Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    32
    Postów
    12
    Auto
    Bravo HGT 2.0 (147), Mondeo III 1.8 pb, Mondeo III 2.0 pb, Mondeo III 3.0 V6 + Kompresor
    Rocznik
    1996, 2004, 2002, 2005

    Bravo HGT różnice sport pack i bez (amory)

    Witam. Jak w temacie. Jakie sa widoczne różnice w sport packu? Chodzi o amortyzatory przednie, bo eper pokazuje oczywiście opcje a nie to co jest a dawno nie miałem tego auta w rękach a z tego co pamiętam to reszta osprzętu zawieszenia tez się rózni (np. koncówki) a do wymiany tylko amory.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 wrzesień 2012
    Skąd
    LBN
    Wiek
    32
    Postów
    28
    Auto
    Stilo 2.4 Abarth
    Cytat Napisał peteypee Zobacz post
    Witam. Jak w temacie. Jakie sa widoczne różnice w sport packu? Chodzi o amortyzatory przednie, bo eper pokazuje oczywiście opcje a nie to co jest a dawno nie miałem tego auta w rękach a z tego co pamiętam to reszta osprzętu zawieszenia tez się rózni (np. koncówki) a do wymiany tylko amory.
    osobiscie dla mnie to chyba nie ma zadnej roznicy, tzn koncowki owszem w sport packu maja swozen o grubosci 14mm, wisialem na telefonie z 1,5h i wedlug katalogow pasuja 12,6mm wiec? i czym jest ten sport pack? to jest dobre pytanie. mi osobiscie sie wydaje ze ten caly sport pack bylo dopiero po 99r z silnikami 2.0 20v vis 155km ale to tylko moje domysly. porownywalem ze znajomym nasz hgt i moje ma sport pack 2000r jego bylo z 97 i nie mialo. auta niczym sie nie roznily wizualnie, moje nie bylo ani troche nizsze i prowadzilo sie tak samo wiec ? sam nie wiem.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    32
    Postów
    12
    Auto
    Bravo HGT 2.0 (147), Mondeo III 1.8 pb, Mondeo III 2.0 pb, Mondeo III 3.0 V6 + Kompresor
    Rocznik
    1996, 2004, 2002, 2005
    Ja już dawno sie nie bawiłem z hgt bo u mnie jest jako zapasowy zabytek już niemal. 96 rok i przekładnia jest SP bo 2 obroty do końca. auto oryginał nie dłubane nic (poza silnikiem) Mnie tam bez różnicy czy założe Sp amory czy zwykłe tylko obiło mi się o uszy że zwrotnice się róznia (średnica mocowania amora) dla tego pytam.

    Sportpack to tylko przekładnia, amory i sprężyny = nizsze zawieszenie i mniej obrotów na kierownicy. Kwestia końcówek drążków to z tego co pamietam tylko 2.0 miały te grubsze. Z wahaczami jest podobnie.

    Tak jak pisałem mnie to rybka tylko wolałbym już zamówić amorki i nie latać do sklepu jak się okaze że nie pasuja...bo poduszek i łożysk nie będe wymieniał. A nie mogę za wiele fotek znaleźć na necie...za stary furak

    Do tyłu dałem amory od jakiegoś dostawczego nissana bo w robocie mielismy lezaki magazynowe a miałem w rece te z bravo i podpadowały. Mimo ze lezaki i olejowe to tył prawie sie nie ugina

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    16 luty 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    30
    Postów
    2
    Auto
    Bravo 20VT
    Rocznik
    1999
    Z przodu -20mm co zwiekszylo cx, zwrotnice ze zmieniona geometria (i niewiem czy szerokosc mocowania amortyzatora jest ta sama co w zwyklym), maglownica 60mm/skret 2 i 1/4 obrotu pelen zakres, amortyzatory sachs boge twardsze, opony 205/50 r15 - z tytulu zwrotnic i opon brak mozliwosci zalozenia lancuchow. Z doswiadczenia wiem ze koncowki nie podejda od zwyklego, bo nie bedzie sie dalo ustawic zbieznosci

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 wrzesień 2012
    Skąd
    LBN
    Wiek
    32
    Postów
    28
    Auto
    Stilo 2.4 Abarth
    Cytat Napisał peteypee Zobacz post
    Ja już dawno sie nie bawiłem z hgt bo u mnie jest jako zapasowy zabytek już niemal. 96 rok i przekładnia jest SP bo 2 obroty do końca. auto oryginał nie dłubane nic (poza silnikiem) Mnie tam bez różnicy czy założe Sp amory czy zwykłe tylko obiło mi się o uszy że zwrotnice się róznia (średnica mocowania amora) dla tego pytam.

    Sportpack to tylko przekładnia, amory i sprężyny = nizsze zawieszenie i mniej obrotów na kierownicy. Kwestia końcówek drążków to z tego co pamietam tylko 2.0 miały te grubsze. Z wahaczami jest podobnie.

    Tak jak pisałem mnie to rybka tylko wolałbym już zamówić amorki i nie latać do sklepu jak się okaze że nie pasuja...bo poduszek i łożysk nie będe wymieniał. A nie mogę za wiele fotek znaleźć na necie...za stary furak

    Do tyłu dałem amory od jakiegoś dostawczego nissana bo w robocie mielismy lezaki magazynowe a miałem w rece te z bravo i podpadowały. Mimo ze lezaki i olejowe to tył prawie sie nie ugina
    mam na wierzchu cale macpersony ze swojego wiec poszukam jakiegos numeru co mogloby ci pomoc w doborze, wrzuce zdjecia jakbys potrzebowal. ja mam z tylu blisteiny b4, dodatkowo mam nowki monroe na tyl komplet. fajnie ze jeszcze ktos trzyma takie auta niedlugo to beda poszukiwane youngtimery. w uk 23 sztuki zostaly na drodze w tym jedno moje w trakcie odbudowy.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    32
    Postów
    12
    Auto
    Bravo HGT 2.0 (147), Mondeo III 1.8 pb, Mondeo III 2.0 pb, Mondeo III 3.0 V6 + Kompresor
    Rocznik
    1996, 2004, 2002, 2005
    Cytat Napisał niuniek874 Zobacz post
    mam na wierzchu cale macpersony ze swojego wiec poszukam jakiegos numeru co mogloby ci pomoc w doborze
    będę wdzięczny

    Auto trzymam bo szkoda sprzedać za grosze a w ciągu 10 lat dołożyłem ponad 15koła łacznie z całkowitym remontem 3 lata temu po tym jak mi wpadła elektroda ze świecy i rozkuła tłok na pół prawie. Przyjechało z włoch więc blacha jeszcze cała. w planach było założyć 20VT i nawet silnik juz stał w garażu ale zmieniłem robotę i brak czasu więc sprzedałem. ostatnio sam się zastanawiałem czy nie powrócić do tego pomysłu...jeszcze 4 lata i zabytek będzie


 

Podobne tematy

  1. [K] Bravo II 1.4 T-jet 120/150 KM Sport/Pakiet Sport
    Napisany przez robercik.yo na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 13-11-2015, 12:01
  2. Brava i przednie zawieszenie (wahacze, amory, sprężyny)
    Napisany przez meshuggah1981 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 16-10-2012, 08:17
  3. Amortyzatory Sport Pack czy zwykłe do Bravo?
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 03-02-2012, 00:46
  4. Silnik 1,2 16V, różnice między Bravo a Punto
    Napisany przez JoteMTusz na forum Rozmowy o technice
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-11-2011, 19:26
  5. Silnik 1,2 16V, różnice między Bravo a Punto
    Napisany przez JoteMTusz na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-11-2011, 19:26

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl