Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2008
    Skąd
    Stare Bojanowo
    Postów
    528
    Auto
    Renault Scenic I ph II 1.9 Dci
    Rocznik
    2001

    [osprzęt silnika] Regulator cisnienia paliwa

    Mam problem z Bravą.Od kilku dni mocne falowanie obrotów na biegu jałowym-1500-3000 obr/min.Wyczyściłem już przepustnicę,gniazdo krokowca,posprawdzałem czujniki.Dzisiaj byłem na kompie i zero błędów a bryka nie chodzi jak należy.Zauważyłem też że przed kłopotami po przekręceniu kluczyka pompa paliwa chodziła chwile i się wyłączała a teraz pracuje cały czas.Jak otworzę maskę słychać że paliwo przelatuje do węża powrotnego i wraca do zbiornika.Podejrzewam regulator cisnienia na listwie ale mam pewną watpliwość-szum przelanego paliwa słychać w połowie listwy wtryskowej.Jak miał ktoś taki przypadek to proszę o pomoc.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    41
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    artur 2310, a pompka nie ma zwarcia ?
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2008
    Skąd
    Stare Bojanowo
    Postów
    528
    Auto
    Renault Scenic I ph II 1.9 Dci
    Rocznik
    2001
    Pompuje cały czas na pełnych obrotach i to mnie martwi nareszcie coś znalazłem-jak odłączę krokowca to pompa zaczyna się dławić.

    [size=2][ Dodano: 2009-09-23, 20:01 ][/size]
    No nasiedziałem się w garażu nad Bravką i doszedłem do dwóch wniosków:
    1-albo mam tak zapchany filtr paliwa i pompa nie może przepompować paliwa do listwy i zamknąć regulatora ciśnienia
    2-albo walnięty jest sam regulator i nie utrzymuje ciśnienia na listwie-koszt 140zł + przesyłka

  5. #4
    Master
    Dołączył
    17 wrzesień 2008
    Skąd
    Katowice
    Postów
    1,003
    Auto
    Nuovo Bravo 1,6 multijet Brava 1,9JTD
    Filtr paliwa tańszy i nie zaszkodzi go wymienić. Jak nie pomoże to regulator.

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2008
    Skąd
    Stare Bojanowo
    Postów
    528
    Auto
    Renault Scenic I ph II 1.9 Dci
    Rocznik
    2001
    Filtr wymieniony i zero poprawy.Powiedzcie co sadzicie o tym: http://allegro.pl/item738915568_regu...a_od_estd.html

  7. #6
    Q..
    Q.. jest nieaktywny
    Klubowicz
    Dołączył
    20 wrzesień 2009
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    51
    Postów
    170
    Auto
    Alfa spider 2.0 TS , fiat 500 1.2 , focus mk3 1.6
    Rocznik
    2003 & 1995 & 2013
    Pompa podaje paliwo pod ciśnieniem 0,5 MPa , zawór przelewowy na listwie jest ustawiony na 0,3 MPa , więc jasna sprawa że paliwo przelewa się z powrotem do baku. Jeżeli jesteś pewien że usterka dotyczy układu paliwowego to podjedź do kogoś kto pomierzy manometrem ciśnienie na pompie i zaworze na listwie. Jak będzie to normalny człowiek to nie będzie kosztowało zbyt wiele (w zeszłym roku płaciłem 30 zł u mechaniora z autoryzowanego warsztatu "po godzinach"). Po przekręceniu kluczyka pompa ma pracować 10 sek. Myślę że najpierw należy ustalić z jakiego powodu komp steruje pompom w sposób ciągły.

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2008
    Skąd
    Stare Bojanowo
    Postów
    528
    Auto
    Renault Scenic I ph II 1.9 Dci
    Rocznik
    2001
    Przypuszczam że przez to przelewanie z tego co słychać paliwo idzie pełna parą przez listwe do zbiornika.Dwa razy przez 3 dni co zawór po przekręceniu kluczyka się zablokował i trzymał ciśnienie aż 10 sekund po wyłączeniu pompy.Zawór reaguje też na lekkie potraktowanie młotkiem-zaraz sie zamyka.Pompa raczej jest ok.Próbowałem zacisnąć ręką wąż doprowadzajcy paliwo i chyba zadziałał zawór zwrotny na pompie bo w zbiorniku jakby zabulgotało.Co jeszcze zauważyłem że jak regulator zaskoczy nie ma problemów z odpalaniem ani z falującymi obrotami.Jak puści to makabra

    [size=2][ Dodano: 2009-09-25, 19:42 ][/size]
    Z tego co się dzisiaj dowiedziałem komp steruje pompą na podstawie natężenia prądu jeżeli nie ma czujnika cisnienia paliwa.Małe obciążenie-niskie cisnienie paliwa-pompa pracuje.Duże obciązenie-wysokie cisnienie paliwa-pompa pracuje do momentu odłączenia zasilania przez komputer.


 

Podobne tematy

  1. [osprzęt silnika] jaki olej
    Napisany przez pawlonik na forum Punto II
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 01-02-2009, 23:15
  2. [osprzęt silnika] filtr paliwa w fiacie brava 1.9jtd?
    Napisany przez radii na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 06-12-2008, 15:51
  3. [osprzęt silnika] Nierówne obroty
    Napisany przez lukvwp na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 26-10-2008, 00:53
  4. [osprzęt silnika] kolektor wydechowy
    Napisany przez artur 2310 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 18-08-2008, 22:13
  5. [osprzęt silnika] Wariujący obrotomierz
    Napisany przez Andrzej_F12 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 18-08-2008, 21:27

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

regulator cisnienia paliwa marea

fiat 1 6 zawor w pompie paliwa

regulator cisnienia paliwa bravo

fiat marea 1.6 regulator cisnienia paliwa

fiat 1.6 regulator cisnienia paliwa

regulator cisnienia listwy cena

czujnik cisnienia paliwa fiat bravo 2`0 16v 2008 rok

brava 1.6 16v wysokie cisnienie paliwa

regulator cisnienia paliwa fiat punto

niskie cisnienie paliwa

https:fiatklubpolska.plbravo-brava-marea-438osprzet-silnika-regulator-cisnienia-paliwa-8085

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl