Koledzy może się orientujecie jak długo pochodzi turbina po otwaciu ją na stałe
Koledzy może się orientujecie jak długo pochodzi turbina po otwaciu ją na stałe
Wszystko jest w porządu byłem parę razy na komputerze parametry są ok.Turbina nadal się nie otwiera.Mieszkam na stałe za granicą i nie wiem kiedy będę w polsce aby założyć turbinę po regeneracji.We wrocławiu koszt to około 1000zł.
Wnioskuje, tak:
Parametry turbiny są ok?
Nie możesz jej rozebrać?
Dlaczego chcesz ją rozbierać opisz coś więcej co się z nią dzieje. Łopatki się zapiekły? Nie dmucha w ogóle (choć piszesz, że parametry są ok). Sprawdzałeś szczelność przewodów?
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Chodziło mi o odczyty z silnika ciśnienie itp.Dmucha tylko na biegu jałowym pod obciążeniem się nie otwiera,rozbierać i wyciągnąć ją nie mogę sobie na to pozwolić aby maryśka była unieruchomiona bo cały czas jej potrzebuje,przeciętnie rocznie robię około 25000 kilometrów.A jak się okaże że turbina jest padnięta to na darmo będę się męczył z rozbieraniem.Włączenie jej na stałe to tylko chwilowe wyjście jak znajdę czas aby jechać do wrocławia i tam postawię na warsztat do wymiany.Potrzebuje żeby wytrzymała chociaż z 5000tyś kilometrów,stąd moje pytanie jak długo mogę pomykać z otwartą turbiną
A ja nadal nie rozumiem o czym Ty mówisz. W jakim sensie "otwarta turbina"? Bo domyślam się nie mówisz o tym, że zdjąłeś dolotowy przewód i "łopatki są na wierzchu"?
Turbina cały czas powinna kręcić się.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
Chodzi mi o ten czop co zamyka od strony wylotowej spaliny do obracania tej drugiej łopatki
Może, masz uszkodzony zawór overboost?
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Ale on ma być właśnie zamknięty pod czas pracy turbiny.Ma się otworzyć tylko wtedy gdy turbina za dużo zaczyna dmuchać (przeładowuje),więc nie wiem o co biega.
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
właśnie też nie wiem o co chodzi. domysły....
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Co to jest ten overboost i gdzie szukać go w mojej maryście.
Zawór upustowy turbiny, taka gruszka.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
piszesz o tej gruszce na turbinie
Tak, to jest zawór, może Ci się zawiesił. Nie do końca rozumiemy Twój problem. Opisz go dokładniej albo bardziej precyzyjnie o co chodzi.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Właśnie ten zaworek nie podaje powietrza aby mogła się otworzyć turbina.Gdy podłączyłem kompresor to się otwiera i zamyka.Turbina ciągnie powietrze na jałowym biegu po zatkaniu dolotu ściska węże,czyli chyba jest ok.Dlaczego nie ma siły napompować tego zaworka żeby się otworzył jaka może być przyczyna,dodam turbina nie przecieka.Jest możliwe że gubi gdzieś powietrze wessane.