Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Posty od 16 do 18 z 18
  1. #16
    Klubowicz
    Dołączył
    31 styczeń 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    413
    Auto
    Brava 1,6 103KM +LPG (BRC SQ24L)
    Rocznik
    1996
    Można bez kanału, ale trzeba wiedzieć co wymacać dłonią... Mi pokazał mechanik wkładając drugą rękę od kanału i jakoś namacałem. Dojście jest między rurą dolotu prowadzącą do przepustnicy a ścianą grodziową, koniec linki jest pod akumulatorem, ale da się sięgnąć ręką. Poza tym mogę dodać, że u mnie jest kolosalna różnica w tym jak bierze sprzęgło na zimno a jak wszystko jest dobrze nagrzane, dlatego też byłem kilka razy zmuszony regulować na totalnie gorącym silniku i się nieprzyjemnie oparzyłem.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    16 październik 2011
    Skąd
    Legionowo
    Postów
    522
    Auto
    Bravo 1.2 16v
    Rocznik
    02/2000
    Właśnie Panowie jak to jest z tym sprzęgłem przy zimnym silniku, a jak przy ciepłym ? Zauważyłem u siebie, że przy zimnym sprzęgło jest twardsze sporo i nie rusza tak płynnie jak na rozgrzanym silniku. Tak samo w czasie jazdy przy ciepłym silniku jest bardziej precyzyjne i miękkie.

  4. #18
    ata
    ata jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    1,423
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Zależy jakie sterowanie - wyprzęgnik hydrauliczny czy mechaniczny (linka). Hydrauliczny to tak jak hamulec, trzeba wymieniać płyn i sprawdzać szczelność układu. W mechanicznym jest linka, która czasem potrafi mieć w pancerzyku niezły syf ... bywa że zimą zamarza.
    W obu przypadkach elementami wspólnymi są tarcza , docisk i łożysko oporowe. Każdy z nich w jakimś stopniu reaguje na temperaturę. Tarcze - tak jak okładziny hamulcowe, zimne są nieco "twardsze": zależnie od materiału z którego wykonano okładziny ta różnica może być niezauważalna albo - co najwyżej! - "ledwo odczuwalna". Docisk w zasadzie nie powinien reagować na temperaturę, ale mocno zużyty może robić się bardziej "miękki" po przejechaniu paru kilometrów (nie powinien, jednak zdarza się). Łożysko jak to łożysko, nie ma dodatkowego smarowania poza fabrycznie wciśniętym, po jakimś czasie ten smar traci swoje właściwości (potrafi też "uciec", łożysko jest hermetyczne ... do czasu).


 
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne tematy

  1. Skrzynia biegów - Brava 1.2 - Metalowe trzaski
    Napisany przez Rick na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 12-09-2012, 09:37
  2. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 15-01-2012, 13:54
  3. [skrzynia biegów] Skrzypiąca gałka skrzyni biegów
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 22-11-2010, 16:51
  4. Brava 1.6 Skrzynia biegów?
    Napisany przez babe16 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 10-05-2009, 08:59
  5. [skrzynia biegów] Poszukuję łapy/podpory do brava 1,2
    Napisany przez strucel na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-03-2009, 21:31

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

skrzynia biegow fiat brava 1.2

fiat brava opinie skrzyniaskrzypiaca skrzynia biegowczy mozna podciagnac sprzeglo fiat brava 1.2fiat bravo 1 2 biegiskrzynia biegow do fiata brava 1.2fiat brawa 1.2 regulacja pedalu sprzeglasterowanie sprzeglem fiat brawa 1.2lozysko podpory mareafiat brava 1.2 sprzeglo

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl