Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 6 z 6
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    37
    Postów
    12
    Auto
    Bravo HGT 2.0 (147), Mondeo III 1.8 pb, Mondeo III 2.0 pb, Mondeo III 3.0 V6 + Kompresor
    Rocznik
    1996, 2004, 2002, 2005

    Bravo HGT różnice sport pack i bez (amory)

    Witam. Jak w temacie. Jakie sa widoczne różnice w sport packu? Chodzi o amortyzatory przednie, bo eper pokazuje oczywiście opcje a nie to co jest a dawno nie miałem tego auta w rękach a z tego co pamiętam to reszta osprzętu zawieszenia tez się rózni (np. koncówki) a do wymiany tylko amory.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 wrzesień 2012
    Skąd
    LBN
    Wiek
    37
    Postów
    28
    Auto
    Stilo 2.4 Abarth
    Cytat Napisał peteypee Zobacz post
    Witam. Jak w temacie. Jakie sa widoczne różnice w sport packu? Chodzi o amortyzatory przednie, bo eper pokazuje oczywiście opcje a nie to co jest a dawno nie miałem tego auta w rękach a z tego co pamiętam to reszta osprzętu zawieszenia tez się rózni (np. koncówki) a do wymiany tylko amory.
    osobiscie dla mnie to chyba nie ma zadnej roznicy, tzn koncowki owszem w sport packu maja swozen o grubosci 14mm, wisialem na telefonie z 1,5h i wedlug katalogow pasuja 12,6mm wiec? i czym jest ten sport pack? to jest dobre pytanie. mi osobiscie sie wydaje ze ten caly sport pack bylo dopiero po 99r z silnikami 2.0 20v vis 155km ale to tylko moje domysly. porownywalem ze znajomym nasz hgt i moje ma sport pack 2000r jego bylo z 97 i nie mialo. auta niczym sie nie roznily wizualnie, moje nie bylo ani troche nizsze i prowadzilo sie tak samo wiec ? sam nie wiem.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    37
    Postów
    12
    Auto
    Bravo HGT 2.0 (147), Mondeo III 1.8 pb, Mondeo III 2.0 pb, Mondeo III 3.0 V6 + Kompresor
    Rocznik
    1996, 2004, 2002, 2005
    Ja już dawno sie nie bawiłem z hgt bo u mnie jest jako zapasowy zabytek już niemal. 96 rok i przekładnia jest SP bo 2 obroty do końca. auto oryginał nie dłubane nic (poza silnikiem) Mnie tam bez różnicy czy założe Sp amory czy zwykłe tylko obiło mi się o uszy że zwrotnice się róznia (średnica mocowania amora) dla tego pytam.

    Sportpack to tylko przekładnia, amory i sprężyny = nizsze zawieszenie i mniej obrotów na kierownicy. Kwestia końcówek drążków to z tego co pamietam tylko 2.0 miały te grubsze. Z wahaczami jest podobnie.

    Tak jak pisałem mnie to rybka tylko wolałbym już zamówić amorki i nie latać do sklepu jak się okaze że nie pasuja...bo poduszek i łożysk nie będe wymieniał. A nie mogę za wiele fotek znaleźć na necie...za stary furak

    Do tyłu dałem amory od jakiegoś dostawczego nissana bo w robocie mielismy lezaki magazynowe a miałem w rece te z bravo i podpadowały. Mimo ze lezaki i olejowe to tył prawie sie nie ugina

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    17 luty 2017
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    35
    Postów
    2
    Auto
    Bravo 20VT
    Rocznik
    1999
    Z przodu -20mm co zwiekszylo cx, zwrotnice ze zmieniona geometria (i niewiem czy szerokosc mocowania amortyzatora jest ta sama co w zwyklym), maglownica 60mm/skret 2 i 1/4 obrotu pelen zakres, amortyzatory sachs boge twardsze, opony 205/50 r15 - z tytulu zwrotnic i opon brak mozliwosci zalozenia lancuchow. Z doswiadczenia wiem ze koncowki nie podejda od zwyklego, bo nie bedzie sie dalo ustawic zbieznosci

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    18 wrzesień 2012
    Skąd
    LBN
    Wiek
    37
    Postów
    28
    Auto
    Stilo 2.4 Abarth
    Cytat Napisał peteypee Zobacz post
    Ja już dawno sie nie bawiłem z hgt bo u mnie jest jako zapasowy zabytek już niemal. 96 rok i przekładnia jest SP bo 2 obroty do końca. auto oryginał nie dłubane nic (poza silnikiem) Mnie tam bez różnicy czy założe Sp amory czy zwykłe tylko obiło mi się o uszy że zwrotnice się róznia (średnica mocowania amora) dla tego pytam.

    Sportpack to tylko przekładnia, amory i sprężyny = nizsze zawieszenie i mniej obrotów na kierownicy. Kwestia końcówek drążków to z tego co pamietam tylko 2.0 miały te grubsze. Z wahaczami jest podobnie.

    Tak jak pisałem mnie to rybka tylko wolałbym już zamówić amorki i nie latać do sklepu jak się okaze że nie pasuja...bo poduszek i łożysk nie będe wymieniał. A nie mogę za wiele fotek znaleźć na necie...za stary furak

    Do tyłu dałem amory od jakiegoś dostawczego nissana bo w robocie mielismy lezaki magazynowe a miałem w rece te z bravo i podpadowały. Mimo ze lezaki i olejowe to tył prawie sie nie ugina
    mam na wierzchu cale macpersony ze swojego wiec poszukam jakiegos numeru co mogloby ci pomoc w doborze, wrzuce zdjecia jakbys potrzebowal. ja mam z tylu blisteiny b4, dodatkowo mam nowki monroe na tyl komplet. fajnie ze jeszcze ktos trzyma takie auta niedlugo to beda poszukiwane youngtimery. w uk 23 sztuki zostaly na drodze w tym jedno moje w trakcie odbudowy.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2014
    Skąd
    Kraków
    Wiek
    37
    Postów
    12
    Auto
    Bravo HGT 2.0 (147), Mondeo III 1.8 pb, Mondeo III 2.0 pb, Mondeo III 3.0 V6 + Kompresor
    Rocznik
    1996, 2004, 2002, 2005
    Cytat Napisał niuniek874 Zobacz post
    mam na wierzchu cale macpersony ze swojego wiec poszukam jakiegos numeru co mogloby ci pomoc w doborze
    będę wdzięczny

    Auto trzymam bo szkoda sprzedać za grosze a w ciągu 10 lat dołożyłem ponad 15koła łacznie z całkowitym remontem 3 lata temu po tym jak mi wpadła elektroda ze świecy i rozkuła tłok na pół prawie. Przyjechało z włoch więc blacha jeszcze cała. w planach było założyć 20VT i nawet silnik juz stał w garażu ale zmieniłem robotę i brak czasu więc sprzedałem. ostatnio sam się zastanawiałem czy nie powrócić do tego pomysłu...jeszcze 4 lata i zabytek będzie


 

Podobne tematy

  1. [K] Bravo II 1.4 T-jet 120/150 KM Sport/Pakiet Sport
    Napisany przez robercik.yo na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 13-11-2015, 13:01
  2. Brava i przednie zawieszenie (wahacze, amory, sprężyny)
    Napisany przez meshuggah1981 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 16-10-2012, 09:17
  3. Amortyzatory Sport Pack czy zwykłe do Bravo?
    Napisany przez byrrt na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 03-02-2012, 01:46
  4. Silnik 1,2 16V, różnice między Bravo a Punto
    Napisany przez JoteMTusz na forum Rozmowy o technice
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-11-2011, 20:26
  5. Silnik 1,2 16V, różnice między Bravo a Punto
    Napisany przez JoteMTusz na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-11-2011, 20:26

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl