Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 26 z 26
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    40
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    taka wartosc powinna byc ok. takiego wtrysku sie nie naprawia.
    jak odepniesz wtrysk sterujacy to powinien głosniej pracowac przy dodawaniu gazu, jesli nie to regulator w pompie sie skopał



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    10 czerwiec 2011
    Skąd
    Zdzieszowice
    Wiek
    48
    Postów
    259
    Auto
    Lancia Kappa SW & Atu Plus 1.6 GLI
    Rocznik
    1997 & 1997
    U mnie po odpięciu wtrysku auto wpada w awaryjny. Mocy 0,nic.
    Dyskusja z właścicielem VW o motoryzacji nie ma sensu, tak jak gra w szachy z gołębiem.
    Nieważne jak dobry jestem w szachy, gołąb przewróci figury, nasra na planszę i będzie się puszył jakby wygrał.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2014
    Skąd
    EG
    Wiek
    33
    Postów
    19
    Auto
    FIAT MAREA 2.4 TD
    Rocznik
    1998
    Cytat Napisał Alan Zobacz post
    U mnie po odpięciu wtrysku auto wpada w awaryjny. Mocy 0,nic.
    U mnie po odpięciu chodzi głośniej od razu, przy dodawaniu gazu jeszcze bardziej a moc- hmm no z 50% zostaje, rzeczywiście. Dobra, dzisiaj postaram się podziałać z zaworkiem w pompie i zobaczymy efekty. Dam znać co i jak.

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2014
    Skąd
    EG
    Wiek
    33
    Postów
    19
    Auto
    FIAT MAREA 2.4 TD
    Rocznik
    1998
    Witam, nie mam czasu zająć się fiatem i jeżdżę na razie z tymi "defektami". Gdy była chwila to podmieniłem zaworek w pompie do zmiany kąta wtrysku (dwa razy, dwa różne używane) i efekt za każdym razem taki sam, w tych samych obrotach i odstępach czasowych. Ma ktoś jakiekolwiek pomysły? bo mi się już skończyły. Pompa? nastawnik? nie bardzo chcę ją wyjmować bo strasznie ciasno pod maską i sporo czasu zejdzie. Jak nie będzie innych możliwości to i tak trzeba będzie tak zrobić, ale puki co- tzw. burza mózgów. A tak z innej paczki- tryb awaryjny? czym się objawia i z jakich powodów w tym silniku. Może te wszystkie niechciane efekty są skutkiem trybu awaryjnego bo coś tam... Czy uszkodzony czujnik temp. może go wywoływać? (ten szary 3-pinowy) na desce wskazuje ok ale na kompa może coś innego i dla tego kopci... przypominam spalanie 11l/100km oszczędnie a 14-15/100 ostrzej i z tyłu czarno. Tylko idąc tym tropem cały czas by się paliła marchewa a nie wybiórczo albo np. podczas trzymania go na stałych obrotach.

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    10 czerwiec 2011
    Skąd
    Zdzieszowice
    Wiek
    48
    Postów
    259
    Auto
    Lancia Kappa SW & Atu Plus 1.6 GLI
    Rocznik
    1997 & 1997
    A podłączyłeś ją w końcu?
    Dyskusja z właścicielem VW o motoryzacji nie ma sensu, tak jak gra w szachy z gołębiem.
    Nieważne jak dobry jestem w szachy, gołąb przewróci figury, nasra na planszę i będzie się puszył jakby wygrał.

  7. #21
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2014
    Skąd
    EG
    Wiek
    33
    Postów
    19
    Auto
    FIAT MAREA 2.4 TD
    Rocznik
    1998
    Tak, zrobiłem na szybko zdjęcie jak to wygląda pod kompem. na zdjęciu nr 3 są błędy (EGR zawsze bo zaślepiony), a ten drugi można skasować i nie pojawia się na postoju tylko powraca po krótkiej jeździe. Jeśli ma ktoś jakieś wartości podstawowe, takie, jakie powinny być to piszcie. Dodam, że auto stało na "luzie" i nic nie włączone i nie dotykane. Dawka czasami malała do 2,2-2.6 na postoju. A w ogóle co może być powodem słabego "odświeżania" wartości mierzonych? coś można ustawić aby szybciej program reagował na zmiany? bo mam wrażenie ze co ok 5 sek się odświeża i przez to w trakcie jazdy wychodzą dziwne rzeczy na wykresie. Aha i czasami dosłownie miga błąd (wybiórczo i nieregularnie) hmm i teraz nie pamiętam dokładnie bo za szybko gaśnie, ale coś w stylu "uszkodzenie centralki sterującej" ale nie chcę kłamać bo błąd pojawia się w menu ze zdjęcia nr 3 na ok 0,5 sekundki i to tylko ze 3 razy mignął więc tak go zapamiętałem.
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    10 czerwiec 2011
    Skąd
    Zdzieszowice
    Wiek
    48
    Postów
    259
    Auto
    Lancia Kappa SW & Atu Plus 1.6 GLI
    Rocznik
    1997 & 1997
    EGR w tym silniku nie może być zaślepiony !!! Specyfika pracy sterownika silnika. Będzie wpadał w tryb awaryjny.
    Przepływomierz widzę głuchy. Zerowe wskazania przetwornika masy powietrza.
    Nastawnik wyprzedzenia ... samochód będzie wpadał tryb awaryjny i kopcił jak dawna Huta Katowice.

    Błąd 95 centralka uszkodzona możesz olać.To błąd z rodzaju TTTM . W niczym nie przeszkadza,jest związany z immo i linią K ....
    Dyskusja z właścicielem VW o motoryzacji nie ma sensu, tak jak gra w szachy z gołębiem.
    Nieważne jak dobry jestem w szachy, gołąb przewróci figury, nasra na planszę i będzie się puszył jakby wygrał.

  9. #23
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    40
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    napisze jeszcze raz, bo pewnie nie czytasz, kąt wypzredzenia wtrysku i jeszcze do tego błąd.
    dane sa brane z wtrysku sterującego. sprawdź go ewentualnie wymień,

    Kat wtrysku masz zle, co moze równiez świadczyc o przeskoczonym rozrządzie.

    z odsiezaniem jet tak: jak włączysz jedną wartosc to bedzie szybko, jak wszystkie to niestety bedzie sie mulic.

  10. #24
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2014
    Skąd
    EG
    Wiek
    33
    Postów
    19
    Auto
    FIAT MAREA 2.4 TD
    Rocznik
    1998
    Cytat Napisał Alan Zobacz post
    EGR w tym silniku nie może być zaślepiony !!!
    -Po odślepieniu dalej to samo. Wymienić znaczy się, tak? Czyszczenie nic nie dało.

    Cytat Napisał Alan Zobacz post
    Przepływomierz widzę głuchy. Zerowe wskazania przetwornika masy powietrza.
    Już 3 przepływki podmieniałem i każda inaczej reaguje (podobnie jeśli chodzi o moc) ale marchewa "wtrąca" się zawsze tak samo i w tych samych momentach niezależnie od użytej przepływki.

    Cytat Napisał Alan Zobacz post
    Nastawnik wyprzedzenia ... samochód będzie wpadał tryb awaryjny i kopcił jak dawna Huta Katowice.
    I tu się absolutnie zgadza. Jakbym chciał przed kimś uciec to na pewno nie mocą- dymu tyle, że na pewno by odpuścił, nie widząc drogi. Tylko teraz co?- wymienić? (używka/nowy), wyczyścić?




    Cytat Napisał robert199 Zobacz post
    napisze jeszcze raz, bo pewnie nie czytasz, kąt wypzredzenia wtrysku i jeszcze do tego błąd. dane sa brane z wtrysku sterującego. sprawdź go ewentualnie wymień
    Sprawdzany był już. Jest ok. I po odpięciu inaczej silnik pracuje i oporność trzyma w zakresie 98-110 Ohm więc ponoć wporządku.

    Cytat Napisał robert199 Zobacz post
    Kat wtrysku masz zle, co moze równiez świadczyc o przeskoczonym rozrządzie.
    Rozrząd sprawdzany- ok, natomiast kąt wtrysku nie wiem czemu ale zmienia się czasami rzeczywisty wskazuje 4 a czasami 3,2, tak czy inaczej opóźniany był i przyśpieszany i w tych wartościach chodzi najlepiej, najmniej dymi (choć i tak jest tego dymu bardzo dużo) i najlepiej odpala. Co ciekawe według czujnika- to jest właśnie prawidłowo ustawiony, a komp czyta inaczej.



    A tak z innej paczki, na desce mam temp. płynu chłodniczego w połowie czyli, jak się dowiedziałem, ok 90 stopni a na kompie w tym czasie wskazuje 78-80. Raczej powinno być tak samo, ale czy to będzie miało wpływ na dawkę? 40 a 90 to rożnica ale 10 stopni to raczej już dawka dawno przestawiona na "ciepły silnik" o ile pamiętam minimalnie zeszło do 2.66mg/w. Coś takiego . Na razie odpuścić temat i zająć się nastawnikiem?
    Ostatnio edytowane przez rutekm ; 20-03-2014 o 11:32

  11. #25
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    40
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    z przepływką to może wina kabelków a nie przepływki.

    regulator masz w pompie i niewiem czy sam dzsz rade go wymienic

    w tej chwili to wygląda na regulator kata

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    12 luty 2014
    Skąd
    EG
    Wiek
    33
    Postów
    19
    Auto
    FIAT MAREA 2.4 TD
    Rocznik
    1998
    Cytat Napisał robert199 Zobacz post
    regulator masz w pompie i niewiem czy sam dzsz rade go wymienic
    w tej chwili to wygląda na regulator kata
    Już podmieniałem, 2 razy na 2 różne, jeden z nich w 100% sprawny. Efekty takie same. Nie ma co gdybać, jak znajdę chwilę to pogrzebie w nastawniku albo podmienię.


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Marea weekend 1.6+LPG Po rozładowaniu akumulatora dziwny problem
    Napisany przez gelo181 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 27-09-2014, 14:34
  2. [zawieszenie] Fiat Marea 97 - pływa, dziwny kąt tylnego koła
    Napisany przez Raga na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post: 18-11-2013, 19:28
  3. Bład Airbag ...dziwny przypadek
    Napisany przez sek800i na forum Stilo
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post: 18-10-2013, 18:41
  4. JTD - dziwny przypadek , nie czuć dobrego odejścia lecz auto przyspiesza normalnie
    Napisany przez patryk2610 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 14-06-2012, 14:33
  5. Dziwny problem z LPG marea 1.8 16v
    Napisany przez serbona na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 20-03-2012, 20:36

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

dziwny przypadek marea

fiat dziwny przypadek

wtrysk sterujacy 2.4 tds

marea 2.4 td tryb awaryjny

kappa immobilizera ohma

lancia 2.4 uszkodzony nastawnik

lancia tds dymi na czarno

marea 2.4td uszkodzony egr

kappa 2.4 tds brak lacznosci z ecu

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl