Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 15 z 15
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 grudzień 2010
    Skąd
    Łęki Strzyżowskie
    Postów
    57
    Auto
    Fiat Bravo GT 1.9TD 100, Seicento 1.1 SPI

    Turbo gwizda a nie czuc mocy. Bravo 1.9TD 100

    Witam mam taki problem ze wogole nie czuje turba a gwizda jak szalone. Auto ciagnie od dolu czyli od 1000obr/min ale nie dostaje tak zwanego kopa. Dodam ze tata na audi a4 1.9tdi 90km i jemu jak silnik osiagnie 1500obr/min to auto dostaje porzadnego kopa a ja w swoim bravie tego nie czuje wogole. Dodam jeszcze ze cieknie mi pompa miedzy rozdzielaczem na wtryski a reszta pompy i ktos mi mowil jeszcze ze jak w boosterze pojdzie membrana to tak sie bedzie dzialo. Moze ktos z was mi powie co moze byc przyczyna ze nie czuc tego turba i tych 100 koni. I jeszcze jedno pytanie czemu mi pali 10/100, wtryski dobre bo nie kopci prawie wogole dopiero jak go wkrece na 3500-4000 obr/min to pusci dymka i przy odpalaniu zawsze czy cieply czy zimny to puszcza siwy dym.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    04 czerwiec 2009
    Skąd
    wrocław
    Postów
    178
    Auto
    marea wekend 1.9td 74kw
    Ja mam to samo w mojej maryśce,u mnie diagnozowali przyczynę i doszli do wniosku że mam uszkodzony wtrysk główny.Spalanie mam na poziomie 8litrów dodam że jeżdzę tylko po mieście maksymalna prędkość to 120km/h.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 grudzień 2010
    Skąd
    Łęki Strzyżowskie
    Postów
    57
    Auto
    Fiat Bravo GT 1.9TD 100, Seicento 1.1 SPI
    A idzie jakos naprawic ten wtrysk glowny czy trzeba kupic nowy? Dodam ze jak wlacze zaplon to po chwili gasnie mi marchewka a jak odpale to sie znowu zaswieca na chwile i gasnie i podczas jazdy juz nie swieci.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    04 czerwiec 2009
    Skąd
    wrocław
    Postów
    178
    Auto
    marea wekend 1.9td 74kw
    U mnie świeci tylko po przekręceniu kluczyka,i po chwili gaśnie.Z tego co wiem to jakiś sensor co w nim jest oszalał i za póżno podaje paliwo,silnik nie może osiągnąć odpowiedniego ciśnienia to całkowitego otwarcia turbiny.Tak jest w moim przypadku.Trzeba wymienić na nowy albo po regeneracji.Koszt nowego jest ponad 250euro nie wiem jak w polsce,jakie są koszta.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 grudzień 2010
    Skąd
    Łęki Strzyżowskie
    Postów
    57
    Auto
    Fiat Bravo GT 1.9TD 100, Seicento 1.1 SPI
    No wlasnie a u mnie jeszcze sie zaswieca jak go odpale. A jak go odlacze to chodzi tylko na 3 gary. Wiec moze jest on dobry.

    [size=2][ Dodano: 2011-02-20, 11:03 ][/size]
    A nie orientujesz sie ile kosztuje regeneracja tego wtrysku? A moze to jest wina czujnika polozenia walu?

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    04 czerwiec 2009
    Skąd
    wrocław
    Postów
    178
    Auto
    marea wekend 1.9td 74kw
    Dzwoniłem kiedyś do serwisu fiata gdzieś w polsce to powiedzieli mi 1400złotych,ale to jest cena wtrysków lucasa sprawdż może ty masz boscha,wiem że te śilniki miały cztery różne instalacje bosch,lucas,delphi i jeszcze coś.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 grudzień 2010
    Skąd
    Łęki Strzyżowskie
    Postów
    57
    Auto
    Fiat Bravo GT 1.9TD 100, Seicento 1.1 SPI
    A jak to moge sprawdzic jakie to wtryski? Jutro jade do pompiarza z pompa do regeneracji to sie dowiem czy ten wtrysk sterujacy da sie zregenerowac i jaki koszt.

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    04 czerwiec 2009
    Skąd
    wrocław
    Postów
    178
    Auto
    marea wekend 1.9td 74kw
    Masz nazwę i numer wydrukowany na wtrysku jak będziesz robił pompę zawsze wtryski są tej samej firmy co pompa.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 grudzień 2010
    Skąd
    Łęki Strzyżowskie
    Postów
    57
    Auto
    Fiat Bravo GT 1.9TD 100, Seicento 1.1 SPI
    Pompe mam LUCASA FT09 to czyli wtryski tez beda LUCASA? No chyba ze ktos zalozyl inne.

    [size=2][ Dodano: 2011-02-20, 18:25 ][/size]
    Mam jeszcze jedno pytanie skad sie moze wydobywac gwizd prawie taki jakby pasek slizgal ale jest on napiety prawidlowo. Dodam ze na postoju tego nie slychac dopiero pod obciazeniem silnika w zakresie obrotow od 1800-3000 mialem peknieta rure od kolektora ssacego i owinalem ja izolacja moze gdzies nie dowinalem i ma mala dziurke ktora zasysa powietrze i ona gwizda.

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    04 czerwiec 2009
    Skąd
    wrocław
    Postów
    178
    Auto
    marea wekend 1.9td 74kw
    Co do wtrysków to nie mógł założyć innych bo centralka by ich nie przeczytała chyba że ktoś grzebał przy niej.Ten gwizd to turbina ja mam to samo i wszyscy mówią że ona bardzo dobrze pracuje.

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 grudzień 2010
    Skąd
    Łęki Strzyżowskie
    Postów
    57
    Auto
    Fiat Bravo GT 1.9TD 100, Seicento 1.1 SPI
    to ja wiem ze turbina gwizda po nie kiedy lubie sie gazem pobawic i posluchac jak gwizda nawet tata sie dziwi co ma audi a4 tdi i mowi ze u niego wogole nie slychac jej a u mnie daje jak glupia tylko ze ja skleilem waz zaraz przy kolektorze i moze gdzies nie dowinalem tego jutro sprawdze jak jak bede wyciagal pompe do regeneracji bo przed owinieciem weza tego gwizdu nie bylo

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    04 czerwiec 2009
    Skąd
    wrocław
    Postów
    178
    Auto
    marea wekend 1.9td 74kw
    Może tak być jest nie szczelny i ucieka powietrze które turbina podaje dlatego nie ma kopa.

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 grudzień 2010
    Skąd
    Łęki Strzyżowskie
    Postów
    57
    Auto
    Fiat Bravo GT 1.9TD 100, Seicento 1.1 SPI
    jutro sprawdze ten dolot tczy nie ma gdzie pekniec na calej dlugosci od turbiny do kolektora

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    04 czerwiec 2009
    Skąd
    wrocław
    Postów
    178
    Auto
    marea wekend 1.9td 74kw
    Czy twój silnik też głośno pracuje jak jest zimny.Masz wrażenie jak by ktoś bił młotkiem o kowadło.

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 grudzień 2010
    Skąd
    Łęki Strzyżowskie
    Postów
    57
    Auto
    Fiat Bravo GT 1.9TD 100, Seicento 1.1 SPI
    no pracuje glosno podobno ten silnik tak ma miec ze glosno chodzi jak zimny pozniej jak lapnie temperature to zaczyna chodzic coraz ciszej az do momentu jak bedzie delikatnie terkotal wkoncu to klekot

    [size=2][ Dodano: 2011-02-22, 20:41 ][/size]
    Po regeneracji pompy wtryskowej auto dostalo takiego kopa ze czuc jakby mu z 50 km przybylo teraz wiem ze auto ma 100km mocy bo ma takie przyspieszenie ze szok. Dzieki wszystkim za pomoc i wydaje mi sie ze temat mozna zamknac.Pozdrawiam.


 

Podobne tematy

  1. duże spalanie i spadek mocy
    Napisany przez Limpopo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post: 01-07-2013, 09:41
  2. [silnik] silnik z fiata cupe 2.0 turbo do fiata bravo
    Napisany przez jaski82 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 23-04-2009, 12:31
  3. [silnik] czy turbo powiedziało papa?
    Napisany przez squbi na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 14-10-2008, 21:13
  4. [ukł. zapłonowy] jakie świeczki do turbo???
    Napisany przez bobik na forum Coupe
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 10-10-2008, 13:26
  5. turbo
    Napisany przez szerszenjtd na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 23-09-2008, 10:41

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat brava 1.9 td turbo

fiat bravo 1.9 td numer wtryskiwacza

fiat bravo 1.9 td turbina

turbo fiat bravo td 100 czy ma

turbosprezarka fiat brava cena

wtryski fiat bravo 1.9 td

wtryskiwacze fiat bravo 1.9 td oznaczenia

turbo od fiata 1.9td

Fiat Bravo 1.9 TD 100 numer wtryskiwacza

turbina fiat bravo 1.9 td

turbina do fiat bravo cena

turbo fiat td 100

turbosprezarka gwizda

fiat bravo gt turbina

turbina do fiata bravo cenaturbina brava 1.9 tdturbina fiat bravoturbina do fiata brava 1.9 tditurbina fiat brava 1.9 td
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl