Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 październik 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    47
    Auto
    Brava 1242 benzyna LPG

    Angry Nie pali na jeden cylinder

    Witam forumowiczów mam problem z moim fiacikiem 1.2 16v 80 .
    Zaczął dziwnie pyrkać więc pomyślałem że to kable po wymianie 0 poprawy wiec zacząłem wyciągać kable , okazało się że po wyjęciu 1 kabla ( najkrutszy )nie ma różnicy w pyrkaniu przy wyjęciu pozostałych gaśnie , wiec kupiłem świece wymieniłem i samochód chodził normalnie przez 20 min , po czym zaczął znów falować aż w końcu pyrkać po wyjęciu 1 kabla znów 0 różnicy przy wyjęciu pozostałych gaśnie ,czyli znów świeca , po wykręceniu jest cała okopcona tak jak poprzednia.
    Na gazie jak i na benzynie objawy te same .
    Nie możliwe aby 2 świece zepsuły się bez powodu .
    Tu moje pytanie co może być przyczyną , kable ok , cewka ok ( sprawdzana ) iskra skacze że hej
    Do zobaczenia na drodze !!



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    sprawdź kompresję.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 październik 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    47
    Auto
    Brava 1242 benzyna LPG
    Okazało sie że uszczelka pod głowicą po wymianie strasznie klekocą zawory (chyba zawory ) , strasznie głośno chodzi , mechanik powiedział że to poprawi żeby mu odstawić auto jak będę miał czas a śmiało mogę jeździć , czy to prawda ? czy jak będę jeździł nic nie zepsuje ? Dodam że pomijając to klekotanie auto chodzi idealnie .
    Do zobaczenia na drodze !!

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Mi się wydaje że coś nie halo.. Jeżeli coś klekocze to znaczy się że coś zbyt agresywnie tam pracuje..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 wrzesień 2008
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    818
    Auto
    Citroen C8, Lancia Musa
    jeśli to zawory klepią to pewnie coś z popychaczami jest nie halo jeśli są hydrauliczne. A jeśli są sztywne szklanki bez kompensacji luzu to pewnie ci je źle wyregulowali.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 październik 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    47
    Auto
    Brava 1242 benzyna LPG
    Po 3 tygodniach mam samochód niby 2 raz uszczelka ( 1 felerna przytarło coś w rozrządzie wymienione popychacze i 8 zaworów ) ale samochód jakby słabszy pyrka ( nie chodzi płynnie coś jak 2 sów ) , ciężko odpala na ciepłym silniku ma wibracje . Mechanik twierdzi że wszystko OK ale ja czuje i słysze że chodzi nie równo ( miałem motorynke i też tak pyrkała ) . Teraz niby jest zepsuty rozrusznik , akumulator , cewka zapłonowa ale przed naprawą było OK . Nie mam już sił 800 zł w błoto i nie wiadomo ile jeszcze .
    Do zobaczenia na drodze !!

  8. #7
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Jeżeli "pyrka" i chodzi nie równo to jest coś nie tak z zapłonem lub rozrządem. Silnik musi działać równo i nie wibrować.
    Rozrusznik nie ma tutaj za dużo do "gadania". On tylko jest używany przy odpalaniu, a później jest odłączany i nie ma wpływu na pracę.
    Cewka - może to być jakiś trop - jak wspomniałem takie wibracje i pyrkanie to też może być oznaka złego zapłonu.

    Z twojego opisu trochę wnioskuję, że mechanik na wyrost wymyśla, może udaj się do innego, chociażby żeby rzucił wzrokiem i powiedział 3 zdania co myśli.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM



 

Podobne tematy

  1. Jeden kluczyk scyzoryk
    Napisany przez Robertoo na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 09-12-2010, 15:18
  2. Lekko twardnieje jeden wąż gumowy od chłodnicy czy to normal
    Napisany przez dudu$ na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 17-08-2010, 15:07
  3. [silnik] Nie pali czwarty cylinder
    Napisany przez jes na forum Punto II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 21-02-2010, 15:08
  4. Nie Pracuje 1 Cylinder
    Napisany przez kozak677 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 24-09-2009, 10:37
  5. Jeden z przednich amortyzatorów cały w oleju
    Napisany przez gombey na forum Uno
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 21-06-2009, 22:50

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

nie pali na jeden cylinder

jeden cylinder nie pracujenie pracuje jeden cylinderjeden cylinder nie palipunto nie pali na jeden cylinderhttps:fiatklubpolska.plbravo-brava-marea-438nie-pali-na-jeden-cylinder-15278nie pali na jeden cylinder objawyfiat marea nie pali na jeden cylindernie pali jeden cylinderpunto 1.2 16V nie odpalafiat punto 1.2 16v powymianie uszczelki nie pali na wszystkiebrava nie pali na jeden cylinderfiat punto 1.2 16v nie pali jedenauto nie pali na jeden cylindersiena nie pali na jeden cylindernie pali jeden cylinder Puntofiat punto nie pali na jeden cylindernie pali na wszystkie cylindrypolo nie pali na 1 gar klekotanie pali na jeden garfiat brawo nie pali na czwarty cylindernie pracuje jeden cylinder objawy

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl