Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    34
    Postów
    18
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008

    Bravo 1.9 JTD 105 KM

    Witam wszystkich Mam małe problemy. 1) Kontrolka od świec się nie zapala. Czasem jak jest ciepły silnik to się załączy ale na zimnym nie działa więc żarówka jest ok. 2) Słychać turbinkę ale nie czuć za bardzo mocy i przy małych obrotach i równej jeździe czasem szarpie !! Czy to Przepływka ?? 3) Chciałem się dowiedzieć gdzie jest kolektor dolotowy do turbo ponieważ chce założyć wskaźnik ciśnienia doładowania ?? 4) Spalanie : na 20 Litrach robię 250 km. Nie tyram go jakoś specjalnie tyle co to krótkie odcinki jeżdżę. Co może być przyczyną spalania dużego ?? Pozdrawiam.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    42
    Postów
    40
    Auto
    Bravo 1.9 JTD CF3
    Rocznik
    2000
    Jak z filtrami paliwa, powietrza?? Jak masz mozliwośc podepnij pod komputer sprawdzisz czy sa jakies błędy. Jak z EGR, zaślepiony, czyszczony?? Szarpanie i niepełna moc jak i duze spalanie to może byc wiele, ale w pierwszej kolejności sprawdź przepływkę, zerknij tez w filtr powietrza, jak ktos długo jeżdził z zasyfionym w dupę dostała przepływka, ja tak miałem. Jesli chodzi o układ paliwowy wlej na wszelki wypadek Diesel Spulung - polecam.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    34
    Postów
    18
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    To tak : Filtry wymienione w lutym. Brak błędów. EGR czyściłem tydzień temu. Podejrzewam w 99 % Przepływomierz. Dzisiaj zrobiłem wydech pełen przelot i się trochę obudził ale myślę ze powinien lepiej latać. Paliwo myślę ze ok bo leje BP ULTIMATE od kąd go posiadam Najlepiej było by pożyczyć przepływke i sprawdzić Czy stili 1.9 JTD ma taką samą ??

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    42
    Postów
    40
    Auto
    Bravo 1.9 JTD CF3
    Rocznik
    2000
    Nie ma takiej samej, odepnij przepływke sprawdz jak chodzi, czy lepiej sie zbiera. Stilo ma inną. Przepływomierza zepsutego nie zawsze widzi komp. Jak wymiana to tylko Bosch - niestety koszt ponad 300zł

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    34
    Postów
    18
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Odpinałem przejechałem się i nie ma różnicy a słyszałem ze jeżeli nie będzie różnicy to jest do wymiany. Powinien być słabszy ogólnie.

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    34
    Postów
    18
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    OK wymieniona przepływka na używkę narazie Boscha i jest OK Zapierdziela trochę to

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,637
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał Budi Zobacz post
    Odpinałem przejechałem się i nie ma różnicy a słyszałem ze jeżeli nie będzie różnicy to jest do wymiany. Powinien być słabszy ogólnie.
    Jest dokładnie odwrotnie.. Jak auto muli to odpięcie przepływki powoduje podstawienie do obliczeń wartości domyślnych i auto zbiera się dobrze paląc przy tym więcej..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    34
    Postów
    18
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Jest już ok wczoraj zmieniona mapa silnika więc jak na bravo w klekocie naprawdę fajnie to lata

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    08 luty 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    42
    Postów
    40
    Auto
    Bravo 1.9 JTD CF3
    Rocznik
    2000
    Cytat Napisał Budi Zobacz post
    Jest już ok wczoraj zmieniona mapa silnika więc jak na bravo w klekocie naprawdę fajnie to lata
    Zmieniona tzn jak?? Zrobiles porzadny soft z rozsądnym przyrostem mocy dostosowanym do auta jego stanu technicznego, czy po prostu uniwersalny box, bez uprzedniego wejrzenia w stan turbo, sprzegła i dwumasy?

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    34
    Postów
    18
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Soft, Turbo sprawdzane a sprzęgło trzeba powoli myśleć o wymianie a jeżeli chodzi o dwumas to nie mam pojęcia

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2013
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    34
    Postów
    18
    Auto
    Bravo 1.9 Multijet
    Rocznik
    2008
    Wie ktoś jak podłączyć wskaźnik doładowania ??


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 06-11-2013, 13:13

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat bravo 1.9 jtd opinie

fiat bravo 1.9 jtd 105 km

1.9 jtd pelen przelot

duze spalanie fiat bravo 1.9 jtd 105 koni

fiat bravo 1.9 jtd 2000 forum

fiat bravo 1 9jtd forum

kolektor dolotowy fiat bravo 1.9 jtd 105 km

fiat bravo przelot

fiat brava 1.9 jtd 105km

forum fiat brava 1.9 jtd

fiat bravo 1.9jtd 105 km opinie forum

JTD 105 fiat bravo

fiat bravo 1.9 jtd 105 opinie

fiat bravo 1.9 jtd 105 k

przelot jtd

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl