Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 28 z 28
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    03 kwiecień 2009
    Skąd
    Bieruń St.
    Postów
    333
    Auto
    BYŁO STILO 1,9 JTD JEST N.BRAVO 1,9 Multijet
    Więc sprawa jasna,nie szukaj już przyczyny gdzieś indziej.Odszukaj bezpiecznik od sprężarki(nie pamiętam gdzie jest w marei,ale to masz w instrukcji)i sprawdź czy jest ok,jak tak to szukaj zaśniedziałych połączeń w komorze silnika.
    Czasem na trasie spotykam prawdziwych szaleńców...
    Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
    Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 kwiecień 2008
    Skąd
    Mikołów
    Postów
    9
    Auto
    Marea Weekend
    Witam.

    Dziś posprawdzałem wszystkie bezpieczniki no i ZNALAZŁEM! Był przepalony bezpiecznik lecz nie znalazłem go wcześniej bo był w innym miejscu niż instrukcja podaje. No ale klima działa. Dzieki Robert!!

  4. #18
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    63
    Postów
    1,490
    Auto
    Cromka 1.9 automat Mitsubishi Colt 1,1
    Rocznik
    2010
    Cytat Napisał szybki76
    Witam.

    Dziś posprawdzałem wszystkie bezpieczniki no i ZNALAZŁEM! Był przepalony bezpiecznik lecz nie znalazłem go wcześniej bo był w innym miejscu niż instrukcja podaje. No ale klima działa. Dzieki Robert!!


    Możesz napisać gdzie ten bezpiecznik był ?? Pytam z ciekawości , choć nigdy nie wiadomo kiedy taka wiadomość może się przydać
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 kwiecień 2008
    Skąd
    Mikołów
    Postów
    9
    Auto
    Marea Weekend
    Bezpiecznik jest kolo kierownicy na panelu górnym bodajże drugi od dołu 7,5 A.

  6. #20
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 czerwiec 2010
    Skąd
    polska
    Postów
    5
    Auto
    brava
    odswiezam temat gdyz mam problem podobyn jak w temacie, a w nim zostalo juz duzo poruszone,

    otoz troche o pojezdzie i problemie,

    pacjent to

    Fiat brava ze zwykła klimatyzacja manualna,

    klimatyzacja nabita, dzialala przez 2 tygodnie, pozniej przestala dzialac,
    wyciekow zadnych nie ma, cisnienie jest odpowiednie

    podłączajac sprężarke na krutko czyli podpinajac kabel "+" do kabla idacego do spreżarki klimatyzacja dziala chlodzi, czyli pompa jest ok, i caly układ, i mozna to wyeliminowac
    i problem tkwi gdzies w elektryce

    bezpieczniki sprawdzone, wszystkie dobre(miejsca w ktorych sprawwdzalem to panele gorny, dolny koło kierownicy,przy akumulaorze i jeszcze jakby an scianie grodziowej), nastepnym krokiem dorwalem sie do przekaznikow klimatyzacji koło akumulatora, styki byly troszke zasniedziale, wiec poczyscilem popryskałem tgz "contactem"

    zdjąlem pokrywke przekaznika i wciskajac recznie na styki klimatyzacja sie załącza ,
    wracajac do schematu, u mnie jest troszke inaczej niz na schemacie tzn

    przy właczonej kklimatyzacji

    wtyk 30 ma prąd ( na schemacie jest ze wlasnie to idzie do elektromagnesu sprezarki)
    wtyk 85 ma prąd ( na schemacie co to za oznaczenie ? masa? to kluczyk co to jest ?)
    wtyk 86 nie ma nic ( a na schemacie jest jakby ze ma sie włączac prad u mnie jest tak pod 85)

    teraz tak, po włączeniu klimatyzacji przyciskiem zapala sie kontrolka przycisku na pomaranczowo, a takze złącza sie wentylator nawet jak jest w pozycji zerowej, czyli włacznik jest jakbty dobry ? czy to moze byc jego wina ? czy jak załącza sie wenntylator i pali sie dioda to mozna uznac ze przełącznik dobry i szukac dalej tak jak na schemacie czyli komputer klimatyzacji i dalej ?

    co jeszcze sprawdzic, macie jakies pomysly ?

    jescze jedno pytanie czy przy włączonej klimie "+" ma byc na stykach 30 87 85 i 86 ?

  7. #21
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    a czy jakiś błąd typu "error cli" Ci się wyświetla? czy wszystko jest na wyświetlaczu ok, jeśli chodzi o przełącznik i wentylator to z nim według mnie wszystko ok.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  8. #22
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Już wcześniej dzisiaj pisałem o tym w innym temacie dot. klimatyzacji.
    W układzie jest coś takiego jak presostat. To jest swojego rodzaju czujnik, gdy jest za mało czynnika lub za dużo nie pozwoli włączyć sprężarki. Więc jeżeli klimę masz nabitą na 100% dobrze i tyle już sprawdziłeś to możliwe, że ten czujnik coś szwankuje.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 czerwiec 2010
    Skąd
    polska
    Postów
    5
    Auto
    brava
    nie mam zadnych błedów, nawet nie mam wskaznika temperatury mam klimatyzacje manualna,

    klima na 100% nabita jezdzilem sprawdzalem, pozatym jak na ktortko podlaczylem wieje zimnym powietrzem nawet w goracy dzien,

    kolego miszko w ktorym miejscu jest ten presostat ( na sprężarce ? ) i czy sie go da sprawdzic ?

    w jakim temacie pisales o tym przegldalem inne tamety i nic nie zauwazylem

  10. #24
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    W moim przypadku to wygląda tak:
    http://sklep.climateam.pl/product_in...roducts_id/542

    Czujnik ten zazwyczaj montowany jest blisko osuszacza.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 czerwiec 2010
    Skąd
    polska
    Postów
    5
    Auto
    brava
    tak znalazlem ten czujnik, prawdopodobnie to jego wina da sie go jakos sprawdzic ?

    teraz jak go odkrece freon ucieknie i od nowa trzeba nabic ? czy jest tam jakis zaworek ?

  12. #26
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Jakoś sprawdzałeś ten czujnik?
    Trudno mi powiedzieć jak jest w Twojej instalacji. Wiem, że np. w VW da się ten czujnik zdemontować bez spuszczania czynnika z układu. Niestety nie jestem pewien jak w Fiatach jest. Trzeba się dopytać kogoś bardziej poinformowanego.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 czerwiec 2010
    Skąd
    polska
    Postów
    5
    Auto
    brava
    wszystko sprawdzone i na to wyglada ze to jest wina presostatu (czujnika cosnienia czynnika chlodzacego w ukladzie klimatyzacji)

    odpiolem kostke od niego, przy wyłączonej klimie nie ma zadnych pradow w kostce, gdy klime włączam pojawia sie plus jednak czujnik nie zwiera i sygnal nie idzie dalej, gdy zmostkuje dwa piny w kostce klima zaczyna dzialac,

    czyli wymiana czujnika i powinno znowu dzialac 8)

    wiec zostalo teraz znalezc czujnik w dobrej cenie

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 sierpień 2012
    Skąd
    Zielona Góra
    Postów
    1
    Auto
    Brava 1.6
    ciekawy temat


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Błędy w działaniu forum
    Napisany przez unknown na forum Obsługa portalu i forum
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 06-06-2011, 00:24
  2. Klimatyzacja wydaje dziwne dzwieki
    Napisany przez szela na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 20-07-2009, 19:24
  3. Pomocy!! Nie działa obrotomierz
    Napisany przez maciek638 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 09-09-2008, 21:34
  4. Klimatyzacja marea 2.0 155 20v rok 1999
    Napisany przez jacula-70 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 06-07-2008, 12:56

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat marea klimatyzacja schemat

klimatyzacja fiat brava schemat

schemat klimatyzacji fiat marea

bezpiecznik klimatyzacji fiat doblo

schemat elektryczny klimatyzacji fiat mareabezpiecznik klimatyzacji fiat bravobezpiecznik klimatyzacji mareafiat bravo 1 8 klima klimatyzacja mareaschemat klimatyzacji fiat bravoschemat klimy fiat bravofiat bravo klimatyzacja manualnaschemat klimatyzacji fiat bravafiat brava jak obslugiwac klimatyzacjebezpieczniki do klimy marea1.9 tdfiat marea klimatyzacjaJAKI POWINIEN BYC BEZPIECZNIK OD KLIMATYZACJI W FIACIE BRAVO I I KTORY TO JEST SCHEMATfiat doblo nie zalacza klimatyzacjafiat brava bezpiecznik klimatyzacjifiat marea weked pompa paliwa budowa dzialanie schemat
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl