Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 32
  1. #16
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    41
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Jest jeden odpowietrznik na każdym z zacisków z przodu i po jednym na każdym cylinderku z tyłu.
    Chyba że tylną belkę masz od HGT to tam są zaciski
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2009
    Skąd
    Skierniewice
    Postów
    131
    Auto
    bravo 1,9TD 100GT 97r.
    z tyłu mam bębnowe..
    a a jak się spuszcza , gdzie??
    BRAVO i wszystko jasne...

  4. #18
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    41
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    odkręcasz odpowietrznik zakładasz rurkę na odpowietrznik wkładasz końcówke rurki do jakiegoś zbiorniczka wchodzisz do auta i pompujesz pedałem hamulca i tak każde koło, zaczynając (mam nadzieje że nie pochrzanię) od lewego przodu później prawy przód, lewy tył i prawy tył.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  5. #19
    Klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2009
    Skąd
    Skierniewice
    Postów
    131
    Auto
    bravo 1,9TD 100GT 97r.
    a nie można oba przednie na raz??
    BRAVO i wszystko jasne...

  6. #20
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    41
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    możesz nawet wszystkie na raz
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  7. #21
    Klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2009
    Skąd
    Skierniewice
    Postów
    131
    Auto
    bravo 1,9TD 100GT 97r.
    aha czyli to nie szkodzi tyle ze może być problem by to ogarnąć
    BRAVO i wszystko jasne...

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    10 lipiec 2008
    Skąd
    Gdynia
    Wiek
    45
    Postów
    155
    Auto
    Subaru Impreza 2.0 Turbo
    Rocznik
    1998
    lenar90, chyba że masz 4 kumpli i wykorzystasz ich pomoc na raz ale radziłbym zacząć od koła położonego najdalej od pompy hamulcowej i tak po kolei czyli jeżeli pompa jest po lewej stronie z przodu to odpowietrzasz: prawy tył, lewy tył, prawy przód, lewy przód.

  9. #23
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,864
    Auto
    Fiat Stilo MW 1.9 JTD 16v
    Rocznik
    2004
    Dokładnie Sucre79, odpowietrza się od koła które jest najdalej od pompy hamulcowej.A jeśli miał byś kolegów nawet i 5 to nie jest to dobry pomysł.Za mała ilość płynu wydobywała by się z każdego zacisku odkręconego w jednym czasie.Ty pompujesz,drugi kolega odpowietrza,trzeci leci po płyn,czwarty po piwko a piąty sprawdza na bieżąco poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  10. #24
    Master
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    Tak jak Sucre79 napisał zaczyna się od najdalszego koło, idąc w stronę kół znajdujących się bliżej.

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2009
    Skąd
    Skierniewice
    Postów
    131
    Auto
    bravo 1,9TD 100GT 97r.
    a jak ja mam z tyłu bębnowe hamulce to chyba nie są hydrauliczne co nie?? działają tylko na linke od ręcznego więc tylko przód odpowietrzam. I tam też spuszczam
    BRAVO i wszystko jasne...

  12. #26
    Klubowicz
    Dołączył
    10 lipiec 2008
    Skąd
    Gdynia
    Wiek
    45
    Postów
    155
    Auto
    Subaru Impreza 2.0 Turbo
    Rocznik
    1998
    Cytat Napisał lenar90
    a jak ja mam z tyłu bębnowe hamulce to chyba nie są hydrauliczne co nie?? działają tylko na linke od ręcznego więc tylko przód odpowietrzam. I tam też spuszczam
    skąd ty bierzesz takie informację

    naciskając pedał hamulca hamujesz tyłem i przodem a ręczny to inna bajka. Ręczny jest na linkę ponieważ w razie awarii układu hamulcowego hydraulicznego używasz właśnie ręcznego. Odpowietrzasz tył i przód tak jak w moim poście wyżej. Płyn jest z tyłu i z przodu. Nie kombinuj tylko zrób tak jak ci piszemy.

  13. #27
    Klubowicz
    Dołączył
    24 styczeń 2009
    Skąd
    Skierniewice
    Postów
    131
    Auto
    bravo 1,9TD 100GT 97r.
    Dobra ale ja byłem przekonany że z tyłu nie ma tak- jak mocniej chamuje to zawsze mi tylko przód się blokuje i w ogóle tak jakoś. No dobra jak będe miał robić to dokładnie wybadam
    BRAVO i wszystko jasne...

  14. #28
    Klubowicz
    Dołączył
    10 lipiec 2008
    Skąd
    Gdynia
    Wiek
    45
    Postów
    155
    Auto
    Subaru Impreza 2.0 Turbo
    Rocznik
    1998
    lenar90, nie masz co badać. Odpowietrzaj tył tak samo jak przód. Wjedź na piach, rozpędź się do 20 km/h i depnij na hamulec i zobaczysz że tył tez zostawia ślady hamowania. Jeśli tak nie jest to znaczy że masz problem z hamulcami z tyłu. Na przeglądzie też badają hamulce z tyłu i nie tylko ręczny.

  15. #29
    Master
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    To że auto hamuje mocniej przodem nie znaczy, że z tyłu nie hamuje, a przynajmniej nie powinno bo już widziałem auta z zaślepionymi przewodami hamulcowymi z tyłu (o zgrozo). Tył też trzeba odpowietrzać jak się zmienia płyn, ja jak zmieniam klocki to odpowietrzam tylko przód.

  16. #30
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    63
    Postów
    1,489
    Auto
    Cromka 1.9 automat Mitsubishi Colt 1,1
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał lenar90
    Dobra ale ja byłem przekonany że z tyłu nie ma tak- jak mocniej chamuje to zawsze mi tylko przód się blokuje i w ogóle tak jakoś. No dobra jak będe miał robić to dokładnie wybadam
    Skoro tego jeszcze nigdy nie robiłeś , to może lepiej podjedż do mechanika , bo z hamulcami nie ma żartów .
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Nieszczelny przewód od wspomagania
    Napisany przez bob96 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post: 24-08-2011, 12:43
  2. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 14-11-2010, 13:29
  3. [ukł. kierowniczy] blad ukladu wspomagania
    Napisany przez maveric.npton na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 09-08-2010, 11:50
  4. Wymiana akumulatora na nowy i brak wspomagania
    Napisany przez Agnieszka1977 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 09-10-2009, 00:26
  5. [ukł. kierowniczy] pompa wspomagania
    Napisany przez sharp na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 12-03-2009, 21:50

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

plyn wspomagania do siena 1.6

wymiana plynu wspomagania kierownicy marea 1 9 td

wymiana plynu wspomagania fiat brava

wymiana oleju wspomagania marea fiat

jak wlac plyn do wspomagania w punto 2

https:fiatklubpolska.plbravo-brava-marea-438wymiana-plynu-od-wspomagania-6920

wymiana plynu wspomagania punto 2

jaki olej do wspomagania dla fiata palio 1.6

wymiana oleju we wspomaganiu fiat bravo

jaki olej do wspomagania fiat brava

plej do wspomagania ukladu kiero fiat scudo

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl