Każdy silnik ma swój kod, powiedzmy 149C2.000. Kod pozwala rozpoznać co to za silnik, jaki model.
Kod silnika powinień być wybity na tabliczce znamionowej.
Każdy silnik ma swój kod, powiedzmy 149C2.000. Kod pozwala rozpoznać co to za silnik, jaki model.
Kod silnika powinień być wybity na tabliczce znamionowej.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
w tym problem, ze samochod zostal pod moja praca, a to niestety kawalek
daro, daj mi numer vin (ZFA1850000xxxxxxx), to powiem Ci nawet jaką tapicerkę masz
Albercik // Marea Weekend 1.8 ELX 115KM 1996r. 140kkm
Było: Bravo 80 16V SX 1.2 80KM 2000r. 110kkm
Tylko nie podawaj tego nr tutaj, a komuś przez PW.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Wiec wtedy byla do wymiany miska olejowa i jakies kable. Koszt bagatela 1200zl.
Po tygodniu kable znow do wymiany, bo tak zrobili- pech chcial, ze bylo to 150 km od miejsca zamieszkania. Caly olej wyciekl. Po obdzwonieniu wszystkich wieczorem wrocilem do domu na holu. Zrobili drugi raz.
W tej chwili samochod zaczal jeszcze bardziej dymic- do tego stopnia ze nic nie widac na okolo. Tylko wtedy gdy mu spadaja obroty np. na swiatlach.
I co teraz robic?
Ta moja marea to widze skarbonka bedzie
Witam
Widze podobny problem jak i u mnie mam Marysie 1.9 TD 100KM tyle ze u mnie jak jest zimna to jak zapalam to gasnie podgrzewanie swiec zapalam a tu za mna swiata nie widac tak dymi ze nic nie widac na mozna powiedziec szary kolor a wskaznik swiec zarowych zaczyna migac po ok 1 min przestaje i silnik zaczyna rowniej pracowac i juz nie dymi jak dam gazu to zakopci na poczatku na czarno i juz jest ok co to moze byc mam zamiar sprawdzic swiece moze cos mi doradzicie co jescze powinienem zrobic ??
Sygnalizuje Ci że nie grzeje któraś albo kilka świec żarowych, stąd też kopci jak głupi dopóki się troche nie rozgrzeje.Napisał Mc_Homer
Ja bym obstawiał turbione, zresztą najprościej sprawdzić to zdjąć wąż gdzieś po drodze od turbiny do kolektora i sprawdzić ilość oleju jaka w nim jest, jeśli tylko będzie wilgotno to nie turbo, natomiast jeśli będzie żywem mokro to turbina ma padnięte uszczelnienia i tamtędy też dostaje się olej do silnika i jest spalany powodując niebieski dym.Napisał daro
Nie rozumiem zaś o jakich wężach mówisz które związane byłyby z olejem, masz jakieś fotki tego co Ci wymienili ?
Wiatam
Swiece sprawdzilem maja po 0.6 Ohm wszyskie wymienilem filtr paliwa nie mial uszczelki tej srodkowej odpalilem i troszke zadymil pochodzil no i po ok 30 min jak go odpalilem to juz swiata nie bylo za mna bialy dym, a swieca i tak miga i tak po 30 sek. gasnie, nie wiem kupilem płyn do czyszczenia wtryskow pojezdze i zobacze a pytanie czy Marysia 1.9 td 100KM, ma komputer bo moze to błąd jakis i trzeba odpiac klemy i po klopocie ??
Aby zresetować komputer, to musisz odpiąc klemę i tą odpiętą zewrzeć z drugą na sekunde (aby pozbyć się ładunków).
Odczekaj tak trochę i podłącz klemę. Odpal auto i zostaw do czasu włączenia się wentylatora.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
miszko, może na Wasze TT to działa. w bbm'ach nawet podłączenie klem pod 3000V i stanie bez prądu przez pół roku nic nie da. błędy są dzielone na dwa rodzaje: diagnostyczne i stałe. błędy diagnstyczne usuwane są po każdym przekręceniu kluczyka w stacyjce i ponownie kodowane po auto-diagnostyce, natomiast błędy stałe można wykasować tylko przez podłączenie kompa. błędy stałe to np.: poduszka, abs, wadliwa praca któregoś z czujników. błędy diagnostyczne, to nieprawidłowości wyłapane przez poprawną pracę czujnika.
Albercik // Marea Weekend 1.8 ELX 115KM 1996r. 140kkm
Było: Bravo 80 16V SX 1.2 80KM 2000r. 110kkm
Wlasnie tak zrobilem ale kicha wskaznik temperatury nie poszedl poza polowe az mi sie stac odechcialo no i go zgasilem nie wiem jak wyglada na wskazniku jak jest zagrzany bo u mnie chyba termostat do wymiany bedzie ?
Świecie się sprawdza po wykręceniu i podłączeniu pod napięcie, patrzysz czy zrobią się czerwone. Zdarza sie tak że świeca wykazuje opór a nie grzeje więc takie badanie miernikiem nie jest wiążące.Napisał Mc_Homer
Nawet jeśli w kompie są błędy trwałe (a od świec napewno będą) to i tak jak wymienisz świece i błąd przestanie występować to po iluś tam uruchomieniach zostanie automatycznie usunięty bo komp zlicza uruchomienia i to czy usterka się powtarza czy tez ustapiła. ROzpinanie klem nic tu nie da, tak samo jak trzymanie do nagrzania silnika.
wiem wiem tylko ze wiesz co dostemp tam jest tragiczny aaa jak juz jestesmy przy swiecach to mam taka sytułacje od prawej strony mam tak kable z 1 do 2 z 2 do 3 w 3 mam juz trzy kable i w 4 swiecy mam juz tylko 2 jak mam to rozumiec ??
Acha, no to coś jak w Tipolcu 2.0 16V.
Tam jak się zle zamontuje gaz, to komputer można dosłownie "zabić".
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
a jak chcesz do diesel'a Hansa wstawić??Tam jak się zle zamontuje gaz, to komputer można dosłownie "zabić".
Albercik // Marea Weekend 1.8 ELX 115KM 1996r. 140kkm
Było: Bravo 80 16V SX 1.2 80KM 2000r. 110kkm