Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 24 z 24

Temat: szarpanie  

  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    08 grudzień 2009
    Skąd
    Chrzanów
    Postów
    208
    Auto
    Bravo 1,9 JTD, 105CV (CF2), Lis '98
    Kolego dudu$ w naszym polonezie bylo elektronizcne MPI (Caro II Plus), instalacja II generacji i w zasadzie to jedyne co w nim ustawiali to wlasnie te temperatury przelaczen.. Bo gazownik mowil ze MPI pobierze sobie tyle gazu ile bedzie potrzebowal i ile bedzie wynikalo z przeplywu przez wtryskiwacz (strumien*przekroj). Ponadto napisze Wam, co niedowiarkom moze wydac sie naciagane - ze to auto w trasie potrafilo zejsc ponizej 9 litrow gazu (niech mi ktos powie ze to nie wyczyn...). Ale ktoregos dnia spadl pasek rozrzadu przy 120, zaczeto w tym samochodzie grzebac, wymieniac pokrzywione zawory itp... i efekt byl taki ze pare miesiecy pozniej obrocilo panewki na walku rozrzadu (czy na korbowym, juz nie kojaze, w kazdym badz razie strasznie rzezil) ;P I juz nikomu sie nie chcialo w ten samochod inwestowac (auto na allegro warte 900zl, instalacja warta 500, a wymiana panewek 1000zl krzykneli). Auto poszlo na kawalki, z tego co wiem to jeden majster klepka zrobil z tego silnika jeszcze kompresor do piaskarki;P Wiec samochod dostal nowe zycie i nowa dusze.

    Na tym moja przygoda z gazem sie skonczyla. Potem jeszcze pare razy czytalem o tym w gazetach ewentualnie koledzy na uczelni pokazywali co tam gra pod ich maskami (a gra np Stilo Abarth 2.4 w benzynie na sekwencji BRE IVg z mozliwoscia switchowania programu sterujacego w trakcie jazdy). Tak ze doswiadczenia niewielkie.
    www.checkengine.com.pl - Ewolucja.

    Bolek, Zasiadający Po Prawicy Mistrza Loży Prześmiewców



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    41
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Sm0kus wszystko zależy od sterownika jaki jest zamontowany, a z wypowiedzi kolegi cder wynika, że najpewniej ma STAG 2 w którym to przełącza się przy zadanych obrotach i o przełączaniu przy zadanej temp nie ma mowy. A druga sprawa to jeśli faktycznie ma STAG 2 to ma i register i atuator, gdzie ten drugi przy w/w sterowniku jest praktycznie dla picu, po to aby samochód z wtryskiem paliwa, sondą lambda i katalizatorem mógł przejść badania techniczne.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  4. #18
    Q..
    Q.. jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    20 wrzesień 2009
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    51
    Postów
    170
    Auto
    Alfa spider 2.0 TS , fiat 500 1.2 , focus mk3 1.6
    Rocznik
    2003 & 1995 & 2013
    Z tego co pamiętam, to objawy pasują do zbyt ubogiej mieszanki (gaz) lub kłopotów z zapłonem (świece - kable) , ale ważna sprawa , po wymianie membran i przejechaniu 500 - 1000 km należy udać się ponownie na regulację .

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 kwiecień 2010
    Skąd
    sochaczew
    Postów
    37
    Auto
    Był cc700 - jest brava 1.4 12V
    Koledzy - to jest instalacja II generacji.Mam właśnie ten sterownik STAG2.Zaraz za krokowcem jest ten register.Może spróbować go wkręcić aby zmniejszyć dawke gazu.

  6. #20
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    38
    Postów
    1,571
    Auto
    Dacia LOGAN MCV II STEPWAY OUTDOOR 0,9TCE 90km
    Rocznik
    2017
    kolego Cder lepiej nie kombinuj z ta regulacja sam. proponuje podjechać do zaufanego gazownika który Sprawdzi Tobie tą instalacje i przeprowadzi regulację. Regulacja w Warszawie kosztuje 30 zł sprawdzanie nie mam zielonego pojęcia bo nigdy nie potrzebowałem takiej usługi ale wydaje mi się że w 100zł się zmieścisz.

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 kwiecień 2010
    Skąd
    sochaczew
    Postów
    37
    Auto
    Był cc700 - jest brava 1.4 12V
    Koledzy - dziś troche pojeżdziłem i to na benzynie.Okazuje się żę problem pojawił się też i na benzynie.Kurde już nie wiem o co chodzi.Opcja gazownika odpada,bo teraz dzieje się to na B/G.Najlepiej to wieczorem odpale,popryskam przewody WN wodą i zobacze czy niema iskier.Czy tak samo można sprawdzić cewke?

    [size=2][ Dodano: 2010-04-05, 20:12 ][/size]
    No i mam przyczynę.Przed chwilą byłem przy samochodzie,uniosłem maske,odpaliłem,i po przewodach WN normalnie widać jak płynie prąd.Cewka wydaje się być dobra,bo nie widać żadnego przebicia.Jutro kupie przewody i oczywiście napiszę czy pomogło.
    Dziękuję za wszystkie sugestie i pozdrawiam.

  8. #22
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    czy wracasz do tego co pisałem na samym początku.

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 kwiecień 2010
    Skąd
    sochaczew
    Postów
    37
    Auto
    Był cc700 - jest brava 1.4 12V
    Kolega seth67 miał racje.Zmieniłem przewody na BOSCH-owskie i jak ręką odjął.
    Dziękuję wszystkim.
    Pozdrawiam.

  10. #24
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    no to fajnie że się udało.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. [osprzęt silnika] Szarpanie przy dodawaniu i odejmowaniu gaz
    Napisany przez Seraphim na forum Panda
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 06-06-2010, 00:51
  2. przerywanie i szarpanie w 2.4td
    Napisany przez nervus-ek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 26-12-2009, 14:10
  3. [silnik] szarpanie na zimnym silniku
    Napisany przez zibi131 na forum Panda
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 27-02-2009, 15:38
  4. Szarpanie samochodu
    Napisany przez Stealer na forum Uno
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 30-12-2008, 20:23
  5. [silnik] Szarpanie zimnego silnika - tylko zimą!
    Napisany przez xardas333 na forum Uno
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 21-11-2008, 22:13

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat brava 1.4 12v szarpie

fiat brava 1.4 12v nie moge sie rozpedzic

fiat uno 1.4 szarpie

jak ustawic dawke gazu w bravie 1.4 12v

fiat bravo 1.4 12v dusi sie i szarpie na wolnych obrotach

fiat bravo 1.4 szarpie

brava 1.4 12v szarpie

fiat bravo 1.4 dlawi sie

popychacze hydrauliczne fiat bravo 1 4 12v

bravo 1.4 12 dlawienie sie iszarpanie

silnie ik po dodaniu gazu szarpnie

olej silnikowy do fiata brawa 1 412v

fiat brava 1 412v demontaz rozrusznika

popychacze hydrauliczne fiat bravo 1.4 12v

brava 1.4 skacze przy dodaniu gazu

fiat bravo 1.4 12v szarpie na benzynie

ustawienie rozrzadu w fiat bravo 1412 v

fiat bravo szarpie na lekkim gazie

lpg zdlawienie przy ruszaniu za duza dawka

dlawienie sie podczas dodawania gazu fiat brava 1.4 12v

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl