Wyskoczył mi bląd FF Wyst. uderzenie /Przejsciowy/Obecny Wartosc licznika błedu to 136 co to znaczy ? błędu nie da sie w tej chwili skasować ,autko to fiat bravo 1,4 12v 97r Diagnozę robiłem Fes programem .
Wyskoczył mi bląd FF Wyst. uderzenie /Przejsciowy/Obecny Wartosc licznika błedu to 136 co to znaczy ? błędu nie da sie w tej chwili skasować ,autko to fiat bravo 1,4 12v 97r Diagnozę robiłem Fes programem .
Najważniejszy jest nr błędu - te tłumaczenia i opisy różnie wychodziły.. Ew. przełącz na agielską wersję i zobacz co pokaże po angielsku.. Najlepiej by było gdybyś jakoś wyciągnął nr błędu. Z czego to jest błąd? Bo w sumie tego nie napisałeś.. Jak np. z centralki airbag to wiesz co to znaczy
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Oczywiście dzięki za uwagę ,diagnoza ECU silnika .
Tutaj: http://fiatklubpolska.pl/bravo-brava...1-8-16v-14032/
kolega qolejowy miał taki błąd po wypięciu krokowca tak więc jest jakiś trop..
Edit:
Jakieś herezje piszę To jednak nie ten sam błąd.. Spróbuj na grupie FES'a spytać co może oznaczać taki błąd
http://forum.fiatecuscan.net/viewtopic.php?f=5&t=2125
Tu coś piszą (tyle co translator z niemieckiego mi przetłumaczył) że to może mieć związek z sondą lambda.. Trzeba by może przetrzepać wszystkie parametry a nie tylko sprawdzić błędy..
Ostatnio edytowane przez byrrt ; 27-03-2012 o 14:21
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Dzięki ,nastawnik raczej odpada bo mam dwa które są własnie mało sprawne i na nich ewidentny błąd 30 nastawnik . Tu sytuacja jest inna po wypięciu go całkiem jest błąd zwarcie do masy po ponownym założeniu sprawnego silniczka krokowego tego błędu nie ma lecz pojawia się FF 136 Czytając na innych forach wychodzi na to że to nie jest błąd ,w moim przypadku nie posiadam instalacji LPG więc odpada. Dzięki za pomoc i stawiam ci punkcik.
Jeżeli masz interfeks do kompa to sprawdz sonde lambda.. Tam w tamtym temacie coś o lambdzie piszą..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Nie wiem jakie powinno być wskazanie sondy lambda ,moja w każdym razie coś pokazuje i widać że zmienia się wartość po wykresie oraz cyfry 457.21mv czy coś tam dokładnie nie pamiętam.
Sprawna sonda lambda powinma dawać napięcie w zakresie od 0 do 1V.. Oczywiście gdy auto jest nagrzane.
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
To czyli moja jest uwalona? czy jak. moje wskazania w mv są prawie nie zmienialne mało reaguje a drugie wskazanie jest w % to jest 00,0 % nic sie sie dzieje. czuję ze moja sonda umarła lub jjest w agonii .
Ostatnio edytowane przez coin75 ; 28-03-2012 o 17:58
Jeżeli faktycznie wartość stoi w miejscu (lub prawie) to na 100% sonda śmietnik. Jedna uwaga że sonda aby działała musi być ciepła czyli auto musi powiedzmy te 5 min pochodzić.. ECU przez parę minut po odpaleniu nawet ciepłego silnika sondy nie czyta.
Bez względu na to czy na jałowym czy w trakcie jazdy wskazania sondy powinny oscylować w przedziale od 0 do 1V (1000mV), przy czym realnie są to wartości np. od 100 do 850mV lub jakoś tak..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT
Dziś wykonałem diagnostykę sondy lambda przez FES silnik odpowiedni nagrzany napięcie sondy skacze między 476 a 633
integracja kolosalnie zaniżona proszę zobaczyć foto Zdjęcie0002.jpg
Faktycznie wynik trochę zaniżony, podniem i sprawdź jeszcze miernikiem. Pamiętaj że silnik musi trochę popracować przed testem
Sent from my GT-I9000
Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
Regulamin | Szukaj | Skargi | Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat
Jest:
-rower
-Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
-Volvo V50 2.0
Było:
-Brava 1.4 S 75 KM
-Marea 1.9 JTD na FKP|
-FF 1.8 TDCi
Oczywiście silnik przejechał dystans 6km oraz popracował na postoju i zabrałem się za diagnoze, w łapy miernik i wskazania były 473mv na multimetrze za 20zł potem zabrałem sie za FES ;wskazania fesa.zapis
Czas Napięcie sondy lambda TAG
s mV
0 522,45
0,4 429,57
0,88 537,93
1,3 445,05
1,64 437,31
2,08 429,57
2,66 561,15
3,06 530,19
3,43 576,63
3,81 557,28
4,26 460,53
4,7 425,7
5,12 599,85
5,49 514,71
5,84 514,71
6,37 433,44
6,82 448,92
7,18 417,96
7,52 417,96
8,02 518,58
8,45 464,4
8,81 441,18
9,16 429,57
9,54 595,98
9,95 503,1
10,42 526,32
10,78 565,02
11,12 506,97
11,65 425,7
12,08 417,96
12,46 410,22
12,81 468,27
13,26 588,24
13,68 553,41
14,09 588,24
14,48 506,97
14,82 472,14
15,32 425,7
15,76 499,23
16,12 483,75
16,46 433,44
16,9 561,15
17,43 479,88
17,81 433,44
18,16 425,7
18,6 561,15
19,1 460,53
19,49 476,01
19,86 565,02
20,22 476,01
20,56 464,4
21,12 429,57
21,53 592,11
21,89 483,75
22,23 425,7
22,74 619,2
23,18 607,59
23,55 483,75
23,89 452,79
24,32 595,98
24,86 456,66
25,24 398,61
25,6 584,37
25,95 503,1
26,51 429,57
26,9 406,35
27,27 534,06
27,62 499,23
28,12 460,53
28,56 530,19
28,91 452,79
29,28 445,05
29,62 499,23
30,13 565,02
30,53 460,53
30,9 417,96
31,26 576,63
31,6 545,67
32,14 487,62
32,55 421,83
32,93 437,31
33,31 406,35
33,76 410,22
34,17 619,2
34,58 661,77
34,95 677,25
35,3 646,29
35,71 650,16
36,15 673,38
36,56 650,16
36,95 646,29
37,32 499,23
37,77 654,03
38,18 657,9
38,56 611,46
38,96 669,51
39,38 615,33
39,82 619,2
40,28 572,76
40,64 328,95
41,02 305,73
41,47 301,86
41,88 297,99
42,22 301,86
42,7 305,73
43,16 305,73
43,58 309,6
43,93 313,47
44,29 317,34
44,71 510,84
45,15 561,15
45,51 673,38
45,88 638,55
46,23 630,81
46,78 576,63
47,18 429,57
47,54 421,83
47,89 623,07
48,39 503,1
48,83 460,53
49,2 421,83
49,56 530,19
49,93 487,62
50,38 398,61
50,78 452,79
51,13 615,33
51,48 568,89
51,94 580,5
52,35 526,32
52,7 417,96
53,15 437,31
53,51 592,11
53,93 545,67
54,35 522,45
54,73 684,99
55,09 688,86
55,46 646,29
55,88 673,38
56,3 677,25
56,71 588,24
57,07 402,48
57,44 356,04
57,92 348,3
58,31 344,43
58,66 340,56
59,11 340,56
59,55 340,56
59,97 359,91
60,36 387
60,72 425,7
61,1 584,37
61,57 565,02
61,97 429,57
62,29 646,29
62,73 619,2
63,26 619,2
63,69 572,76
64,08 572,76
64,42 476,01
64,89 437,31
65,32 557,28
65,71 417,96
66,06 406,35
66,41 476,01
66,94 441,18
67,37 394,74
67,72 402,48
68,18 607,59
68,57 460,53
69,05 503,1
69,46 623,07
69,81 592,11
70,25 448,92
70,79 595,98
71,2 681,12
71,58 669,51
71,96 654,03
72,4 650,16
72,86 445,05
73,23 371,52
73,57 359,91
74,13 352,17
74,59 348,3
74,97 348,3
75,32 356,04
75,77 588,24
76,18 576,63
76,59 472,14
76,97 638,55
77,32 568,89
77,78 592,11
78,22 549,54
78,61 437,31
78,97 476,01
79,33 483,75
79,77 456,66
80,19 611,46
80,58 468,27
80,92 394,74
81,37 487,62
http://coin75.wrzuta.pl/film/1XsoRow...1_4_12v_pomiar pomiar miernikiem.
Ostatnio edytowane przez coin75 ; 31-03-2012 o 18:10
Padnięta lambda na 100% - powinna ona pracować w prawie pełnym zakresie 0-1V.. No może np. być 100mV-900mV ale to co Ty masz ewidentnie wskazuje na sondę.
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT