Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Posty od 46 do 60 z 60
  1. #46
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2014
    Skąd
    Mielec
    Wiek
    29
    Postów
    90
    Auto
    Bravo 1.6 16v
    Rocznik
    08.1998
    Cytat Napisał Zielony Zobacz post
    Do mnie już troszkę daleko masz.
    Bywam czasem w tarnobrzegu nawet czasami tam pracuje.


    Cytat Napisał Zielony Zobacz post
    Czyli mechanik będzie Ci regulował zawory
    Tak. Wedlug niego stukanie jest zbyt wolne jak na wtryski (czy wtrysk wgl moze stukac?) obstawia na jeden zawor (koszt uslugi 80zl) wiec chyba warto spr. Doszly mnie sluchy ze moze to byc kolo pasowe ktore ma cos w rodzaju sprzegielka (taka gumowa podkladke) i po jej zuzyci slychac metaliczny stukot.

    Poza marginesem Zielony skad dokladnie jestes? bylbys w stanie wyjechac przed tarnobrzeg bo samego miasta dobrze nie znam....



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #47
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,869
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    Jeśli chodzi o pomoc klubowiczowi to zawsze i wszędzie.Dodam tylko że moja wiedza jest dość nikła,więc serwisu ASO raczej nie oczekuj
    A ja mieszkam przy nowym wiadukcie w kierunku na Stalową Wolę.
    A co do regulacji to moim zdaniem jak najbardziej na tak.Powinno się co jakiś czas sprawdzać luzy a pewnie mało kto to robi,więc jedynie co to tylko pomoże Twojemu silnikowi a cena 80zł jak dla mnie jest nawet do przyjęcia.
    Co do koła pasowego to masz jak najbardziej rację,może ono stukać ale tylko na wolnych obrotach.Przy około 1100-1200 już nie powinno go być słychać.
    A może zdejmij pasek osprzętu i zapal bez niego.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  4. #48
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2014
    Skąd
    Mielec
    Wiek
    29
    Postów
    90
    Auto
    Bravo 1.6 16v
    Rocznik
    08.1998
    Cytat Napisał Zielony Zobacz post
    Co do koła pasowego to masz jak najbardziej rację,może ono stukać ale tylko na wolnych obrotach.Przy około 1100-1200 już nie powinno go być słychać.
    Na forum alfy bodajzze czytalem ze kolo pasowe halasowalo uzytkownikom nawet podczas jazdy...tym bardziej po wlaczeniu klimy itp. U mnie tego nie zauwazylem...klekocze raczej ciagle i tak samo w rytm silnika(tak jakby jeden stukot na obrot tlokow) Na zimnym silniku jedynie efekt sie wzmaga

  5. #49
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    36
    Postów
    866
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    Koło pasowe nie hałasuje. Ono napierdala. Praktycznie w całym zakresie obrotów. Wali trochę jak dwumas. Bardzo, bardzo głośno.

  6. #50
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,869
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    O widzisz,miałem z tym inne doświadczenia,ale co auto to co innego.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  7. #51
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2014
    Skąd
    Mielec
    Wiek
    29
    Postów
    90
    Auto
    Bravo 1.6 16v
    Rocznik
    08.1998
    Cytat Napisał bzykol Zobacz post
    Koło pasowe nie hałasuje. Ono napierdala. Praktycznie w całym zakresie obrotów. Wali trochę jak dwumas. Bardzo, bardzo głośno.
    U mnie wlasnie slychac ten stukot w calym zakresie obrotow...Dzwiek metaliczny tak jakby cos o cos stukalo.
    Jakby murzyn siedzial pod maska i mlotkiem w nia stukal

  8. #52
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    18 lipiec 2012
    Skąd
    Limanowa/Kraków
    Wiek
    36
    Postów
    866
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115
    To trzeba oglądnąć to koło. Mogła pęknąć guma tłumiąca i wali w ograniczniki.

  9. #53
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2014
    Skąd
    Mielec
    Wiek
    29
    Postów
    90
    Auto
    Bravo 1.6 16v
    Rocznik
    08.1998
    Samochod narazie u mechanika zobaczymy co stworzy poetem bede szukal nadal tu pomocy :d

  10. #54
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2014
    Skąd
    Mielec
    Wiek
    29
    Postów
    90
    Auto
    Bravo 1.6 16v
    Rocznik
    08.1998
    No wiec tak panowie. Samochod odebralem Luzy zaworowe ok. Na jednym byl luz 5 setnych wiec nawet tego nie ruszal. Test przelewowy wyszedl ok. Wszystkie wtryski wyszly w miare rowno(od 8-10) 10 uzyskal jeden ale po naprawde dluuugim czasie. Wiec niby jest ok....mechanik zalecil spr koncowek wtryskow co bedzie kosztyowac 50zl /szt i ewentualna wymiane na jakies uzywki mowil rowniez ze moze to byc jakis sworzen tloka czy cos i to juz gruby remont. Spr rowniez jakis walek i mowil ze tez byl ok. Mam kolege ktory jest mechanikiem i mowil ze to chyba panewka jedna tak tlucze i to sie nie oplaci robic....

  11. #55
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2014
    Skąd
    Mielec
    Wiek
    29
    Postów
    90
    Auto
    Bravo 1.6 16v
    Rocznik
    08.1998
    Nagralem dwa krotkie filmiki ktore pokazuja jak pracuje moj silnik ..moze to wam cos podsunie?
    Wideo - CichyDWR - Chomikuj.pl
    Filmiki mozna spokojnie obejrzec bez pobierania

  12. #56
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,869
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    Na filmiku w dzień nic nie słychać,ale na tym w nocy już tak.Może nagraj jeszcze jeden ale przy silniku z podniesioną maska.
    W Mes-ie w testach,jest taka opcja jak wyłączenie wtrysku.Może ktoś to kiedyś testował Wyłączając pojedynczo,można było by ustalić na którym cylindrze tak klepie,bo jeżeli nie było by wtrysku paliwa to nie było by też pracy na tym cylindrze,więc i nie było by stuku.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  13. #57
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2014
    Skąd
    Mielec
    Wiek
    29
    Postów
    90
    Auto
    Bravo 1.6 16v
    Rocznik
    08.1998
    Ok nagram jeszcze jeden filmik i wrzuce. Jak tylko bede mial czas.

  14. #58
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2014
    Skąd
    Mielec
    Wiek
    29
    Postów
    90
    Auto
    Bravo 1.6 16v
    Rocznik
    08.1998
    Temat do zamkniecia. Wymieniam silnik

  15. #59
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,869
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    Dlaczego od razu do zamknięcia.Zapodaj tu parę fotek z przebiegu prac,nowego silnika czy swojego.My lubimy też popatrzeć
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'

  16. #60
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    22 lipiec 2014
    Skąd
    Mielec
    Wiek
    29
    Postów
    90
    Auto
    Bravo 1.6 16v
    Rocznik
    08.1998
    Chetnie bym to zrobil ale silnik wymieniany byl w warsztacie aa nie mialem czasu przy tym byc silnik sie udal ma przejechane 230tys stal 6 lat nieodpalany zlapal zaraz po tym jak wymieniony zostal czujnik polozenia walu potem troche falowal na obrotach ale wystarczyla przekladka pompy paliwa ze starego silnika i smiga nareszcie cisza i brak dymu tylko nadal silnik sie nie chce nagrzewac tak jak w przypadku starego silnika objawy identyczne... choc termostat byl wraz z nowym silnikiem i nadal zapala sie ta kontroska wtryskow chociaz samochodowi nic nie dolegaa...;/ nie wiem czy komputerek pokladowy tez nie bedzie tzreba przelozyc bo moze ma jakies uchybienia


 
Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234

Podobne tematy

  1. Ducato III 2,3 Iveco kopci i dymi na czarno
    Napisany przez lidek1 na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 14-05-2013, 19:09
  2. ducato 2.3 120 KM 2007 rok kopci na czarno pod obciążeniem
    Napisany przez MaGGu na forum Ducato III
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 21-02-2013, 20:46
  3. Fiat Brava 1.9 TD 75km kopci na czarno na dużych obrotach.
    Napisany przez tlepa na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post: 17-12-2012, 09:19
  4. Fiat Bravo , Kopci na czarno + kontrolka od wtrysku
    Napisany przez biazio na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 27-09-2012, 14:50
  5. [silnik] 1.9 jtd kopci na czarno, pali się kontrolka silnika
    Napisany przez foxmaster na forum Punto II
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 20-12-2010, 19:23

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo t jet kopci turbina

fiat bravo 2 dymi na czarno

fiat bravo 2 przykop i na czarno

fiat bravo II 1.9 kopci na czarno

fiat marea weekend 1.9 td 74kw dymi czasami na czarno

fiat bravo 1.6 mjet czarny dym

marea 1.9 td kopci

marea td kopci na czarno

bravo ii 1.9 kopci

fiat bravo 1.6 16v kopci na czarno

fiat bravo 1.9 td dymi na czarno

kopcenie na czarno na zimnym silniku fiat brava 19 jtd 105 km

dziwne szukanie na zimnym silniku w diezlu w fiacie brava 19 jtd

https:fiatklubpolska.plbravo-brava-marea-438bravo-kopci-na-czarno-25179

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl