poświęconej samochodowi Lancia Delta HPE HF.
    Co w tym ośmieszajacego? Ledwo tocząca się Brava robiąca psyk.Chyba,że właściciel chce być sławny i wyladować szybko na You Tube albo na innym Joe Monsterze.Ostatnio jeździłem 260-cio konnym A3 i w takim aucie psyk ma sens i super efekt a Brava...

  9. #8
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Trzymajmy się tematu. Każdy zamontuje co uważa za słuszne.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2012
    Skąd
    Niemcy
    Wiek
    40
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994

    Odp: Zawór upustowy w TD 75

    Nie uwierzysz, ale u mnie np psyk jest a nie miałbym nic przeciwko żeby go nie było... Znam ludzi którzy w mocnych wózkach z premedytacją nie montują atmosferycznych. Według nich nawet w aucie mającym 300 koni to obciach. Tym bardziej, że samo psyk to też efekt uboczny pracy zaworu. Ostatnio miałem okazję jeździć golfem 1.2 turbo i założenie zaworu bardzo mu pomogło.

    "... I guess it's just the way I'm wired."
    www.delta-HF.com

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    07 luty 2012
    Skąd
    Kielce
    Wiek
    31
    Postów
    330
    Auto
    Fiat 500 1.2 LOUNGE 2009
    Cytat Napisał Uchol Zobacz post
    ale mówię ci diesel na przelocie pięknie
    Polemizowałbym z tym...


 

Podobne tematy

  1. Urwany zawór...
    Napisany przez luki183 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 13-12-2012, 22:30
  2. Zawór nagrzewnicy
    Napisany przez jm90 na forum Ducato II
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 12-06-2012, 21:55
  3. Zawór EGR, czyszczenie?
    Napisany przez ropa2 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post: 14-10-2011, 15:22
  4. Zawór MBC w 2.4 TD
    Napisany przez tobek85 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 07-10-2011, 14:50
  5. Zawór ERG
    Napisany przez MichaelloEs na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 26-05-2009, 19:00

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

czy mozna zalozyc blow off do vw 1.9td

blow off w bravo TD

blow off w td

1.9td jaki blow off zalozyc

jak zamotowac zawur upustowy w fiat seicento

blow off 1.9 jtd

blow off do bravo 1.9 jtd

fiat brava zawor upustowy

brava mbc 1.9td

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl