Mi chodzi tylko o sprawdzenie błędów silnika no i oczywiście sondy lambda. Nie zależy mi na full bajerze oraz na wydaniu sporej gotówki na coś co użyję kilka razy...
Mi chodzi tylko o sprawdzenie błędów silnika no i oczywiście sondy lambda. Nie zależy mi na full bajerze oraz na wydaniu sporej gotówki na coś co użyję kilka razy...
Chyba nie zrozumiałeś. Nie dasz rady tym kablem, ani jednym ani drugim który podałeś zdiagnozować ecu-nie jest obsługiwany. Chyba, że za pomocą programów które wymieniamy z kolega bosch
Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
To lipa jednym słowem... Czyli trzeba szukać jakiegoś diagnosty w mieście. Orientuje się może ktoś w jakich przedziałach cenowych biorą teraz diagnostycy?
Co do podniesienia mocy to soft turbo odpada gdyż więcej kasy by to wyniosło niż gdybym chciał zrobić swapa na np. 2.0 20v od HGT. A coś z bardziej przyziemnych modyfikacji które pochłoną mniej kasy? Myślałem nad zrobieniem przelotu ale nie wiem czy coś to da. Próbował ktoś z tego forum zrobić to przy tym silniku?
Średnio 50-80 zł.
HGT to tylko z VIS'em. Teraz znajdź mi nie zajechany silnik w dobrej kondycji, albo z nie uwaloną/przekręconą panewką...
Przelot 2 KM,do tego dobry dolot, czyli AIRbox - wkładka K&N.
Przede wszystkim należy sprawdzić w jakiej kondycji masz silnik. Hamownia na początek - obciążeniowa.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
No właśnie będę musiał zabrać się z ludźmi z miastowego klubu racingowego na hamownie i sprawdzić to wszystko. No właśnie słyszałem już o tym że trudno znaleźć silnik od HGT w dobrym stanie. A po drugie aż tak kasą nie szastam aby robić swapa gdyż jeszcze się uczę i jedyny mój dochód to kieszonkowe. W sumie tyle planów jest odnośnie mojego Bravo że nie wiem w co kasę włożyć... Czy najpierw zacząć od audio czy najpierw od silnika w celu uzyskania kilku HP...
Najpierw to zacznij od doprowadzenia silnika do stanu 100% sprawności.
Pamiętaj, że silnik to nie wszystko - dochodzą:
Hamulce - tył i przód
Sanki - ogólnie całe zawieszenie (wahacze, amorki, sprężyny)
Wymiana osprzętu w nowym silniku, płynów.
elementy zawieszenia silnika.
itd....
Więc przemyśl, pomyśl. Skoro nie masz kasy na razie to staraj się doprowadzić do auto stanu 100% sprawnego. Potem dopiero można myśleć o dalszych planach.
czasem lepiej jest sprzedać swoje i kupić, poczekać, dołożyć do nowego/szybszego/mocniejszego.
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Co do hamulców to wiem że są nowe bo mam fakturę zakupu i wymiany + w razie pewności pytałem znajomego mechanika który potwierdził to samo co było na fakturze.
Zawieszenie to coś z przodu po stronie kierowcy mi stuka przy większej dziurze i podejrzewam właśnie wahacz. Płyny to zmieniałem od razu jak kupiłem auto, dziś właśnie kupiłem filrt paliwa gdyż nie wiem kiedy poprzedni był wymieniany i czeka na wymianę, a filtra powietrza nie wymieniam jeszcze gdyż poprzedni jest w dobrym stanie. Nie wiem kiedy nastąpi kolejna wymiana rozrządu gdyż na naklejce na silniku mam zapisane że był wymieniany przy przebiegu bodajże 124 tys. i z tego co wyczytałem nastąpiło to w 2005r. Martwi mnie właśnie to spalanie bo do najmniejszych nie należy. W sumie to na razie wszelkie naprawy są robione z kieszeni rodziców także to mnie nie interesuje. Także chyba źle zrozumiałeś gdyż nie chodziło mi o naprawę silnika a o zwiększenie mu mocy
To co napisałem to chodziło mi o większy silnik. Hamulce większe, inne zawieszenie. ..
Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Zwiększenie to koszta. Tak na marginesie to rozrząd możesz wymienić bo juz jest leciwy. Wymienia się co 6 lat albo co 70 tys
Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
No to z tym to się zgodzę. Ale nie planuję na razie żadnego swapa ani wymiany auta gdyż ten fiacik ma w sobie to coś
a powie mi ktoś dlaczego nazywa sie ono GT to jakis inny silnik niz standard 1,6 ~100KM ? co do rozrządu to własnie max 5 lat i 60k lepie dmuchac na zimne niz wymieniac silnik jest opcja wgrania zmodyfikowanych map wtrysków podnosi to moc o pare koni ale zupełnie innaczej rozkłada moment obrotowy no poprostu ulepszona seryjna mapa wtysków a wszystko to w ko-car tychy
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
Gt to wersja wyposażenia
Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Kolego skoro nie pracujesz , nie masz większej kasy to po co pytasz o wzmocnienie swojego samochodu. Takie operacje pochłaniają spore fundusze . Żeby podnieść moc tak małego silnika jak 1.6 trzeba zainwestować na prawdę dużo.
BTW. Tylko żeby mi ktoś za chwile nie pojechał z "tjuningowymi" stożkami czy kołpakami z lidla podnoszącymi o połowę moc auta
no własnie podnoszenie mocy w samochodzie to trzeba miec "fundusz" a nie kieszonkowe a jak 100hp ci mało trzeba było kupic 1,8 a jak to było by mało to trzeba było kuppic hgt tam juz jest wiece mocy wiec moze by tobie wystarczyło
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
Ale nie powiedziałem że to małe kieszonkowe. W sumie skuszę się na lepszy dolot bo do dolotu nie jestem pewien jak to by wyglądało z przeglądem czy by się nie dowalili o to że mam przelot.