Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 12 z 12
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 maj 2013
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    31
    Postów
    3
    Auto
    Marea Weekend 1.8 ELX
    Rocznik
    2001

    Fiat Marea 1.8 16V Falowanie na biegu jałowym , brak mocy, szarpanie przy przyspieszaniu

    Witam,
    przeczytałem troche na forum i mam kilka pytań ws. falowania na biegu jałowym , brak mocy, szarpanie przy przyspieszaniu , jak gdyby brakło jednego zapłonu na cykl ale tylko w czasie przyspieszania w Fiat Marea 1.8 16V
    * Silnika krokowego nie ma w tym silniku ale czy Regulator biegu jałowego ma z tym coś wspólnego ale chyba tylko z biegiem jałowym ?
    * Iskry na świecach są ale są stare , wymienię ale to później
    * Sonda Lambda , czy to od niej może zależeć ?
    * Pompa paliwa , może małe ciśnienie czy przez to może mieć za mała moc ?
    * Czy jakieś inne propozycje ....

    Proszę o Pomoc

    P.S.
    Jutro mogę podesłać film z pracą silnika
    Ostatnio edytowane przez Zielony ; 11-08-2013 o 10:19



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2009
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    43
    Postów
    137
    Auto
    Fiat Linea 1.4
    Rocznik
    2008
    Pod komputer podpinałeś?
    Jak spalanie?
    Pompa paliwa do sprawdzenia.

    Przede wszystkim wymień świece skoro szarpie przy przyspieszaniu.
    Jak nie pomoże to już tylko modły Ci pozostaną

    Wiem coś o tym
    Ostatnio edytowane przez solidboy ; 11-08-2013 o 00:59
    [COLOR="#FF0000"]Blacharstwo i lakiernictwo samochodowe
    Katowice. Tanio[/COLOR]



    [color=blue]
    Marea Weekend 1.8 16V ELX 01
    Marea Weekend 1.8 16V HLX 99'
    Marea 1.6 16V ELX 00'
    Marea Weekend 1.6 16V SX 97'
    Marea 1.6 16V SX 97'
    Tempra 1.6 SX 92'
    Tempra 1.6 Top 92'
    Cinquecento 700 96'
    [/color]

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    32
    Postów
    346
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Nie tylko świece ale i kable WN. To podstawy...

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 maj 2011
    Skąd
    Gródek
    Wiek
    40
    Postów
    38
    Auto
    Bravo 1.8 GT
    Rocznik
    1999
    Cytat Napisał luki183 Zobacz post
    Nie tylko świece ale i kable WN. To podstawy...
    Tyle że tam nie ma kabli...

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    W wielu autach tzw. krokowiec nie jest silnikiem krokowym tylko jakimś innym nastawnikiem.. W Twoim przypadku wymieniłbym świece, obejrzał cewki i może wymienił jedną (zmieniając ją miejscami). Jest jeszcze ten moduł sterujący cewkami. Przepływka itp.. Lambdę raczej wykluczam.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    13 listopad 2012
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    32
    Postów
    346
    Auto
    Fiat Bravo 1.4 12V
    Wybaczcie. Moje niedopatrzenie. W takim razie zrób tak jak pisze byrrt

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2009
    Skąd
    Katowice
    Wiek
    43
    Postów
    137
    Auto
    Fiat Linea 1.4
    Rocznik
    2008
    Cewke bym raczej wykluczał. Za każdym razem jak mi jakaś padała to objawem była tylko praca na 3 cylindry.

    Auto trzymało obroty i w miarę sprawnie przyspieszało.
    [COLOR="#FF0000"]Blacharstwo i lakiernictwo samochodowe
    Katowice. Tanio[/COLOR]



    [color=blue]
    Marea Weekend 1.8 16V ELX 01
    Marea Weekend 1.8 16V HLX 99'
    Marea 1.6 16V ELX 00'
    Marea Weekend 1.6 16V SX 97'
    Marea 1.6 16V SX 97'
    Tempra 1.6 SX 92'
    Tempra 1.6 Top 92'
    Cinquecento 700 96'
    [/color]

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cewka nie zawsze musi paść całkowicie. Może mieć jakieś przebicie gdzieś i wtedy takie cuda. Nie wiem - być może to nie to.. Lambdę w aucie 2x miałem padniętą i za każdym razem prócz lampki na desce objawów innych nie miałem więc to nie to..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 maj 2013
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    31
    Postów
    3
    Auto
    Marea Weekend 1.8 ELX
    Rocznik
    2001
    Wszystko jest ok , ale na zimnym silniku , ale po rozgrzaniu go do pracy nic i tak się nie stało . Jak dyby sie naprawil ale świece jutro wymienia i mam nadzieje ze nie wrócą objawy a za jakis tydzień czy dwa wróci z urlopu mój elektryk i podłączy Marysię pod kompa bo jest kontrolka błędu

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 luty 2014
    Skąd
    GŁOGÓW
    Wiek
    43
    Postów
    1
    Auto
    MAREA WEEKEND 1.9 JTD 105KM CF2
    Rocznik
    02.2000
    Witam,miałem podobny problem.Marea Wekeend 1.8 16v.U mnie uszkodzony był regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.Jest on połączony cienkim przewodem podciśnieniowym z kolektorem ssącym.Pękła w środku membrana i przepuszczał paliwo wprost do kolektora ssącego,zalewało go.Sprawdzić to można na włączonym silniku,ściągamy przewód podciśnieniowy z regulatora,jeśli leci z niego paliwo to do wymiany.Po wymianie jak ręką odjoł.Nie wspomnie już o sprawdzeniu układu dolotowego silnika,zwłaszcza rury gumowej od przepustnicy a przepływomierzem,u mnie było pęknięcie na harmonijce,na pierwszy rzut oka nic nie widać,dopiero po jej delikatnym rozciągnięciu wyszło na jaw uszkodzenie

  12. #11
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Też miałem tą rurę spękaną i falowały obroty..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #12
    Master
    Dołączył
    12 styczeń 2008
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Wiek
    63
    Postów
    1,490
    Auto
    Cromka 1.9 automat Mitsubishi Colt 1,1
    Rocznik
    2010
    Był by ktoś uprzejmy i podrzucił fotkę tego ustrojstwa, plis
    Była Marea Weekend ELX 1,8 , BRC sekwencja
    Przez 7 latek Tempra 1,6 gażnik
    Uniden 78 elite

    „Ciężka praca i brak rozrywek sprawiają, że będziesz cholernym nudziarzem, a twoja żona bogatą wdową.” Edward Evan Evans-Pritchard. Pamiętajcie o wypoczynku!


 

Podobne tematy

  1. Szarpanie śilnikiem i brak mocy fiat stilo 1.2 16V 2003 ROK
    Napisany przez ganc na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 02-03-2015, 14:08
  2. brak spadku spalania na biegu jałowym
    Napisany przez Aron77 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 17-12-2012, 22:29
  3. Marea 1.6 16V Odgłos jak z turbiny, przy gwałtownym przyśpieszeniu na V biegu.
    Napisany przez spawacz na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 29-11-2012, 09:01
  4. Lybra 1.8 szarpanie przy przyspieszaniu
    Napisany przez promokator na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 05-11-2011, 12:59

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

szarpanie i brak mocy

fiat brava 1.8 16v brak zaplonu

marea 1.8 moc

klub stilo brak mocy 1.8

skoda octavia szarpie na biegach

brak mocy na biegu jalowym

fiat marea weekend 1.8 16v brak mocy

Regulator biegu jalowego marea objawy

peugeot 1.8 16v brak mocy

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl