ja mam soczewki w swojej, więc przerobić się da.
myślałem o założeniu xenonów, ale tak czy tak przeróbka lub wymiana tej lampy mnie czeka
ja mam soczewki w swojej, więc przerobić się da.
myślałem o założeniu xenonów, ale tak czy tak przeróbka lub wymiana tej lampy mnie czeka
Soczewkę spokojnie się przerabia, kwestia dostepu do piekarnika żeby lampe rozkleić , trzeba później tylko obrócić przesłonę na soczewce o 180 stopni i już wszystko gra. Pozostaje skleić lampe powtórnie i już można się cieszyć wersją europejską.
Ludzie powiedzcie mi tylko po czym poznać, że lampa europejska jest europejska a anglik anglikiem????
Po załamaniu granicy światło cień.
a jak bedzie działac kominacja xenon + soczewki xenony jaz mam zastanawiam sie nad soczewkami
[size=2][ Dodano: 2008-11-07, 12:51 ][/size]
a na długich mam philips blu wision koszt około 70 zł
ale cóż ja mogę wiedzieć jestem tylko mechanikiem po zawodówce
Bardzo dobrze się spisuje, sprawdzone juz niejednokrotnieNapisał jaski82
Ja znów oglądalem zestawy HID juz za 170 zlotych idzie kupić. Sprawa tylko jedna to zakłócenia. W jednych nic nie pisza, w drugich piszą, że jest filtr, który powoduje, że zakłóceń nie ma. Jak to wygląda w rzeczywistości mi powiedzcie???? Kupić najtańsze i się nie przejmować czy 30 złotych droższe, gdzie pisze, ze nie zakłucają???? DO tego jakieś certyfikaty dochodzą itd. Chce zakupic taki zestaw i wole miec pewnosc, ze wszystko będzie OK. Podaje tutaj trzy przykłady jakie oglądałem na Allegro, co o tym myślicie:
http://www.allegro.pl/item475979242_...uning_hid.html
http://www.allegro.pl/item478819369_...najtaniej.html
http://www.allegro.pl/item475770286_...er_gratis.html
Patrząc na dwa pierwsze przetwornice mają takie same a w drugiej aukcji piszą, że zakłuceń nie ma. Znów w ostatniej trzeciej aukcji piszą i przetwornice mają konkretne znaczki co podawają. Sam juz nie wiem co o tym myslec...
Szczerze mówiąc to wszystko jest na jedno kopyto klepana chińszczyzna. Jeśli instalacje masz w aucie OK to zakłóceń żadnych nie będzie bo niby skąd ? zakłócenia się pojawiają przy CB radiu np jak ktoś ma instalacje z dupy zrobioną, problemy z masą itp
no rewelacyjne te lampy ktore pokazales z allegro...180 zeta za zestaw ksenonów... do porządnych fabrycznych tyle kosztuje jeden palnik...a potem sie dziwic ze wypadki sa, jak ludzie cos takiego montują do samochodu...jestem zagorzalym przeciwnikiem udawanych poprawiaczy samochodowych...a gdzie tu obowiązkowe samopoziomowanie?
W czym obowiązkowe ? w marei ? najpierw sobie dokłądnie poczytaj co pisze kodeksie drogowym a dopiero później się właczaj do dyskusji bo póki co to się narażasz tylko na to że za chwile zostaniesz poważnie pojechany przez paru uzytkowników forum.Napisał poochaty
Pisałem już kilku krotnie że autopoziomowanie jest wymagane w nowych autach bo tak stanowi zapis w kodeksie drogowym. Poza tym w praktyce jest tak że układ poziomowania nie jest w stanie zareagować Ci na bujnięcie w ciągu milisekund i zniwelować podniesienie świateł do góry. Ot jest bo jest ale w zasadzie spełnia swoja role w bardzo ograniczonym zakresie.
Więcej pożytku jest jak ktoś dobrze ma ustawione światła i potrafi używać regulacji wysokości swiecenia w zależności od obciażenia.
Poza tym uwielbiam takie dyskuje z teoretykami co widzieli coś na obrazku a mają bardzo wiele do powiedzenia ... i przeważnie nic mądrego.
ja jezdze już ponad ruski roka na zestawie soczewka + xenon Hid 8000k i jakoś nigdy nikt nie narzekał z przeciwka ,, kilka kontroli przeszło bez zająkniecia,
a halogeny załozyłem po małej stłuczce ( kupno nowego zderzaka wiec czemu nie z halogenami) i nie uzywałem jeszcze ani razu..
Nawiązując do wcześniejszej części tej rozmowy pragnę się pochwalić, że dzisiaj przerobiłem lampę soczewkową angielską na naszą.
zamiast piekarnika do otwarcia lampy użyłem suszarki do włosów efekt ten sam!
Teraz dopiero widzę gdzie jadę.
Polecam wszystkim przeróbkę soczewki angielskiej na europejską. nic trudnego i czasochłonnego. mi zajęło to 2 godzinki z przerwą na piwo.
Masz rację Hipo tylko że kodeks zdaje się też wspomina o wyposażeniu fabrycznym i niefabrycznym. I jesli się nie myle to domontowanie czegoś co w fabryce w aucie zamontowane nie było wymaga formalnie przeglądu i montażu zgodnie z zaleceniami producenta i przepisów. Macie papier ze stacji diagnostycznej że montaż jest prawidłowy? Tak naprawdękaży policjant może sięprzypieprzyć do tego a to że tego jesscze nie zrobil to raczej kwestia ich niewiedzy...Pisałem już kilku krotnie że autopoziomowanie jest wymagane w nowych autach bo tak stanowi zapis w kodeksie drogowym
Nie mylisz się tylko ja się pytam - co domontowujesz ? tak na logikę to nic bo zmieniasz źródło światła z żarówki na żarnik. Czyli nie wyposażasz auta w coś dodatkowego.Napisał poochaty
W takim razie czemu nie dopieprza się:Napisał poochaty
- policjant (dajmy na to że nie wie)
- diagnosta ( to już osoba raczej o większych kompetencjach niż policjant i jakoś przegląd przechodziłem i kazałem sobie ustawienia świateł sprawdzić to nic nie marudził
Bo widzisz w tym wszystkim chodzi u nas o interpetacje prawa, nie mamy przepisów szczegółowych tylko jakieś ramy okreslające ogólny kształt czegoś ( zresztą wybraź sobie jak wielki byłby kodeks drogowy gdyby szczegółowo rozpatrywał każdą mozliwą do zaistnienia sytuacje .... pewno by go trzebabyło cieżarówką wozić )