Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 22
  1. #1
    Master
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75

    Iterpretacja parametrów Bravo 1.8 16V

    Podłączyłem bravo kolegi pod kompa parametry wyglądają jak na obrazku.
    Nie za bardzo znam ten silnik i jakie powinien mieć poprawne parametry.
    Komputer miał zapisany tylko jeden błąd
    Problem on the actuator control lines, a short circuit could be present to the ground or to the actuator
    Check:
    -continuity and insulation of the conductors from the actuator to the ECU, and mainly:
    pin 1 actuator connector -- pin 111 ECU
    pin 2 actuator connector -- pin 109 ECU
    -actuator resistive value (reference 10 Ohm approx.) and insulation to the ground
    Moreover, check the presence of the actuator control signal (square wave) on its pin 2, engine running and by means of an oscilloscope
    Powodem tego błedu jest Przerwa
    Obecny status błędu to Wyst. uderzenie
    Wartość licznika błędu to 19

    Błąd wyskakuje po wypięciu wtyku od silnika krokowego, po wykasowaniu nie pojawia się ponownie, chyba że znów wypnę krokowca.

    Dodam że auto ma problemy ze zbyt dużymi obrotami biegu jałowego (obroty wahają się w granicach około 2200-2500)
    Parametry FES.jpg



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Tak na pamięć niestety nic nie pomogę, mogę natomiast podpiąć się dziś pod kompa i Ci coś odczytać jeżeli chcesz... tylko czy na ciepłym czy na zimnym i czy na jałowym czy jak
    Ale to też dopiero wieczorem..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Master
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75
    Ogólnie auto już dużo lepiej pracuje, błąd tego nastawnika biegu jałowego (acutator) powodował że silnik z podłączonym krokowcem miał wysokie obroty. Błąd spowodowałem ja sam odłączają podczas pracy ten krokowiec.
    Jedyne co mi się jeszcze nie podoba to po przegazowaniu silnik bardzo wolno schodzi z obrotów.

    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    czy na ciepłym czy na zimnym i czy na jałowym czy jak
    Silnik zagrzany, bieg jałowy. Interesuje mnie:
    Zmierzona masa powietrza
    Kąt przepustnicy
    czas wtrysku
    Napięcie sondy lambda
    Otwarcie nastawnika biegu jałowego
    Integrator sondy lambda

    Podziękował z góry.
    Ostatnio edytowane przez qolejowy ; 17-01-2012 o 00:51

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Ok postaram się po powrocie z pracy się podpiąć i Ci wszystko napisać..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    A więc proszę bardzo (3 warianty dla różnych ustawień przepustnicy i przez to różnych obrotach):
    Clipboard02.jpgClipboard03.jpgClipboard04.jpg

    Generalnie te wszystkie wartości trochę się zmieniają w czasie i nie wiem być może gdzieniegdzie trafiło na jakieś skrajne wartości..
    Daj znać jak coś porównasz i się dowiesz..
    Jako ciekawostkę dodam, że u mnie był zapisany błąd lambdy i błąd siłownika biegu jałowego (ten 2gi odłączałem więc wiedziałem o błędzie a lambda sam nie wiem - czasem się pojawia taki błąd..). No ale ważne jest to że mimo błędu tego siłownika u mnie obroty biegu jałowego są w normie - wspominałeś, że u Ciebie nie..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #6
    Master
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75
    Extra, wielkie dzięki
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    a lambda sam nie wiem - czasem się pojawia taki błąd..).
    O tą lambdę najbardziej mi chodziło. zobacz że na tym moim wykresie napięcie lambdy wynosi 0,030V u Ciebie na wolnych obrotach jest 0,290. Ale na razie nie będę gdybał. Jutro postaram się zrobić testy przy takich samych obrotach i wtedy będzie jakieś porównanie. No właśnie mimo zapisanego błędu rozłączenia siłownika obroty nadal były zbyt duże. Jednak jak wykasowałem ten błąd obroty zaczęły wracać do normy tyle że bardzo powoli, zanim z 2000 tys. wróci do 850 mija kilkanaście sekund.
    Będziemy gdybać później.

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Jak kupiłem auto miałem lambdę padniętą.. Kupiłem z allegro getz'a bo za 100zł bo na oryginał za 400 nie było mnie stać.. Błędu nie ma.. Po prawie roku czasu raz pojawiła mi się lampka wtrysku i okazało się, że to właśnie lambda.. Ale błąd chwilowy.. Pojawił się jeszcze 2x i cisza.. Na wykresie pracuje ok - nawet wrzucałem wykresy z fes'a kiedyś (KLIK) i to właśnie po załapaniu błędu.. Co ciekawe teraz miałem w fesie błąd "otwarty obwód" a wcześniej wg. kodu (starszy FES pokazywał tylko nr błędu) czytałem że jest to zwarcie do masy.. Czyli albo FES 3.3 kłamie, albo to jakiś nowy błąd był..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #8
    Master
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75
    Jak podepnę auto ponownie to dam znać, na razie nie chcę gdybać.

  10. #9
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Tak swoją drogą ciekawe jestem jak u Ciebie wygląda wykres z przepływki.. Bo tak patrze że u Ciebie na jałowym jest 4.5 a u mnie 2.6gr/s.. Kolosalna różnica :/ Ja ciągle nie mogę do końca dojść z tymi obrotami niskimi bo jakby lekko za nisko schodził..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #10
    Master
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Tak swoją drogą ciekawe jestem jak u Ciebie wygląda wykres z przepływki.
    W sobotę po południu przyjedzie do mnie to auto to też zrobię ze trzy przy takich samych obrotach jak Ty dałeś, więc sobie porównamy.

  12. #11
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Zaznaczam, że u mnie też coś jest nie tak, ale generalnie to chyba coś delikatnie tylko.. Ja ciągle obstawiam silniczek korkowy - niedługo może będę miał możliwość podmiany Ale z tą przepływką to w sumie ciekawe.. Ok nie truję - czekam na wieści..
    ps. miałeś wrzucić jakiegoś avatara
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #12
    Master
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    miałeś wrzucić jakiegoś avatara
    zapomniałem, już wrzucam

  14. #13
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Jak tam qolejowy działałeś już coś z tym bravo?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  15. #14
    Master
    Dołączył
    05 styczeń 2011
    Skąd
    Olsztyn, Barczewo
    Postów
    1,028
    Auto
    Marea 1.9 TD 75
    Cytat Napisał byrrt Zobacz post
    Jak tam qolejowy działałeś już coś z tym bravo?
    Na razie nie, co prawda był u mnie bo wymienialiśmy pasek od osprzętu.
    Auto dalej jeździ na dwóch krokowcach Jeden przykręcony do przepustnicy a kablelki podpięte do drugiego. Silnik na wolnych chodzi jak pszczółka tyle że rano ssania nie ma.
    " .... i spojrzał Pan na naszą pracę i był zadowolony a potem zapytał o nasze zarobki i gdy się dowiedział - usiadł i zapłakał..."

  16. #15
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał qolejowy Zobacz post
    Auto dalej jeździ na dwóch krokowcach
    LOL i to działa?
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Sprzedam części Fiat Marea (Bravo, Brava) 1.6 16V 1.8 16V
    Napisany przez pawelek_krak na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 25-07-2012, 21:44
  2. Kolejny problem z Bravo 1.6 16v
    Napisany przez -misiek-88 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-10-2010, 00:31
  3. Fiat Bravo 1.2 16v Machoska
    Napisany przez machos89 na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 27-06-2010, 14:43
  4. Fiat bravo 2000r 1.2 16v
    Napisany przez edek1178 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 29-10-2009, 09:45
  5. jakie sprzęgło do bravo 1.6 16v?
    Napisany przez czator na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 23-06-2009, 16:08

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

integrator sondy lambda fiat

brava 1 8 16v

fiat marea pasek korkowy

sonda lambda brava 1.8

integrator sondy lambda wykres

fiat bravo 1.8 i 1.8 16v

parametry sondy fiat bravo 1.8 gt

sonda lambda fiat brava 1.8

fiat bravo integrator sondy lambda

fiat bravo I 1.8 16V opinie

fiat bravo 1.8 16v forum

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl