Zielony, no właśnie przed akumulatorem w tej skrzneczce jest czarny, mały przekaźnik od elektromagnesu. Jak byś nie mogł go nigdzie dostać to mam pare takich w zapasie A skrzynka powinna być osłonięta plastikową przykrywką.
Zielony, no właśnie przed akumulatorem w tej skrzneczce jest czarny, mały przekaźnik od elektromagnesu. Jak byś nie mogł go nigdzie dostać to mam pare takich w zapasie A skrzynka powinna być osłonięta plastikową przykrywką.
Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM
wojo985, niestety ale u mnie to wszystko jest odkryte i wszystkie nóżki jak i wsuwki są zielone .Mam cztery przekaźniki te wąskie (3 czerwone i 1 czarny) i do tego podstawkę na duży przekaźnik i bezpiecznik.Może masz ten dekielek na zbyciu,ale całą puszkę
Mierzyłem wczoraj cewkę w sprzęgle elektromagnetycznym i wychodzi na to że jest dobra.Wyczyściłem też te przekaźniki i podstawki na tyle ile się dało,ale nie sprawdzałem czy sprężarka się włącza bo już nie miałem sił (chory)Może dzisiaj coś się pogrzebie.
I przy okazji zapytam o jakieś dziwactwo.Wczoraj dostrzegłem na wężu jakiś kawałek aluminium z wkręconymi trzema świecami żarowymi (chyba).Czy wiecie co to i po co I czy uszkodzona świeca żarowa w tym kawałku aluminium też może wpływać na miganie spirali po zapaleniu czy tylko świece w silniku
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
Czemu tak jest że u jednych problem występuje, a u drugich nie?A czy przyczyną tego (tak sobie dumam tylko) może być np.zatarte lub w jakikolwiek inny sposób niesprawne łożysko na kole pasowym od klimy, które powoduje tak duży opór że silnik siada?
mcszak
brava 1.6 16v
1998r
Panowie jest poważny problem.Zgodnie z zaleceniem kolegi wojo985, wyczyściłem przekaźnik od sprężarki (i wszystkie inne obok) i włączając klimę usłyszałem metaliczny dźwięk-klepnięcie elektro-sprzęgła.Wyszedłem z auta żeby zobaczyć co jest grane i powiem wam że sprężarka się odpaliła,ale niestety nic to nie daje,bo dalej leci ciepłe powietrze.
Nie wiem gdzie się zagłębić.Skoro klima pozwoliła odpalić sprężarkę to i ciśnienie musi być w układzie.Macie jakieś pomysły co jest nie tak
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
Sprawdź czy w układzie jest czynnik chłodzący, moim zdaniem jest pusty.Napisał Zielony
Najlepiej nabić układ wraz z kontrastem żeby sprawdzić gdzie występują ubytki.
Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
Uniden 78 elite
„Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!
Syczy w parowniku czy absolutna cisza ?
Hipo, nic nie słyszałem.Podczas jazdy było tylko słychać jak zwalniał i przyśpieszał wentylator w kabinie (+/- parę % prędkości) i to wszystko.
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
A sprawdź co sie dzieje jak dasz temp na LO.
Dawałem na LO z opcją AUTO i tylko wentylator wchodził na obroty bliskie odcinki i to wszystko.Z tego co wiem to sprężarka nie powinna ruszyć gdyby było mało czynnika,żeby jej nie uszkodzić,a tu wszystko śmiga jak trzeba tylko brak chłodu
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
Nie rusza jak czynnika jest prawie wcale ... a jak jest mało to rusza i powinno wtedy syczeć w parowniku. Jesteś pewien że sprężarka się kręci w całości a nie samo kołko ?
Hipo, jestem pewny na 100% że kręci się całość razem ze sprężarką.Stałem przy sprężarce a tato nacisnął * i ewidentnie sprzęgło się załączyło i całość śmigała.W Temprze rozbierałem całą sprężarkę na atomy to dobrze się temu przyjrzałem 8) 8)
A czy jest jakieś szczególne miejsce w maryśce w którym przeważnie dochodzi do przecieku czynnika??
EDIT:po dokładnym wniknięciu sprawa wygląda tak że owszem po włączeniu klimy sprężarka uruchamia się ale wystarczy że troszkę podniosę obroty i zostaje od razu wyłączona,ale tuż po spadnięciu obrotów znów jest włączana.
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
Najczęściej pada osuszacz ,trzeba sprawdzić też presostat (czujnik sterownik klimatyzacji ) następnie węże ciśnieniowe .Napisał Zielony
Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
Uniden 78 elite
„Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!
Zielony, sprawdź po partyzancku ( wciśnij wentyl ) czy jest wogóle czynnik w instalacji.
Kolego sprawdź jak załączysz klimę czy czasem chłodnica od klimy nie robi się zimna bo w mojej pierwszej Marei jak kupiłem to jakiś magik zamienił przewody przy sprężarce a powiedział że trzeba tylko nabić a jak nabiłem to wszystko działało tylko że w środku dalej było gorąco a chłodnica zimna jak cholera
brava22