Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7

Temat: Pali na 2 gary  

  1. #1
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 maj 2014
    Skąd
    lubuskie
    Wiek
    37
    Postów
    668
    Auto
    brava 1.6 16v
    Rocznik
    1998

    Pali na 2 gary

    Witam mam prośbę wiem że to fiat ale potrzebuje pomocy z golfem 4.Mianowicie jak zimny chodzi idealnie jak się nagrzeje chodzi na 2 gary . Żaden mechanik nie potrafi stwierdzić co to jest każdy wszystko spr. I mówi że jest dobre . Jeden mechanik podejrzewa że może być głowica do remontu ale nie daje gwarancji że to to ,a chce od 2000 do 3000 tysięcy . Może macie jakieś pomysły



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Skąd
    pomorskie
    Wiek
    48
    Postów
    1,603
    Auto
    500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Bywały w niektórych autach podwieszanie zaworów po zagrzaniu w wyniku uszkodzenia regulatorów lub złego ustawienia szczeliny . Rozumiem ,że mechanicy podpięli się do kompa i błędów nie było ? Zakładam ,że cewki i świece sprawdzone ?

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 maj 2014
    Skąd
    lubuskie
    Wiek
    37
    Postów
    668
    Auto
    brava 1.6 16v
    Rocznik
    1998
    Cewki spr, błędów brak. Jeden mechanik powiedział że coś z ciśnieniem jest nie tak, a drugi że ciśnienie jest dobre. Niestety nie wiem ile było bo to nie mój samochód. Ale remont głowicy tyle kasy. Planowanie, dociera ie zaworów i gumki 3000

  5. #4
    Master
    Dołączył
    11 styczeń 2017
    Skąd
    pomorskie
    Wiek
    48
    Postów
    1,603
    Auto
    500X MULTIAIR (chip 175 KM)
    Rocznik
    2016
    Takie trochę słabe dane -mechanik powiedział ,że coś nie tak itd -konkretnie jakie były spręże w cylindrach . Głowicę sprawdź tanim testerem z allegro . Golf PB ?

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 maj 2014
    Skąd
    lubuskie
    Wiek
    37
    Postów
    668
    Auto
    brava 1.6 16v
    Rocznik
    1998
    Właśnie nie wiem zbytnio bo to samochód szwagra i ciśnienia nie wiem jakie było . A jak sprawdzić głowice da radę bez demontażu

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    36
    Postów
    749
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    jakiś spryskiwacz i nalej do niego wody z kranu. Odpal auto i pryśnij na cefkę i na przewody WN. zrób to na zimnym i na ciepłym silniku jak zaczyna grać na dwa gary. Cewka może być sprawna na zimnym ale jak ma pękniętą obudowę to będą wypadać zapłony.

    Jak ktoś wyżej pisał, mogą być wypalone albo zawieszone zawory. Mozna kupić za 40-50 pln manometr do sprawdzania kompresji, wkręca się go zamiast świec.

    https://allegro.pl/oferta/miernik-po...etr-6982765890 Pierwszy lepszy z allegdrogo.

    https://www.youtube.com/watch?v=wu6kRdZ7omw Pierwszy lepszy film jak to zrobić.
    Wole pchać swojego fiata...

    ...niż jeździć VW.

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    26 maj 2014
    Skąd
    lubuskie
    Wiek
    37
    Postów
    668
    Auto
    brava 1.6 16v
    Rocznik
    1998
    Dzięki za odpowiedzi


 

Podobne tematy

  1. 2,3 cos strzeliło pali na 3 gary
    Napisany przez SADOWSKIM na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-10-2018, 13:16
  2. Pali na 3 gary na PB, ciężko odpala.
    Napisany przez ModliX na forum Stilo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 31-10-2017, 23:24
  3. Pali na 3 gary
    Napisany przez maniek-elb na forum Punto
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 21-03-2016, 16:46
  4. auto pali na 3 gary
    Napisany przez daras1993 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 16-03-2015, 15:44
  5. Na zimnym pali jakby na 3 gary
    Napisany przez MaxPleasure na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 03-02-2010, 22:33

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl