Autopomoc - Mechanika - Diagnostyka komputerowa (EXAMINER) - Wulkanizacja
Używane części Bravo I i II Brava Marea Punto I i II i Panda II, Grande Punto. GWARANCJA !
Sprzedaż komputerów ze zdjętym (odnowionym) IMMO !, IAW 59F.M1,M2,M3,M5,M7, IAW 5AF.P3,P4,NA,SP,SM,SK,S1 i wiele innych !
"KariMax" Łódź ul. Kronikarska 8, www.cfiat.pl Tel:692500500 karizmo@op.pl
Witam Kolega BRAVO 150KM - serdecznie pozdrawiam Ciśnienie zmierzyłem - było książkowe. A silnik dalej nie odpalił. Zawiozłem samochód do mechanika, który powiedział, że to mało prawdopodobne żeby była to wina tłoka, bo chociaż na trzy cylindry powinien odpalić. A on nici...
ale kreci kreci i nic ? jak tak to poszukaj bo moze cos z czujnikiem połozenia wału albo z iskrą sprawdzałes iskre ?
uchol
Dokładnie tak. Kręci, kręci i nic. Czujnika nie sprawdzałem, oprócz tego sprawdzałem wszystko. Paliwo dochodzi, iskra jest prawidłowa. No krótko mówiąc musi śmigać, ale się mu chyba nie chce. Jak już pisałem stoi u mechanika, bo nie mam za bardzo czasu żeby przy nim dłubać.
Witam. Odświeżam temat, bo samochód naprawiłem sobie sam. Był u mechanika, który nie wiedział co mu dolega. Ja kupiłem kolejną nową uszczelkę pod głowicę, wymieniłem tłoki, poskładałem wszystko od nowa i silnik śmiga. Tłok który dostał strzał miał luz na sworzniu, poza tym na wszystkich czterech tłokach były zapieczone pierścienie. Samochód chodzi jak marzenie - oby jak najdłużej.
Pozdrawiam
no to elegancko, a gładz cylindra jest wporzo ?
Tak. Gładź jest idealna