Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 26
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2009
    Skąd
    Kostrzyn
    Postów
    7
    Auto
    bravo 2.0 hgt

    [ukł. zapłonowy] Dziwnie odpala

    Witam, mam maly problem tj. wczoraj kiedy chcialem odpalic auto po zakreceniu odpalilo i zgaslo i tak za kazdym razem, chyba ze po zakreceniu rozrusznika dodam gazu to lapie i juz silnik pracuje normalnie. Ale gdy chce odpalic bez dodania gazu to na ulamek sekundy lapie i gasnie. Czyzby silniczek krokowy? Z gory dziekuje za odpowiedz. bravo hgt 108kw



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    Po dodaniu gazu przy ruszaniu "na luzie" nie gaśnie? Jeśli nie to raczej nie krokowy.
    Masz taki problemy i na zimnym, i na ciepłym silniku?

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2009
    Skąd
    Kostrzyn
    Postów
    7
    Auto
    bravo 2.0 hgt
    Wlasnie ze przy ruszaniu niegasnie ani na wolnych obrotach, obroty tez niefaluja. Poczyscilem dzis wszystki kostki i odpalil normalnie z 2-4 razy a pozniej znow to samo, pozniej znowu normalnie taka loteria uda sie albo nie. Wydaje mi sie ze ze temperatura niema tu duzego znaczenia bo pierwszy raz tak sie stalo po pracy wczoraj stal 8 h i taki numer a dzis nim jezdzilem i na cieplym silniku to samo.

  5. #4
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    40
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Jeśli masz LPG to jest prawdopodobieństwo że jeździsz na dwóch paliwach, zalewa cylindry, zapycha się i przez to gaśnie. Jeśli tylko benzyna, to przyczynami mogą być:
    - uszkodzony przepływomierz powietrza
    - słabe ciśnienie paliwa lub zatkany filtr paliwa (masz ten plus że jest osobno a nie z pompką)
    - przewodów WN nie ma więc może świece stare i słabe jak zimne.

    Czym czyściłeś wtyki ?

    Edit1
    AA jeszcze coś... spróbuj, gdy nie będzie chciał odpalić, odkręcić korek wlewu benzyny, następnie zakręć i spróbuj odpalić może regulator ciśnienia (czy jakoś tak) w korku się zapchał i masz duże podciśnienie

    Edit2
    Może zawór zwrotny paliwa puszcza, sprawdzisz go na szybko w taki sposób
    - wkładasz kluczyk do stacyjki przekręcasz czekasz aż pompka paliwa (PP) przestanie buczeć
    - "odkręcasz" kluczyk i znowu przekręcasz i czekasz az PP przestanie buczeć i odpalasz,
    Jeśli po tym zabiegu nie zgaśnie (a wcześniej gasł) to masz rozwiązanie.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2009
    Skąd
    Kostrzyn
    Postów
    7
    Auto
    bravo 2.0 hgt
    Dzieki za podpowiedzi , dzis to sprawdze. Gazu autko nieposiada takze odpada, a i swiece wymienialem 2tyg. temu. Ale sprawdze te kable wn bo nieciekawie wygladaly i filtr paliwa bo nie byl wymieniany. Niewykluczam tez przeplywomierza powietrza bo wczoraj kiedy czyscilem styki( 007 bond) to popukalem lekko w tym miejscu gd.zie znajduje sie przeplywomierz i odpalal normalnie pozniej pare razy, wiec moze Az tak zle z odpalaniem nie jest bo chodzi o to ze odpalal bez dodawania gazu a teraz to roznie z tym jest i wiem ze cos jest nie tak( siadlo lub siada) a po co ma sie nazbierac usterek co spowoduje ze siadzie naprawde cos konkretnego

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 październik 2008
    Skąd
    Żyrardów
    Postów
    73
    Auto
    FIat Grande Punto T-jet
    O ile mi wiadomo to w HGT nie ma kabli zapłonowych tylko cewki. Dodam też trzeba sprawdzić czujnik położenia wału.
    Pozdrawiam

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2009
    Skąd
    Kostrzyn
    Postów
    7
    Auto
    bravo 2.0 hgt
    Witam, jak w temacie dalej tak samo a moze jeszcze gorzej. A mianowicie, odpalal po dodaniu gazu i chodzil normalnie a teraz od 2 dni jak wystawiam go z garazu to odpala ciezko nawet po dodaniu gazu tj. odpala i gasnie. Chyba ze przytrzymam gaz pare sekund tak na 1.5-1.7 tys obrotow i lapie ale wtedy sam wskakuje na 2-2.2tys. obrotow i po ok. 20-30sekundach schodzi na 1.1tys tj ssanie i juz normalnie pracuje. po takim zabiegu jak go zgasze to odpalam juz tak jak na poczatku usterki tj. lekko dodaje gazu przy odpalaniu i lapie normalne obroty tj. 650-700 i chodzi normalnie. niemam pojecia juz co to jest a niechce wymieniac wszystkiego po koleii bo juz mam dosyc kosztow bylem u elektryka i jak na zlosc odpalal normalnie jakby nigdy nic mu nie bylo. pomocy.

  9. #8
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    40
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    dlugi2406, wybierz się kolego na komputer, bo jeśli proste czynności nie pomagają to problem może być w elektronice, niech zczytają błędy i dadzą Ci wydruk, bo potrafią czasem fafluśniaki pokasować błędy i nawet nie poinformują użytkownika co było, a za tydzień będzie to samo. Za diagnozę zapłacisz 70-100zł zależy od "zdzierającego".
    Napisz jaki rezultat wizyty na komputerze.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  10. #9
    Master
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    Popieram przedmówcę

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2009
    Skąd
    Kostrzyn
    Postów
    7
    Auto
    bravo 2.0 hgt
    Witam ponownie . Wczoraj wykrecilem krokowca i szok jaki tam syf byl, poczyscilem tyle ile mozna bylo i dzis zalozylem i nie te auto , odpala normalnie ladnie schodzi na obroty , mam nadzieje ze tak juz pozostanie. Mam w zwiazku z tym inne pytanie, a mianowicie jak wyczyscic przepustnice bez jej sciagania[wymontowywania] tj. jakims srodkiem w sprayu ktoredy to wpsikac czy moze byc to w miejscu gdzie dokreca sie krokowiec tymi "tunelami" ktore sa widoczne po odkreceniu krokowca, czy trzeba dolot sciagac caly? pozdrawiam i dzieki za pomoc.

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2008
    Skąd
    Tychy
    Postów
    22
    Auto
    Fiat Stilo Multiwagon 1.9MJTD 8V 120KM
    hej kolego

    Jest taki fajny preparat do czyszczenia przepustnic i gaźników firma WURTH - polecam.
    Ściągasz te wszystkie rurki gumowe od filtra powietrza, odpalasz auto, gazujesz i jednocześnie sikasz tym preparatem po ściankach gaźnika. Czyści elegancko i nie zostawia syfu.
    Carpe Diem

  13. #12
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2008
    Skąd
    Kondratowice
    Postów
    500
    Auto
    fiat bravo hgt
    mam podobne objawy w swoim hgt zrób zdjecie częsci którą odkreciłeś bo nie bardzo wiem gdzie sie dokładnie znajdóje

    [size=2][ Dodano: 2009-04-22, 00:06 ][/size]
    przejrzałem na szybkosci manuala i nie znalazłem silniczka krokowego w hgt
    ale cóż ja mogę wiedzieć jestem tylko mechanikiem po zawodówce

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 marzec 2009
    Skąd
    Kostrzyn
    Postów
    7
    Auto
    bravo 2.0 hgt
    Witam jaski82, fachowo to sie nazywa SILOWNIK REGULACJI OBROTOWEJ BIEGU JALOWEGO wyslalem wiadomosc pw.

  15. #14
    33
    33 jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 maj 2009
    Skąd
    Poznań
    Postów
    13
    Auto
    Marea Weekend 1,8
    Witam kolego
    W mojej marysi miałem podobny problem pojawia on sie co jakiś czas jak staram się jeżdzić ekonomicznie to wtedy sie krokowy syfi u mnie pomogło porządne przedmuchanie rury na autostradzie i usterki nagle ustały odmulił się i odpala bez problemu (przynajmniej narazie).

  16. #15
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2008
    Skąd
    Kondratowice
    Postów
    500
    Auto
    fiat bravo hgt
    w moim przypadku czyszczenie siłownika nie pomogło a rure mam przedmuchaną bo nie znam pojecia ekonomiczna jazda
    ale cóż ja mogę wiedzieć jestem tylko mechanikiem po zawodówce


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 03-08-2009, 13:30
  2. silnik nie odpala
    Napisany przez uczniak na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 28-08-2008, 22:45
  3. Nie gaśnie dioda od wtrysku i nie auto odpala
    Napisany przez msikorski na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 28-08-2008, 04:19
  4. [ukł. zapłonowy] Wymiana linki gazu w seicento
    Napisany przez lubama na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 12-08-2008, 19:48
  5. [ukł. zapłonowy] świece żarowe
    Napisany przez bercik1965 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 12-07-2008, 22:11

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

odpala dopiero po dodaniu gazu

przeplywomierz powietrza bravo a odpalanie

zapchany filtr paliwa nie odpala fiat bravo

fiat marea bzyczenie po odpaleniu

zapchany filtr paliwa objawy benzyna

bravo hgt filtr paliwa

brava odpala po dodaniu gazu

fiat bravo zapchany filtr paliwa

objawy zapchanego filtra paliwa stilo

jakie objawy gdzy uszkodzony przeplywomierz w chrysler neon

fiat bravo hgt filtr powietrza

brava odpala tylko z gazem

brava zatkany filter paliwa

objawy zapchanego filtra paliwa fiat stilo

fiat auto odpala po dodaniu gazu

objawy zatkanego filtra paliwa bravo

filtr paliwa fiat bravo hgt

Marea 2.0 zepsuty regulator biegu jalowego objawy

gdzie jest filtr kabinowy bravo hgt

brava nie odpala bez dodania gazu

bravo nie odpala i buczy

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl