Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 26
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 wrzesień 2008
    Skąd
    kielce
    Postów
    28
    Auto
    bravo1,2 16v

    wysokie obroty po odpaleniu

    Witam
    po wizycie w serwisie i resecie kompa, obroty po odpaleniu zimnego silnika wskakuja na 2800-3000obr/min.po ok 1min. spadaja do poziomu 1500, jezeli odrazu rusze i zatrzymam sie obroty spadaja.Podczas jazdy wyrzucam na luz obroty trzymaja sie na poziomie 1300, gdzy zatrzymam sie np. przed światłami to obroty trzymaja 800obr/min.
    Dodam ze powodem resetu bylo duże zużycie paliwa ok.10l po mieście(mam ciezka noge ) ale mimo wszystko chyba za duzo jak bravo 1.2. Mechanicy w serwisie powiedzieli ze to wina silniczka krokowego i zeby usunac ta usterke trzeba go wymienic. koszt jedyne 600zł!!!!! :/



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 listopad 2008
    Skąd
    Poznań
    Postów
    14
    Auto
    Fiat Brava 1,6 16v
    Witam. Z tego co napisałeś to na pewno silnik krokowy ale koszt przesadzony nie 600 zł. Przejrzyj allegro na pewno znajdziesz coś tańszego lub pojedź do innego mechanika.
    Miałem podobny problem gdy miałem renault clio też pojechałem do niby dobrego mechanika wywaliłem około 500 zł a silniczek był wartosci 90 zł i siadł po 2 tygodniach. Pojechałem do innego i założył mi używany za 20 zł. Autem jezdziłem jeszcze z pół roku i wszystko było ok.

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    622
    Auto
    Fiat 500L 1.6 Multijet II
    Rocznik
    2014
    No takie objawy może powodować silnik krokowy. Ja za wymiane w Tipo zapłaciłem 100zł.
    Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
    Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 wrzesień 2008
    Skąd
    kielce
    Postów
    28
    Auto
    bravo1,2 16v
    wyminieniłem krokowca, ale nadal na zimnym silniku sa takie same objawy. mechanik podczas wymiany stwierdzil ze na kompie ma wszystko w porzadku :/
    silniczek kupilem na allegro ponoc nowy za 250zł. nie nie wiem czemu ale do tej wersji silnikowej nowe silniczki sa w cenach ponad 500zł!!!!

    czy ktoś ma jakieś propozycje w czym tkwi problem???

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    10 lipiec 2008
    Skąd
    Gdynia
    Wiek
    44
    Postów
    155
    Auto
    Subaru Impreza 2.0 Turbo
    Rocznik
    1998
    bravo ck, spróbuj zrobic adaptacje kompa. Komp na razie może nie widzieć różnicy między starym krokowcem i nowym. Adaptacja powinna pomóc. Moja trwała jakieś 60 km i się uspokoił.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 wrzesień 2008
    Skąd
    kielce
    Postów
    28
    Auto
    bravo1,2 16v
    adaptacja??
    na czym polega??

  8. #7
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    40
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Odłącz klemy akumulatora (obie) na jakieś 30 minut, podepni z powrotem i w trasę na przynajmniej 50km. Nie wiem czy w 1.2 taka adaptacja coś da.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  9. #8
    Master
    Dołączył
    14 styczeń 2008
    Skąd
    dziki kraj
    Postów
    3,467
    Auto
    osobowe
    Rocznik
    nieistotny
    A nie robi się przypadkiem tego na postoju do czasu zagrzania się motoru i włączenia wentylatora? bynajmniej w T/T tak było.

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    10 lipiec 2008
    Skąd
    Gdynia
    Wiek
    44
    Postów
    155
    Auto
    Subaru Impreza 2.0 Turbo
    Rocznik
    1998
    waho., piszesz o resecie kompa a adaptacja polega na jeździe w pełnym zakresie obrotów na różnych biegach. Oczywiście masz rację że najlepiej robić to po resecie kompa. Proponuje wybrać się w miasto wieczorkiem i dać mu ostro po garach. Na początku też myślałem że nic to nie daje bo zrobiłem jakoś 20 km i nic. Dopiero po przejechaniu 50-60 km wszystko się unormowało.

    [size=2][ Dodano: 2009-01-27, 10:49 ][/size]
    Hipo, można spróbować też tak jak piszesz. Mi to nic nie dało ale warto spróbować.

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 wrzesień 2008
    Skąd
    kielce
    Postów
    28
    Auto
    bravo1,2 16v
    hym..
    reset kompa robił mechanik ktory wymienial silniczek krokowy.
    po wymianie zrobilem juz ponad 50 km. , ale jezdzac normalnie max 4tys. obrotów, ale skoro trzeba mu dac po garach to jak tylko mina korki jade na przejazdzke
    dzieki za pomoc

    [size=2][ Dodano: 2009-01-27, 14:46 ][/size]
    a czy przy wymianie krokowego nie powinno się przeczyśćić przepustnicy??

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    10 lipiec 2008
    Skąd
    Gdynia
    Wiek
    44
    Postów
    155
    Auto
    Subaru Impreza 2.0 Turbo
    Rocznik
    1998
    bravo ck, ponownie mu zrób reset kompa i wtedy adaptacja.

  13. #12
    Master
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 wrzesień 2008
    Skąd
    kielce
    Postów
    28
    Auto
    bravo1,2 16v
    z tyego co pisal szela to adaptacje zrobil mechanik na luzie, czekał az 3 razy załączy sie wentylator.
    mam jeszcze jedno pytanie :ile powinny wynosic obrotów na biegu jałowym??

  15. #14
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    40
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    850 obr/min plus minus 50

    Ja w Shmeltzwagenie Jetta 1.8 na monowtrysku adaptacje przeprowadzałem przez jazdę samochodem, musiałem naśmigać z 200km zanim się stabilizowało, w Bravce 1.4 nie mam takich problemów po odłączeniu akumulatora mam 1100-1300 obrotów pochodzi z 10 minut na jałowym i się normalizuje.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 wrzesień 2008
    Skąd
    kielce
    Postów
    28
    Auto
    bravo1,2 16v
    sorki zle sprecyzowalem. myslalem o biuegu jalowym podczas jazdy.
    u mnie wynosza ok 1400,i zaleznie od predkości przy wiekszej predkosci sa wieksze(czy to normalne w fiatach???), na postoju rowne bez wachan 800


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Bravo 1.6 16v falujące obroty
    Napisany przez poochaty na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post: 09-01-2014, 16:11
  2. Siena 1600cm falujace wolne obroty silnika !
    Napisany przez arencio na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 31-10-2009, 10:59
  3. [silnik] Palio niskie obroty
    Napisany przez Doktor na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 21-10-2009, 20:14
  4. Wysokie obroty na zimnym silniku
    Napisany przez megatron na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 05-01-2009, 23:18
  5. [osprzęt silnika] Nierówne obroty
    Napisany przez lukvwp na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 25-10-2008, 23:53

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

wysokie obroty po odpaleniu

fiat brava wysokie obroty po odpaleniu

po odpaleniu wchodzi na wysokie obroty

wysokie obroty po odpaleniu bravawysokie obroty po odpaleniu fiat bravasilnik po odpaleniu wchodzi na wysokie obrotywysokie obroty fiat bravamegane wysokie obroty po odpaleniufiat seicento wysokie obrotyfiat brava wysokie obrotyfiat marea za duze obroty po odpaleniuwysokie obroty fiat seicentowysokie obroty silnika po odpaleniubrava 1.2 wysokie obroty po odpaleniuwysokie obroty po odpaleniu po chwilifiat brava problem z wysokimi obrotamifiat seicento 1.1 wysokie obroty po odpaleniuwysokie obroty po zapaleniu silnika fiat ccwysokie obroty po odpaleniu cliopodwyzszone i falujace obroty po odpaleniubravo wysokie obrotyadaptacja bravoseicento wysokie obroty po odpaleniu
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl