Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 wrzesień 2010
    Skąd
    krotoszyn
    Postów
    18
    Auto
    bravo 1.2 16V + LPG Stag4

    Fiat Bravo 1.2 16V prośba o pomoc

    Witam - właśnie podłączyłem sobie autko pod kompa i pozostaje mi jeden błąd - P1173 Self adaptive parameter FRA - może ktoś podpowie mi jakie mogą być przyczyny



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    40
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Próbowałeś usunąć błąd? Jeśli tak to pojawia się ponownie po uruchomieniu silnika?
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 wrzesień 2010
    Skąd
    krotoszyn
    Postów
    18
    Auto
    bravo 1.2 16V + LPG Stag4
    Tak usuwałem ale zaraz po dodaniu gazu pojawia się od nowa - jutro zrobię fotkę z diagnozy i podrzucę je na forum

  5. #4
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    40
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Jeśli masz FES zrób wykresy pracy sondy lambda i wstaw je tutaj, możliwe że to właśnie przez nią masz ten błąd.
    Na próbę odłącz jeszcze aku na noc.
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 wrzesień 2010
    Skąd
    krotoszyn
    Postów
    18
    Auto
    bravo 1.2 16V + LPG Stag4
    oto wykres pracy sondy na rozgrzanym silniku


    a to kod błędu


    p0170 - skasowany ale po paru dniach znowu się pokaże

  7. #6
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    40
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    maly345, rozumiem że badanie robiłeś na jałowym.
    Jeśli tak to sonda oscyluje fatalnie.
    Na drugim screenie masz opis błędu. Wg niego:
    - awaria czujnika temperatury cieczy chłodzącej, lecz sygnał nadal w prawidłowym zakresie.
    - niewłaściwe ciśnienie paliwa.
    - wtryskiwacze "popuszczają"
    - zapchany wtryskiwacz
    - spalanie niepełne (problem z zapłonem lub kompresją, duża zawartość o2 w spalinach)
    - uboga mieszanka

    Ja bym na początek podstawił lambdę, jakąś sprawną używkę, co by nie pakować się w koszty nowej części i sprawdził czy dalej wywala błąd.

    Tyle, że Ty chyba masz dwie lambdy...
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 wrzesień 2010
    Skąd
    krotoszyn
    Postów
    18
    Auto
    bravo 1.2 16V + LPG Stag4
    tak na biegu jałowym i rozgrzanym silniku
    waho dzięki za przetłumaczenie błędu
    co do sondy to będę musiał tak zrobić - ja mam jedną sondę

  9. #8
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,361
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Pod pojęciem "self-adapting parametrs" kryją się parametry, przy pomocy których ECU dopasowywuje mapę zapłonu do warunków przy jakich pracuje silnik. Są to główne parametry takie jak śledzenie prędkości obrotowej wału (czyli czujnik CPW) i mierzenie stężenia CO w spalinach czyli sonda lambda (lub sondy) i otwarcie przepustnicy czyli czujnik CPP.

    Daj dłuższy wykres z sondy, ewentualnie zapisz, aby odtworzyć w programie.
    Ten wygląda w miarę dobrze, ale zapis ciut krótki.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 wrzesień 2010
    Skąd
    krotoszyn
    Postów
    18
    Auto
    bravo 1.2 16V + LPG Stag4
    witam - na chwile obecną zmieniłem sonda na inna używaną (w starej jak się okazało uszkodzoną miałem grzałkę i podczas porannego odpalenia moje obroty na ssaniu utrzymywały się dość długo a teraz jest tak jak powinno) co do błędów jutro zrobię sobie diagnostykę i zobaczę czy mam jakiś błąd


 

Podobne tematy

  1. Lubelskie Spotkanie Fiat Bravo/Brava 01.06.08r
    Napisany przez Marczy na forum Lubelskie
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 20-06-2018, 20:28
  2. Jestem na kupnie fiata bravo 1,8 16v prosze o pomoc
    Napisany przez Marcin84 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 01-08-2014, 09:22
  3. Fiat Bravo sprężyny tylnego zawieszenia
    Napisany przez winiar00 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 31-03-2012, 08:06
  4. szczelność ukł. chłodzenia Fiat Bravo HGT
    Napisany przez przemoemo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 05-11-2008, 15:06
  5. [ukł. chłodzenia] Fiat Bravo gdzie jest termostat
    Napisany przez Vincent na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 04-05-2008, 10:54

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

p1173 fiat

brava p0170

fiat p1173

p0170 fiat brava 1.2 16vself-adaptive FRA parameterP0170 fiat bravo 1.6 16vP_0170 fiat bravo 1.6 16vp0170 fiat 1.2 16vP 1173 fiat bravofiat 1.2 16v adaptationfiat brava 1.2. jedna sonda fiat brava blad p0170self adaptive frap0170 lancia lybrafra-p1173brava 1.2 16v jak usuncp0170 lybramarea p1173marea 1.6 16v parametry fesfiat bravo 1.6 16v P0170
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl