Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    29 wrzesień 2016
    Skąd
    POLKOWICE
    Wiek
    31
    Postów
    1
    Auto
    Bravo 1.2 SX
    Rocznik
    1999

    Falująca, gasnąca opowieść o 1.2 16v

    Witam serdecznie,

    na wstępie chciałbym powiedzieć, że przetrzepałem ogromną ilość wątków. Silnik krokowy, przepustnica czyszczone kilkakrotnie na początku pomogło nawet na jakieś 4 miesiące. Ale teraz jest tylko coraz gorzej. Auto potrafi gasnąć nawet tylko przy wyrzuceniu biegu, dojazdu do skrzyżowania. Wystarczy, że się rozgrzeje.

    Dwa główne fakty:

    1. Na postoju, na luzie. Obroty 800 i spadają 500+/- w konsekwencji do magicznego zgaśnięcia.
    2. Podczas jazdy 1000 i lecą do góry 1500-1800-800 i z powrotem w górę. Pływają przy około 1200 +/-

    Gdy jadąc wciśniemy gaz(na sprzęgle) stale trzyma np 3100. Nawet się nie zająknie. Wystarczy wrzucić na luz i znowu fala.

    Czy tutaj temat pompy paliwa można wyrzucić do kosza w moim przypadku? - problem przy odpalaniu: A. Długo, kręcimy łapie. B. Dodając gazu odpala od ręki.

    Proszę o jakieś porady bo już też trochę poszło w auto i nie chciałbym już robić czegoś co nie da efektu. Auto jest dla mojej kobiety a tak naprawdę teraz stoi bo boi się nim jeździć.


    Poprzedni właściciel wymienił(to co może dotyczyć tematu):

    2013 - kable zapłonowe
    2010 - krokowiec BOSCH


    Teraz auto po wymianie sprzęgła, linka, nowe filtry, oleje, czyszczenie przepustnicy ale problem który miał zniknąć nie znikł.


    I jeszcze jedna pierdoła, temp. niby rośnie do czerwonego pola ale po wciśnięciu resetu przebiegu spada od razu do nominalnej. Także czuje, że to zwykły zimny lut bądź coś podobnego. Czy jednak może być coś więcej?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    20 listopad 2012
    Skąd
    Czerwionka-Leszczyny
    Wiek
    35
    Postów
    44
    Auto
    Lancia Kappa LS 2.4 20v
    Rocznik
    1996
    Ja bym zajrzał do tego krokowca jeszcze raz. Odepnij go i sprawdź jak się auto zachowuje. Podmień na jakiś inny, nawet używany. Jeśli o pompę paliwa chodzi, gdyby była już wyeksploatowana, to auto podczas jazdy powinno tracić moc i w końcowym efekcie zgasnąć i nie odpaliłoby przez dłuższy czas.

    Druga sprawa, to nieszczelny układ dolotowy. Sprawdzałeś wszystkie rury i łączenia?

  4. #3
    ata
    ata jest nieaktywny
    Master
    Dołączył
    26 sierpień 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    1,428
    Auto
    Fiat Palio Weekend 1,2 MPI
    Rocznik
    11.1999
    Cytat Napisał tomski Zobacz post
    Druga sprawa, to nieszczelny układ dolotowy. Sprawdzałeś wszystkie rury i łączenia?
    To samo chciałem napisać, opis problemu wskazuje na kłopoty z mieszanką paliwo/powietrze.

  5. #4
    Master
    Dołączył
    11 kwiecień 2012
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2,330
    Auto
    Bravo 1.4 tjet '09
    Rocznik
    2009
    Przerabiałem u siebie podobne problemy - winna okazała się wiązką między "krokowcem" a ECU. Przez to sterownik nie rozpoznawał biegu jałowego i obroty wariowały.
    Jest: Nuova Bravo 1.4 tjet '09
    Było: Brava 1.2 16V '00 LPG, Uno 1.4 '97 LPG, Uno 1.1 '94 LPG
    Nie pomagam na priv


 

Podobne tematy

  1. Gasnący silnik
    Napisany przez w1907v na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 12-02-2015, 08:52
  2. Gasnące Stilo 1,6
    Napisany przez kukis001 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 23-10-2014, 00:11
  3. Nie gasnąca marchewa.
    Napisany przez baltasar na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 19-02-2014, 11:22
  4. gasnące bravo
    Napisany przez hipol na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 11-09-2012, 18:21

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl