Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 12 z 12

Temat: Gotowanie zupy  

  1. #1
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2008
    Skąd
    Kondratowice
    Postów
    500
    Auto
    fiat bravo hgt

    Gotowanie zupy

    Pomocy podczas jazdy OK ale shody zaczynają się w korkach choć w mojej okolicy nie za wiele. Wentylator chłodnicy nie załączam się. A więc nie ma czujnika na chłodnicy jest cewka ma około 3 Mohm wentylator na krótko działa wskaźnik na liczniku działa prawdo podobnie też wskazuje dobrze . Jakie macie propozycje ? Czujnika na chłodnicy nie ma w 154 km
    ale cóż ja mogę wiedzieć jestem tylko mechanikiem po zawodówce



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    1,917
    Auto
    500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    ,2013,2020
    Jak dojdziesz do siebie ,jezdz do warsztatu...

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2008
    Skąd
    Kondratowice
    Postów
    500
    Auto
    fiat bravo hgt
    Widzę że to forum nie jest takie sam jak za czasów gdy aktywni byli Hipo lub Lukq. Zawsze ktoś podpowiedział i z tych informacji można było wyłapac trop do rozwiązania problemu. Kolego braval forum służy do pomagania nie do odsyłania do mechanika więc z całym szacunkiem takie rady wsadź sobie wiesz gdzie

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    A co do mojego problemu to sprawdziłem przekażnik. Chociaż sprawdziłem tylko styki ale nie sprawdziłem przewodności cewki przekażnika. A więc muszę sprawdzić cewki przekażnika oraz wpiąć multimetr w instalacje nagrzać auto i sprawdzić czy jest sygnał dla przekażnika

  5. #4
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    1,917
    Auto
    500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    ,2013,2020
    Czytałes to co napisałes? To sobie przeczytaj jeszcze raz! I takie typy zdają egzamin na prawo jazdy !? jak to możliwe?
    ps. Zobacz jak to wygląda na schemacie, to wtedy zalapiesz o co chodzi. Piszesz ,ze umiesz poslugiwac się multimetrem, wiec dasz sobie rade.Pocztaj sobie jeszcze o dzialaniu przekaznika...
    Ostatnio edytowane przez Braval ; 12-03-2023 o 10:38

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 marzec 2023
    Skąd
    polska
    Wiek
    21
    Postów
    1
    Auto
    fiat
    Rocznik
    2010
    Doklanie tak.

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2008
    Skąd
    Kondratowice
    Postów
    500
    Auto
    fiat bravo hgt
    Wiem kiedy przyznać się do błędu przepraszam napisanie posta w piątkowy wieczór przy nie jednym 4 paku z kolegą w garażu nie było dobrym pomysłem . A po drugie jakim prawem Braval mnie oceniasz skoro mnie nie znasz . Jestem zatrudniony u największego producenta bateri do aut elektrycznych w Polsce na stanowisku starszy rechnik utrzymania ruchu, maszyny na procesie Pakeging nie mają przed demna większych tajemnic, a są to maszyny bardzo zaawansowane technicznie maszyny prawdo podobnie z taką technologia się nie spotkałeś ( spawanie laserowy zgrzewanie ultra dźwiękowe z tolerancja do 0.1 mm) a jeśli mam problem to do wdgądu mam DTR. A co do mojego problemu w wersji 155km nie znalazłem dostępnych schematów, są dostępne shematy do wersji 147km gdzie w przeciwieństwie do mojego 155 km jest termo włącznik na chłodnicy ( niebieski 3 piny). Więc jeśli masz taki schemat do analizy którego mnie zachęciłeś to wrzuc na forum sporo osób się ucieszy pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam.
    Ostatnio edytowane przez jaski82 ; 06-05-2023 o 19:00

  8. #7
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    1,917
    Auto
    500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    ,2013,2020
    Ja cież nie pie...e.Nie wiem jak dostales te robote i jakie masz tam "plecy".w tej firmie. Jesli nie umiesz odróznić jednostki mocy od odleglosci( KM i km), a robisz w dziale technicznym, przy zaawansowanych maszynach. Jak dla mnie to jestes stary picer, i "lejwoda". 40 lat robie w serwisach i na utrzymaniach ruchu i znam jeszce lepszych "agentów" od Ciebie. Nie bierz tego do siebie, ale po drinkowaniu staraj się nie pisać ,bo widzisz co wychodzi...Powodzenia!
    PS. Pewnie masz w aucie rezystor wentylatora, powinien byc w okolicy chlodnicy, znajdziesz go idąc po przewodach do silnika wentylatora,schemat jest zbedny, uklad jest prosty jak cep... Wymienisz rezystor i powinno byc git. W tym aucie masz juz zlacze OBD, to mozesz podpiac kompa, jesli juz ma to auto siec CAN, to podejrzysz bledy jakie byc moze są...??
    Ostatnio edytowane przez Braval ; 09-05-2023 o 21:57

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2014
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    38
    Postów
    185
    Auto
    Brava_HGT
    Rocznik
    2005
    Cytat Napisał jaski82 Zobacz post
    Wiem kiedy przyznać się do błędu przepraszam napisanie posta w piątkowy wieczór przy nie jednym 4 paku z kolegą w garażu nie było dobrym pomysłem . A po drugie jakim prawem Braval mnie oceniasz skoro mnie nie znasz . Jestem zatrudniony u największego producenta bateri do aut elektrycznych w Polsce na stanowisku starszy rechnik utrzymania ruchu, maszyny na procesie Pakeging nie mają przed demna większych tajemnic, a są to maszyny bardzo zaawansowane technicznie maszyny prawdo podobnie z taką technologia się nie spotkałeś ( spawanie laserowy zgrzewanie ultra dźwiękowe z tolerancja do 0.1 mm) a jeśli mam problem to do wdgądu mam DTR. A co do mojego problemu w wersji 155km nie znalazłem dostępnych schematów, są dostępne shematy do wersji 147km gdzie w przeciwieństwie do mojego 155 km jest termo włącznik na chłodnicy ( niebieski 3 piny). Więc jeśli masz taki schemat do analizy którego mnie zachęciłeś to wrzuc na forum sporo osób się ucieszy pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam.
    Nie wiem jak ty szukasz ale jak byk masz w dziale schematów dla gamy modelowej od 98', na stronie 59 w tomie 4 serwisówki, schemat elektryczny dla układu chłodzenia dla wersji 155km.
    Bravo_HGT 155 20V
    Brava_ELX 100 16v
    Lybra 2.4 jtd
    Meriva 1.4 EcoTec

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2008
    Skąd
    Kondratowice
    Postów
    500
    Auto
    fiat bravo hgt
    Rain dzięki za pomoc . Ogólnie zamykam temat problem rozwiązany w sposób trochę druciarski. Z schematów na które nakierował mnie Rain wynika że w moim aucie jest układ chłodzenia taki jak w wersji wysokoprężnej wymiana wyłącznika opornicy oraz po sprawdzeniu przekažnika nie dało rezultatu po zwarciu styków wentylator ruszał. W chłodnicy jest zaślepiony korkiem otwór na włącznik usunołem korek w którego miejsce wkręciłem włącznik termiczny podpiąłem się pod przekażnik wentylatora co powodowało zwarcia i palenie bezpieczników. Odpiąłem przekaźnik od instalacji podłączyłem w kolejności [ akumulator(-)wyłącznik przekaźnik aku.ulator(+) . Od dłuższego czasu wszystko działa bez zakłóceń. Więc zamykam temat.

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 marzec 2019
    Skąd
    Jasło
    Postów
    31
    Auto
    2.0 20V HGT
    Rocznik
    1997
    problem w czujniku temperatury. jak podepniesz pod kompa to pokaże Ci zapewne dziką wartość. Więc komp nie widzi, że ma odpalić wentylator.
    Rozwiązanie analogowe, które wprowadziłeś wbrew opinii jest bardzo dobre.

  12. #11
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 grudzień 2014
    Skąd
    Łódź
    Postów
    515
    Auto
    Fiat Croma 1,9 jtd 150km, AF40
    Rocznik
    2007
    To rozwiązanie jest bez sensu całkowicie, a nie dobre.

  13. #12
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 październik 2008
    Skąd
    Kondratowice
    Postów
    500
    Auto
    fiat bravo hgt
    Iron 64 czyli układ chłodzenia z Bravo hgt 147KM jest według ciebie bez sensu ? Wcześniej miałem takie auto i na tej podstawie zrobiłem instalacje a termo włącznik był z odzysku z mojej HGT


 

Podobne tematy

  1. Temperatura wody, wyciek, gotowanie się wody, wskaźnik
    Napisany przez raffus26 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 17-07-2011, 19:00

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl