Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 10 z 15 PierwszyPierwszy ... 89101112 ... OstatniOstatni
Posty od 136 do 150 z 217
  1. #136
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Zbieram się za wymianę rozrządu u siebie, zestaw z pierwszego linku wydaje się ok, ale zrobię jeszcze rozeznanie.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #137
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Ok no to czekam na twoje śledztwo ;]

  4. #138
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Przyszła wiosna i zamierzam zająć się nadkolami..
    Kwestia tego czy w takim stanie lepiej oddać je profesjonaliście czy spróbować pozbyć się rdzy samemu..
    20140323_151604.jpg

    Myślę żeby to zrobić tak..
    1. Wyszlifować do blachy
    2. Następnie coś na rdzę
    BRUNOX EPOXY ŚRODEK NA RDZĘ+PODKŁAD SPRAY 400ml (4066171976) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
    3. Potem szpachla
    NOVOL Szpachla UNI 0.75kg (4074260623) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
    4. Podkład pod lakier
    6. I malowanie..

    Tragiczny pomysł?

  5. #139
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    01 sierpień 2012
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    41
    Postów
    54
    Auto
    Fiat brava 1999, 1.2 16v
    Jak dla mnie to już jest za późno. Jak zaczniesz szlifować to zrobisz dziury. Bez spawania się nie obędzie chyba.

    P.S.
    Był malowany w tym miejscu że to tak skorodowało ?

  6. #140
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    41
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    tak po zdjeciu ciezko stwierdzic, ale chyba cos tam juz było szpachlowane.
    wyczysc to, moze nie jest tak zle. wtedy jaki kwas na rdze i dalej to juz wiesz.

    jesli po wszystkim zabezpieczysz to towotem, albo innym smarem stałym od strony wewnetrzbnej to powinno to troche wytrzymac.

  7. #141
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Myślę że na pewno było coś kombinowane
    Ogarnę za tydzień i dam znać jak to wygląda..

  8. #142
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Pogoda deszczowa więc poczekam na garaż ;]

    Btw. Co może być przyczyną..
    - Brak masła pod korkiem - płyn chłodniczy ubywa - dymi na biało ale nie tak znów strasznie..
    - Znikanie oleju po 1500 km jak jest na miarce połowa znika prawie na suszę..
    - Silnik wkręca się na obroty ale nie przyśpiesza tak jak powinien, robię się zawalidrogą..
    - Uczucie jakby kapcia w lewym przednim kole - charakterystyczny dźwięk..

    Strzeliło mu 200.000
    Pomyślałem że warto było by sprawdzić co nieco
    Musiałbym..
    - Wymienić rozrząd
    - Sprawdzić stan zawieszenia/ewentualna wymiana
    - Wymienić olej
    - Kupić hamulce na tylne koła
    - Zakonserwować podwozie
    - Zrobić progi..
    - Zregenerować pompę wspomagania - wyciek
    - Zregenerować maglownicę
    - Wymienić szybę - widoczne pękniecie z lewej strony/sam dół..

    Czy jest opcja zrobić to wszystko niedużym kosztem? ;/

  9. #143
    Klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    tomaszow
    Wiek
    41
    Postów
    441
    Auto
    Służbowe
    Rocznik
    12.2000
    znikanie oleju i biały(niebieskawy) dym to znak ze pali olej, może uszczelniacze, albo pierscienie.
    to wszystko co opisales musi kosztowac. zaczyna sie temat opłacalnosci

  10. #144
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Szczerze mówiąc, opłacalność w/w napraw stoi pod znakiem zapytania.
    Zrobienie progów i zakonserwowanie budy wyniesie z 1000zł , chyba że sam to zrobisz to będzie dużo taniej.
    Rozrząd to ~250zł + robota
    Zawieszenie - trudno powiedzieć, wymiana samego przodu (wahacze,łączniki, końcówki drążków, ew. amory ) to kolejne kilka stów, a nie wiadomo jak tył
    Olej + filtr - powinieneś się zmieścić w 100zł plus robota, zależy jeszcze jaki olej wybierzesz
    Hamulce tylnego koła nie powinny kosztować dużo
    Regeneracja pompy i maglownicy nie wiem ile kosztuje, ale pewnie nie mniej już 300zł
    Szyba - kolejne 300 zł
    Nie wiadomo co z tym silnikiem...

    Razem to może wynieść z 3000zł jak nie więcej, podejrzewam, że za sprawne auto też gdzieś tyle weźmiesz.

    Powiem tak - ja u siebie podjąłem się wymiany progów (900zł) za to silnik mam zdrowy i oprócz wymiany termostatu, bendiksu i rozrządu nic nie muszę robić. Poza tym mam dwuletni gaz
    Ale gdyby silnik kulał, w bliskiej perspektywie było dużo innych napraw + rdza to raczej bym nie pakował kasy tylko szukał czegoś młodszego.
    Ale z drugiej strony, jak zainwestujesz sporo kasy to wiesz czym jeździsz, kupując kolejne 10-letnei auto znowu jest loteria. Blacharz opowiadał mi, że robił jakiś czas temu golfa 3 - rdza wszędzie gdzie się da, naprawa wyniosła koło 4000zł ale właściciel miał sentyment do tego auta i chciał nim jeszcze długo jeździć

  11. #145
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    I to pod wielkim znakiem ?
    - Co do progów gdybym robił je sam wyszło by mi ok 200 zł - przeliczałem sobie - ale to mega ekonomiczne podejście
    - Rozrząd fakt wyjdzie ok 350 zł
    - Co do zawieszenia - jeszcze daje rade ale powoli, powoli zbliża się do punktu 0
    - Olej + Filtr - bawiłem się już w to i fakt wyjdzie ok 100 zł
    - Hamulce - powinny jeszcze wytrzymać - mam nowe na przodzie ;]
    - Regeneracja może kosztować nawet więcej ;/
    - Co do szyby to może jakaś używka?

    Ile pi razy oko może wziąć mechanik za sprawdzenie silnika? Ecu powinien sypać błędami jak będzie coś nie halo?

  12. #146
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    Widzę że cisza jak makiem zasiał :]
    Ale mam problem już w innej kwestii..
    Dopóki nie padał grad to nie było widać pęknięcia a teraz - posunęło się dalej ;[
    Wygląda to tak..
    Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 76f786918949b.jpg

    Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - c55051dea1aea.jpg

    Czy waszym zdaniem warto kupić szybkę używkę czy nówkę?
    Da rade samemu to zrobić z pomocą kumpla?
    Jeszcze do tego dojdzie znaczek w wydziale komunikacji..

  13. #147
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    09 grudzień 2013
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    36
    Postów
    618
    Auto
    Brava 1.6
    Rocznik
    2001
    Używka zawsze tańsza, a jak nie będzie porysowana, to nie zauważysz różnicy. Twoja też nowa nie jest

    Jak obejrzysz filmik jak to zrobić to sobie we dwie ostrożne osoby poradzisz.

  14. #148
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Szyba jest klejona, więc nie będzie tak prosto. Co do naklejki - jakbyś się zdecydował jednak na usługę kogoś, kto zajmuje się szybami, to bez problemu powinien ja przekleić. Sam kiedyś zamówiłem niepotrzebnie nową naklejkę

  15. #149
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 kwiecień 2014
    Skąd
    Zielona Góra
    Postów
    5
    Auto
    Marea Weekend 1.6 16V
    Rocznik
    '97
    Warto przemyśleć części używane szczególnie z prywatnego importu aut z niemiec

  16. #150
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    11 wrzesień 2011
    Skąd
    Katowice
    Postów
    846
    Auto
    Była Brava 1.2 16V jest Audi A3 8l i Punto 2 1.2 8V [Kobiety]
    Rocznik
    2001
    A w Kato jest jakiś szrot czy podobne gdzie mogą mieć szyby? ;]
    Ewentualnie z importu?


 
Strona 10 z 15 PierwszyPierwszy ... 89101112 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Mechanik, elektryk Lodz
    Napisany przez piotrekp na forum ASO, dobre warsztaty, szukam warsztatu
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 15-09-2022, 13:47
  2. Problemy z elektryką?
    Napisany przez l3ochnia na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 11-05-2013, 15:16
  3. Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 18-12-2012, 13:27
  4. problemy z elektryką panda 2004
    Napisany przez gold-car na forum Panda
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 09-11-2011, 21:19
  5. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 12-10-2010, 12:04

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

alternator do fiata brawo1.2 16v

www.fiat brawo pracuje silnik biegi wchodza ale samochud stoi

co robic gdy biegi nie wchodza fiat brava 1.2

fiat mechanik wloclawek

fiat bravo strscilo moc i cos trzeszczy

wymiana szczotek alternatora brava 14 12v

wymiana regulatora napiecia w fiacie brawa 14 12v

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl