Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 13 z 13
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 kwiecień 2013
    Skąd
    ...
    Wiek
    34
    Postów
    5
    Auto
    BRAVA 1.4 12V
    Rocznik
    1996

    Hamulce Tarczowe Tył BRAVA !!!

    Witam wszystkich serdecznie . jestem nowy , mam pytanie odnośnie FIATA Brava czy zamieniał już ktoś z was bębny na hamulce tarczowe ( bo tutaj chyba nie znalazłem ) ??? Jeśli tak to prosił bym o link lub coś w tym stylu z Góry dzieki za cierpliwość



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2013
    Skąd
    ZST
    Postów
    27
    Auto
    Fiat Brava 1.9 TD100
    Rocznik
    1997
    odradzam zmianę bębnów na hamulce tarczowe. bębny może mniej skuteczne, ale łatwiejsze do naprawy(w razie awarii ) niż zaciski z tyłu...

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 kwiecień 2013
    Skąd
    ...
    Wiek
    34
    Postów
    5
    Auto
    BRAVA 1.4 12V
    Rocznik
    1996
    hmmmmm..... może i masz rację ale mam ochotę zaryzykować i przetestować ten patent na własnej skórze z moich poszukiwań wynika że nikt takiego PRZESZCZEPU nie zrobił .

  5. #4
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Był niedawno temat o tym na forum, słabo szukałeś

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    01 maj 2012
    Skąd
    zielona góra
    Wiek
    37
    Postów
    102
    Auto
    fiat bravo 1.2
    Rocznik
    2000
    oj słabo szukałeś http://fiatklubpolska.pl/bravo-brava...a-tarcze-7043/
    nie lepiej w tym temacie zadawać pytania lub przeczytać ze zrozumieniem niż zakładać nowy temat?

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 kwiecień 2013
    Skąd
    ...
    Wiek
    34
    Postów
    5
    Auto
    BRAVA 1.4 12V
    Rocznik
    1996
    sory bardzo moje niedopatrzenie . dzięki za pomoc

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    42
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Cytat Napisał Mcgregor25 Zobacz post
    odradzam zmianę bębnów na hamulce tarczowe. bębny może mniej skuteczne, ale łatwiejsze do naprawy(w razie awarii ) niż zaciski z tyłu...
    Ale ty herezje prawisz - tarcze przede wszystkim są tańsze w eksploatacji ,łatwiejszy dostęp i o wiele mniejsza awaryjność - od kiedy mam założone a mam prawie 3 lata do tej pory jeszcze nic się z nimi nie działo i przy mojej jeździe ( a śmigam dość agresywnie )do tej pory jeszcze nie wymieniałem ani tarcz ani klocków ,bębny przy takiej jeździe już dawno powiedziały by papa. Sam przeszczep jest banalnie prosty i wcale nie potrzeba przekładać całych wahaczy bądź belki

    Cytat Napisał daneed Zobacz post
    z moich poszukiwań wynika że nikt takiego PRZESZCZEPU nie zrobił .
    Bardzo słabo szukałeś - wiele aut śmiga z tarczami od HGT bądź Mery - nie tylko Bravy ale i Bravo
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Potwierdzam, wiele takich przeróbek widziałem. Na BBTP ostatnio jeden user wrzucał fotki ze swojej przeróbki
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #9
    Master
    Dołączył
    03 sierpień 2012
    Skąd
    Chełmek (KOS....)
    Wiek
    36
    Postów
    1,827
    Auto
    Audi A4 B6 Avant 1.8T 163 KM 04'
    Rocznik
    10.2004

  11. #10
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008

    Odp: Hamulce Tarczowe Tył BRAVA !!!

    Jest w dziale download plik. Wystarczy trochę chęci i jest wszystko.

    Taplniete w notatniku drugiej generacji

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2013
    Skąd
    ZST
    Postów
    27
    Auto
    Fiat Brava 1.9 TD100
    Rocznik
    1997
    Cytat Napisał QBOSS Zobacz post
    Ale ty herezje prawisz - tarcze przede wszystkim są tańsze w eksploatacji ,łatwiejszy dostęp i o wiele mniejsza awaryjność - od kiedy mam założone a mam prawie 3 lata do tej pory jeszcze nic się z nimi nie działo i przy mojej jeździe ( a śmigam dość agresywnie )do tej pory jeszcze nie wymieniałem ani tarcz ani klocków ,bębny przy takiej jeździe już dawno powiedziały by papa. Sam przeszczep jest banalnie prosty i wcale nie potrzeba przekładać całych wahaczy bądź belki
    sam herezje prawisz... tarcze tańsze?? dobry żart..., nie wiem czy jest problem z dostępnością bębnów do fiata ,a co do awaryjności ja też ale na bębnach śmigam 3 lata i wszystko chodzi jak trzeba...ale jak już miał bym naprawiać to wolał bym robić hamulce bębnowe niż zaciski (pracuje w firmie która regeneruje zaciski - do fiata też ) pozdro

  13. #12
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Mcgregor25 niestety ale QBOSS dobrze pisze, tarcze są lepsze, skuteczniejsze, łatwiejsze w demontażu i wymianie klocków. Cenę klocków pomińmy bo jak założysz raz tak pewnie będą one dozgonnie na tym aucie. Jak się podliczy dobre szczęki, sprężynki, samo-regulatory które z reg. padają wyjdzie to samo lub gorzej..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    15 kwiecień 2012
    Skąd
    Rawa Mazowiecka
    Wiek
    42
    Postów
    198
    Auto
    Bravo 1.9JTD 140KM i 311 Nm
    Cytat Napisał Mcgregor25 Zobacz post
    (pracuje w firmie która regeneruje zaciski - do fiata też )
    Tłumaczy to twój niedobór wiedzy w tym temacie ...
    Jest Bravo 1.9 JTD 142 KM i 311 Nm
    Było Bravo 1.9D zwane Morski Ślimakiem
    Była Fiesta 1.8 D -> 2.0 Turbo - Zwana Białą Strzałą
    Był Austin METRO - Zwany Szkaradnym Betonem


 

Podobne tematy

  1. problem HAMULCE . PILNE! brava 1.6 16V
    Napisany przez CichyJerry na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post: 12-02-2013, 13:28
  2. hamulce
    Napisany przez JZimny na forum Punto II
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 14-03-2012, 09:16
  3. hamulce fiat brava
    Napisany przez damianusiek na forum Bravo/Brava/Marea, zrób to sam
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 21-10-2011, 10:48
  4. hamulce 2.4 td
    Napisany przez szymszy007 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 21-04-2010, 15:49
  5. Hamulce 1,8
    Napisany przez bob96 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 09-07-2008, 19:45

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat brava hamulce tylne

przeszczep tylniej belki do marea

linka hamulca fiat brava tarczowe

zmiana z bebnowych na tarczowe punto ii

fiat bravo zmiana hamulcow z bebnowych na tarczowe

marea tarczowe tyl

tarczowe hamulce tyl bravo

hamulce tarczowe fiat brava

tylne chamulce fiat brava

hamulce tarczowe tyl fiat bravo 1

hamulce tarczowe tyl fiat bravo 2010

wymiana okladzin tyl fiat brava 1.4 12v rok 97

hamulce tarczowe

hamulce tylne fiat brava 1996

hamulce tarczowe tyl bravo

hamulec tylny brava. 1.2

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl