Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 24 z 24
  1. #16
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Cytat Napisał Sm0kus
    Teraz ta guma w starych "poduszkach" byla 1,5cm krotsza, lozysko lezalo nizej przez co auto stalo swoiscie "w klin"
    teraz nasuwa się pytanie, czy oby na pewno wcześniej miałeś odpowiedni uchwyt mocowania, bądź, czy ten jest prawidłowy, z czystej ciekawości podjechałbym do sklepu i poprosił o spr w katalogu, nie według ePera.

    p.s
    myślę, że taka różnica w felgach nie powinna wpływać na elementy zawieszenia w ten sposób, bo wyobraźmy sobie jakie mogłyby być problemy, jeśli tylko i wyłącznie można by było stosować jeden określony typ felg.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2009
    Skąd
    Chrzanów
    Postów
    208
    Auto
    Bravo 1,9 JTD, 105CV (CF2), Lis '98
    Hmm, w takim razie moze koncowki drazkow sa zle? TRW, numery OEM zgodne z ePer i z katalogami w sklepie. Na pudelku widnieje jak byk FIAT BRAVO/BRAVA Nic innego nie przychodzi mi do glowy, a jak tarlo tak trze..

    Temat troche zmienilismy koledze, ale w moim poscie ma tez odpowiedz na swoje pytania: zmien poduszki amortyzatorow (to oczywiscie zart) no i profil opony (2cm przy zmianie profilu o 10% - podawane na oponach wartosci szerokosc/profil [w procentach z szerokosci]) Do tego jesli jezdzisz na "slickach" to zmiana opony na posiadajaca bierznik tez podniesie samochod o 5-6mm.
    www.checkengine.com.pl - Ewolucja.

    Bolek, Zasiadający Po Prawicy Mistrza Loży Prześmiewców

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 sierpień 2010
    Skąd
    Oleszyce
    Postów
    66
    Auto
    Brava 1.6 16V +LPG
    a taki pytanie za 100 punktów może masz odwrotnie końcówki założone ?? i dlatego trą Zamiast /\___ może dać odwrotnie V. inaczej mówiąc z lewego koła na prawy z prawego na lewy.

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2009
    Skąd
    Chrzanów
    Postów
    208
    Auto
    Bravo 1,9 JTD, 105CV (CF2), Lis '98
    O kur............. nie wpadlem na to.

    Wyciagnalem z pudla, zalozylem tak jak byly poprzednie, ale teraz jak sie nad tym zastanowic, to wychodzi ze faktycznie moze tak byc. Moze ktos dawno dawno temu zalozyl je zle, a ja tylko powtarzam jego blad. Mam nadzieje ze to jest w Eperze rozrysowane Ale gafa;P I jaka prosta odpowiedz.. Jak to bedzie to to chyba przywale barana w sciane
    www.checkengine.com.pl - Ewolucja.

    Bolek, Zasiadający Po Prawicy Mistrza Loży Prześmiewców

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    25 czerwiec 2009
    Skąd
    sosnowiec
    Wiek
    49
    Postów
    62
    Auto
    bravo 1 , 1.8 benzyna
    gałki powinny być śrubą w dół skierowane

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2009
    Skąd
    Chrzanów
    Postów
    208
    Auto
    Bravo 1,9 JTD, 105CV (CF2), Lis '98
    To raczej oczywiste Chodzi o to, ze galka jest wygieta... o/\____ o tak... teraz jesli zalozysz je, te "dziubki - /\" sa skierowane albo do tylu felgi, albo do przodu - w zaleznosci ktora (czesc) strona na ktora strone auta. Jesli beda skierowane do tylu - beda obcierac o rant felgi (to moj blad). Dlatego nalezy zwracac uwage co sie wyjmuje z pudelka (na pudelku pisze ktora strona) i do tego warto sie upewnic w Eperze czy dobrze robimy (rysunek). Wlasnie w eperze jest narysowane ze "dziubki" sa do przodu... a ja zalozylem dziubkami do tylu, bo tak bylo od kiedy przywiozlem auto z IT (a sam wymieniam juz 3x koncowki i zawsze zakladalem bezmyslnie tak jak bylo - bo na alu feldze nie bylo problemu - jest o cal wieksza i nie ma zadnych "kolizji").
    www.checkengine.com.pl - Ewolucja.

    Bolek, Zasiadający Po Prawicy Mistrza Loży Prześmiewców

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    08 sierpień 2010
    Skąd
    Lublin
    Postów
    153
    Auto
    Bravo 1.6 16V
    ostatnio od znajomego uslyszalem, ze zamiast kupowac "na slepo sprezyny", ktore moga na dodatek nie pasowac do fiata, lepiej kupic dystanse lub gumy pod kielichy.
    szukalem na allegro, ale nie wyszukuje mi zadnego z haseł. montowal moze ktos u siebie takie dystanse lub gumy? na innym forum (chyba skody octawii), czytalem, ze mozna nimi podniesc zawieszenie auta do 5cm, (czyli tyle, ile bym chcial) bez koniecznosci manipulowania przy sprezynach i srub nawet nie trzeba mocujacych wymieniac, bo spokojnie na te 5 cm wystarcza. (nie wiem jak w przypadku bravo jest). da rade takie cos zamontowac i na przod i na tyl? ile tak mniej-wiecej kosztuja dystanse a ile gumy? ktore bardziej oplaca sie zamontowac? (chodzi rowniez o bezpieczenstwo).

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    14 listopad 2010
    Skąd
    Kołobrzeg
    Postów
    117
    Auto
    Fiat Punto II 1.3 MultiJet
    Podepnę się pod temat - chciałbym podnieść Fiata Punto II FL - na standardowych oponach, które były i dalej użytkuję czyli 175/65 R14 może nie jest niski, ale czasem gdzieś przyhaczę - najczęściej jest to miska, którą raz już wymieniałem i raz była już prostowana :-(

    znacie jakiś sposób by podnieść kropka do góry ?
    opon nie zamierzam zmieniać.


    pozdr@wiam
    pozdr@wiam

    Andrzej.

  10. #24
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Stracisz na podniesieniu auta - podniesiesz środek ciężkości i przy np. wchodzeniu w zakręty auto będzie się bardziej kładło na boki.
    Jedyny prosty sposób na podniesienie to zastosowanie wyższych sprężyn. W tym przypadku musisz też wykalkulować czy zakres pracy amortyzatora nie będzie kolidował (wysunięcie tłoka amortyzatora - tak żeby zakres jego pracy mieścił się w normie).
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM



 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. [zawieszenie] Obniżenie zawieszenia przód
    Napisany przez soul2000 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post: 14-07-2010, 13:58
  2. [zawieszenie] Amortyzatory
    Napisany przez artek700 na forum Panda
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 14-12-2008, 23:57
  3. Zawieszenie silnika Marea 1,9 JTD
    Napisany przez KAAZ na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 06-10-2008, 12:23
  4. [zawieszenie] Obniżenie zawieszenia i większe felgi.
    Napisany przez garfield1988gse na forum Albea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 16-09-2008, 16:19
  5. [zawieszenie] Drgania przy prędkości <150 km/h
    Napisany przez 2clubbers na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 26-06-2008, 13:42

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

jakie sprezyny pasuja do fiata brava zeby podniesc do gory

jak podniesc przednie zawieszenie fiat stilo

przednie zawieszenie fiat stilo

fiat stilo zawieszenie przednie

jak podniesc przod auta

jak podniesc przednie zawieszenie

jak podniesc zawieszenie fiata brava

fiat bravo niskie zawieszenie

fiat bravo jtd niskie zawieszenie
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl