Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 14 z 14
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Do³±czy³
    16 lipiec 2013
    Sk±d
    Kraków
    Wiek
    32
    Postów
    7
    Auto
    Fiat marea wekend
    Rocznik
    1997

    szarpie autem brak mocy g³owica po remoncie

    Witam dwa miesionce temu w aucie mojego taty by³ robiony remont g³owicy planowanie g³owicy poniewaz walno³ pasek rozrzadu i przestawi³o rozrzad razem z zaworami .. problem sie pojawi³ nie dawno jakies dwa tygodnie temu, auto nie ma mocy i szarpie samochodem na kazdym biegu nie weim o co moze chodzic kable wymienone swiece cewka.. nawet ch³odnica bo po remoncie g³owicy auto strasznie sie grza³o i roszczalni³o ch³odnice chyba z pod cisnienia prosze o jakom kolwiek pomoc bo nie wiem o co chodzi...



  2. Chcesz do³±czyæ do nas? Zarejestruj siê!
  3. #2
    Do¶wiadczony klubowicz
    Do³±czy³
    20 lipiec 2012
    Sk±d
    Niemcy
    Wiek
    40
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994
    Pierwsz± rzecz± jak± powiniene¶ zrobiæ to sprawdzenie pisowni. Mi³o by te¿ by³o gdyby¶ wykaza³ choæ minimum chêci i u¿ywa³ znaków interpunkcyjnych.
    Niestety, teraz trzeba siê domy¶laæ o co Ci dok³adnie chodzi.

    Mi³o by by³o gdyby¶ napisa³ o jaki w ogóle silnik chodzi.

    O ile dobrze zrozumia³em to w aucie pêk³ pasek rozrz±du.
    Co siê wtedy dok³adnie sta³o?
    Po naprawie auto je¼dzi³o normalnie, ale w uk³adzie ch³odzenia pojawia³o siê ci¶nienie które rozwali³o ch³odnicê?
    Co dok³adnie by³o naprawiane?

    Obecnie auto przerywa i nie ma mocy. Do tego mocno siê grzeje (gotuje wodê). Czy w uk³adzie ch³odzenia nadal jest wysokie ci¶nienie?
    Czy wê¿e id±ce do ch³odnicy robi± siê twarde?


    Mi to wygl±da na uszczelkê pod g³owic±.
    Kto kaza³ Ci wymieniæ ch³odnice?

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Do³±czy³
    16 lipiec 2013
    Sk±d
    Kraków
    Wiek
    32
    Postów
    7
    Auto
    Fiat marea wekend
    Rocznik
    1997
    No wiêc tak.. uszczelka pod g³owic± by³a robiona dwa miesionce temu.. w tym momencie auto sie szybko nagrzewa...jezeli chodzi o ch³odnice wymieni³em j± poniewa¿ jezeli auto sie nagrzewa³o to puszcza³o wode z ch³odnicy do³em po wymianie jest ok... g³owica by³a planowana do tego wymiana 6 zaworów wydechowych i dwa gniazda by³y wypalone tez zosta³y zrobione a jezeli chodzi o przyzyne poprostu wsiad³em do auta przekrenci³em stacyjke zapalajac samochód i poprostu pasek szczeli³ po stuka³o w silniku i koniec,, auto po naprawie zachowywa³o sie znakomicie i od dwuch tygodni je¼dzi jak maluch... na dodatek szarpie autem na kazdym biegu i nie ma mocy

  5. #4
    Do¶wiadczony klubowicz
    Do³±czy³
    20 lipiec 2012
    Sk±d
    Niemcy
    Wiek
    40
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994
    Problemów z temperatur± ju¿ nie ma?

  6. #5
    Master
    Do³±czy³
    12 listopad 2012
    Sk±d
    ¯ory
    Postów
    1,292
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Je¶li po naprawie g³owicy walnê³a ch³odnica (rozciek³a siê), to najpradopodobniej mechanik co¶ spaskudzi³ przy monta¿u glowicy. Objawy przegrzewania i wywalania p³ynu s± typowe dla wadliwej uszczelki pod g³owic±. Przedmuchy spalin dostaj± siê do p³ynu, a ich temperatura i ci¶nienie wywala p³yn. Zwykle po naprawie g³owicy powinno siê po oko³o 500 - 1000 km doci±gn±æ g³owicê. Podczas pracy ona siê dopiero osadza powoduj±c powstanie luzu, który nale¿y usun±æ w³a¶nie dokrêceniem g³owicy. Je¶li zatem uszczelkê ju¿ wydmucha³o i przepali³o, trzeba operacjê przeprowadziæ na nowo (wymieniæ uszczelkê). Nierówna praca i brak mocy, najprawdopodobniej spowodowana jest spadkiem kompresji (przedmuchy uszczelki), b±d¼ te¿ dostawaniem siê p³ynu ch³odz±cego do silnika.
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowañ powypadkowych.

  7. #6
    Do¶wiadczony klubowicz
    Do³±czy³
    20 lipiec 2012
    Sk±d
    Niemcy
    Wiek
    40
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994
    hak, dok³adnie na to samo bym postawi³.

    Z tym czy trzeba dokrêciæ to ju¿ kwestia uszczelki. Nie ka¿da tego wymaga.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Do³±czy³
    16 lipiec 2013
    Sk±d
    Kraków
    Wiek
    32
    Postów
    7
    Auto
    Fiat marea wekend
    Rocznik
    1997
    p³yn nie ucieka nie ma ¿adnych wycieków oleju p³ynu silnik suchuteñki nie ma tez nadmiaru olej nowy nie bierze ani grama by³em na kompie wszystko jest ok..

  9. #8
    Do¶wiadczony klubowicz
    Do³±czy³
    20 lipiec 2012
    Sk±d
    Niemcy
    Wiek
    40
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994
    Ca³kiem dobrze Ci sz³o je¶li chodzi o interpunkcjê - sk±d nag³y regres?

    Analiza b³êdów zapisanych w jednostce sterujacej nie wyka¿e uszkodzonej uszczelki.

    Rozumiem, ¿e problemów z temperatur± ju¿ nie ma? Wê¿e id±ce do ch³odnicy s± miêkkie nawet gdy silnik ma normaln± temperaturê pracy?

  10. #9
    Master
    Do³±czy³
    07 wrzesieñ 2009
    Sk±d
    Z±bki
    Wiek
    38
    Postów
    1,571
    Auto
    Dacia LOGAN MCV II STEPWAY OUTDOOR 0,9TCE 90km
    Rocznik
    2017
    frikasek sprawd¼ kompresjê na cylindrach. Wtedy bêdziesz wiedzia³ czy masz do wymiany UPG czy co¶ innego.

  11. #10
    Master
    Do³±czy³
    12 listopad 2012
    Sk±d
    ¯ory
    Postów
    1,292
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Cytat Napisa³ frikasek Zobacz post
    nie ma ¿adnych wycieków oleju p³ynu silnik suchuteñki nie ma tez nadmiaru
    ¯eby woda dosta³a siê do oleju musia³by¶ mieæ dziurê w bloku, albo przepalon± uszczelkê g³owicy i dziurê w t³oku. Pisz±c, ¿e p³yn dostaje siê do silnika mia³em na my¶li cylinder. Nic siê z tamt±d nie wyleje, bo podczas pracy silnika z p³ynu zastanie ob³oczek pary, która opu¶ci twój zacny pojazd wraz ze smrodem spalin. Z objawów które wcze¶niej opisa³e¶, zw³aszcza to, ¿e po remoncie auto siê przegrzewa³o i nawet ch³odnica siê rozszczelni³a, a tak¿e:
    Cytat Napisa³ frikasek Zobacz post
    szarpie autem na kazdym biegu i nie ma mocy
    do¶æ jednoznacznie wynika, ¿e przede wszystkim przyczyny nale¿y szukaæ w uszkodzonej uszczelce g³owicy. Skoro podpi±³e¶ siê do kompa, to nic nie stoi na przeszkodzie, by¶ sprawdzi³ kompresjê we wszystkich kot³ach, bo spadek mocy ¶wiadczy o s³abej kompresji. Szarpanie silnika to ju¿ raczej wypadaj±cy zap³on, ale okresowy brak zap³onu te¿ mo¿e byæ spowodowany zbyt ma³± kompresj± (uszczelka, nieszczelny zawór), b±d¼ te¿ sam± ¶wiec± (zalana, uszkodzona).
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowañ powypadkowych.

  12. #11
    Do¶wiadczony klubowicz
    Do³±czy³
    20 lipiec 2012
    Sk±d
    Niemcy
    Wiek
    40
    Postów
    800
    Auto
    Fiat Coupe Turbo 16v
    Rocznik
    1994
    Cytat Napisa³ hak64 Zobacz post
    ¯eby woda dosta³a siê do oleju musia³by¶ mieæ dziurê w bloku, albo przepalon± uszczelkê g³owicy i dziurê w t³oku.
    Lub po prostu uszczelkê strzelon± pomiêdzy kana³em olejowym i wodnym

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Do³±czy³
    16 lipiec 2013
    Sk±d
    Kraków
    Wiek
    32
    Postów
    7
    Auto
    Fiat marea wekend
    Rocznik
    1997
    Sprawdzê kompresje i dam wam znaæ

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Do³±czy³
    16 lipiec 2013
    Sk±d
    Kraków
    Wiek
    32
    Postów
    7
    Auto
    Fiat marea wekend
    Rocznik
    1997
    Witam was.. od wczoraj nadodatek zacze³o sie skakania peda³a gazu jak auto schodzi z obrotów

  15. #14
    Master
    Do³±czy³
    12 listopad 2012
    Sk±d
    ¯ory
    Postów
    1,292
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Matko Boska z jakiegokolwiek ko¶cio³a! Naucz siê cz³owieku pisaæ po naszemu. Co w koñcu skacze - obroty, czy peda³ gazu? Na dodatek pisze siê oddzielnie, a pod butem w aucie masz peda³, a nie peda³a (chyba ¿e siê mylê i faktycznie wycierasz buty na koledze).
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowañ powypadkowych.


 

Podobne tematy

  1. Strzela, szarpie, brak mocy
    Napisany przez sfist na forum Punto II
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 03-11-2015, 21:04
  2. auto szarpie i nie ma mocy
    Napisany przez endriu1991 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 24-07-2012, 10:52
  3. [Problem] Przerywa, szarpie, brak mocy na benzynie i lpg
    Napisany przez mich43l na forum Panda
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 30-05-2012, 17:38
  4. Brak mocy i dymienie 2.8 idtd po remoncie glowicy
    Napisany przez adasducato na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 28-03-2010, 16:54
  5. Marea 1.9JTD, brak mocy, dymi na bia³o, szarpie
    Napisany przez avergade na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 08-03-2010, 23:18

Odwiedzaj±cy znale¼li nas szukaj±c w sieci

https:fiatklubpolska.plbravo-brava-marea-438szarpie-autem-brak-mocy-glowica-po-remoncie-20133

po remoncie glowicy silnik sie nie dogrzewa

problemy chlodnica szarpanie auta

jak jezdzic samochodem z glowica po remoncie

szarpanie po remoncie silnika

PO REMONCIE GLOWICY I ROZRZADU JAK SIE POWINNO JEZDZIC PO REMONCIE

Szarpanie po wymianie uszczelki pod glowica

po planowaniu glowicy auto nie ma mocy

silnik skacze szarpie brak mocy

szarpie samochodem brak mocy

przerywanie po wymianie glowicy

brak kompresji po naprawie glowicy

gdy po remoncie silnika samochod szarpie

wydmuchana uszczelka a przerywanie silnika

silnik przerywa po wymianie rozrzadu i glowicy

szarpie po planowaniu glowicy fiat panda

czy auto traci moc jezeli ma uszkodzona uszczelke pod glowica

samochod zamulony po wymianie uszczelki

brak mocy po remoncie silnika

szarpanie po naprawie glowicy

brak mocy szarpie remont silnika

Po naprawie glowicy brak kompresji

Tagi dla tego tematu

Ta strona u¿ywa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbaj±c o Twoj± prywatno¶æ, prosimy Ciê o wyra¿enie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Je¶li nie chcesz wyraziæ zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyæ jej zakres kliknij w "Poka¿ szczegó³y". Zakres wyra¿onej zgody mo¿e wp³ywaæ na dostêpno¶æ ¶wiadczonych przez nas us³ug. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych tre¶ci oraz reklam, pomiaru ich wydajno¶ci, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przys³uguje Ci m.in. prawo do dostêpu do Twoich danych, ich sprostowania, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoj± zgod± my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostêpu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie prosz± Ciê o zgodê na przetwarzanie Twoich danych i opieraj± siê na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W ka¿dej chwili mo¿esz wycofaæ swoj± zgodê lub sprzeciwiæ siê przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikaj±c na "Dowiedz siê wiêcej" lub w naszej Polityce Prywatno¶ci na tej stronie Zobacz politykê prywatno¶ci oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje nastêpuj±ce dane: Dok³adne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urz±dzeñ, przechowywanie informacji na urz±dzeniu lub dostêp do nich, spersonalizowane reklamy i tre¶ci, pomiar reklam i tre¶ci, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmê Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama mia³aby zostaæ wy¶wietlona. Wiêcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google u¿ywa danych z witryn i aplikacji, które korzystaj± z naszych us³ug" dostêpnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl