Mozesz, problem jest taki że do scyzoryków nie ma tych jakby to nazwać metalowych częsci na których wycina się ząbki, takich które pasują do naszych stacyjek. Stąd trzeba własnie kombinacji alpejskich.Napisał szerszenjtd
Mozesz, problem jest taki że do scyzoryków nie ma tych jakby to nazwać metalowych częsci na których wycina się ząbki, takich które pasują do naszych stacyjek. Stąd trzeba własnie kombinacji alpejskich.Napisał szerszenjtd
teraz wszystko rozumiem Dzieki Hipcio za wyjasnienie
Nie Jak jest dobry to Ci dorobi bez problemu Dorabiałem do opla ostatnio właśnie do takiego scyzoryka i gość się nakombinował,ale zrobił porządnie Kilka razy przymierzał ,rozkręcał i szlifował,ale dorobił Zabawa kosztowała 50zł (sama mechanika,bo auto bez immo)Podejrzewam,że do fiata też by zrobiłCzy to nie żadna podpucha?
Czasem na trasie spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...
Temat scyzoryka już był wałkowany. Jeśli chesz to możesz sam sobie taki zrobić. Opis znajdziesz tutaj:
http://www.carsfromitaly.info/thread...tuser=0&page=1
Link skopiowałem z postu kolegi maverick6100.
chwile tu nie zagladalem wiec tak
kluczyk dorabialem u zwyklego klucznika, zczytal mi kod immo ktory sobie spisalem bo tez nie mialem karty kodowej, zrobil to przez jakies urzadzenie boscha, w jedno miejsce wlozyl oryginalny kluczyk niebieski, pokazaly sie dwa kody, jeden krotszy, drugi dluzszy, wlozyl nowy kluczyk i sie doprogramowal immo do nowego kluczyka, do zczytania kodow nie potrzeba kluczyka-matki (brazowego)
kluczyk dorabialem w tamtym roku jeszcze, nie myslalem wtedy jeszcze o scyzoryku, a jak teraz tam pytalem ile za taki scyzoryk to przede wszystkim tak:
musialem kupic kluczyk-scyzoryk do mojej centralki od sterowania centralnym z pilota bo byla dokladana (jest to niezbedne zeby pilot w scyzoryku otwieral auto, bez tego chyba nie ma sensu tego robic bo po co nosic i scyzoryk i pilot?!) kupilem za 20 pln od goscia ktory mi to dokladal, kluczyk moglby mi go przerobic tzn przerobic grot ze starego kluczyka albo zrobic nowy ale taki szlifowanie jak jest w instrukcji niemieckiej ktora dalem wczesniej kosztowalo u niego 80 pln za szlifowanie (+ewentualnei grot+fasolka immo+zaprogramowanie jezeli mialby robic wszystko z nowych czesci, bez niszczenia starego kluczyka), wiec postanowilem zrobic tak jak w tej instrukcji, poswiecilem jeden kluczyk, doszlifowal mi go znajomy ktory takie rzeczy robi a kosztowalo mnie to 2 piwa doslownie, poskladalem wszystko sam, jedyny problem jest taki ze grot do fiata jest szerszy niz te co sa w scyzorykach teraz i musialem naciac z jednej strony ta obudowe gdzei chowa sie kluczyk, w niczym to nie przeszkadzalo
ja juz sie pogubiłem wogole, a więc tak jak zrobić żeby w scyzorku też był pilot co centralki jak to wgrać? Bo to bezsensu nosić scyzoryk i pilota i ile to bedzie kosztować?
meres, sprawa jest bardzo prosta - jezeli masz centralny to juz jest dobrze, jezeli masz sterowanie z pilota to jest jeszcze lepiej, dokupujesz kluczyk-scyzoryk marki tej, ktorej masz centralke od pilota sterujacego centralnym zamkiem, programujesz go do centralki i juz masz sterowanie w scyzoryku, dalej to juz chyba wszystko jasne bo dwa razy juz pisalem co i jak
Rozumiem ale Maverick ale jak moge sie dowiedzieć jaka mam marke centralnego? gdzieś na pilocie jest napisane? pozdr
na pilocie raczej nie bedzie, najlepiej zebys mial instrukcje od niej a jak nie to moze na samej centralce bedzei jakis symbol czy cos, wazna jest sama marka, modelu konkretnego nie musisz znac bo piloty maja kodowanie z rozruznieniem na marke, czasem jak pojedziesz do speca od alarmow to po pilocie pozna co to jest
ja mam exsus9000control jestem zadpwolony fajne bajery domykanie szyb i takie tam i co najlepsze zdalne odpalanie auta piękna sprawa zimą lub latem jesli włączysz klime
ale cóż ja mogę wiedzieć jestem tylko mechanikiem po zawodówce
witam. może ktoś wie ile teraz kosztuje dorobienie kluczyka w ASO? Do fiat marea weekend 2000
W ASO nie wiem,ale kiedyś dorabiałem w normalnym punkcie razem z kodowaniem kluczyka i zapłaciłem 120zł.
Włoszczyzna-Hmm to jest to!
Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
Lancia Lybra 1.6 16v 01'
Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'
W ASO pewnie ze 200-250..
Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.
>> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004
Był: Fiat Bravo 1.8GT