Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 12 z 12
  1. #1
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004

    Bravo 1.8 - Zaraz po odpaleniu kangurzy przy próbie ruszenia..

    Zaraz po odpaleniu zimnego auta (po nocy) przez pierwsze 2-3 sek jakby nie dopalał na któryś gar i się tak nie może rozkręcić do tych ~1200obr. Ale po tym czasie jakoś się udaje i chodzi równo. Potem przy próbie ruszenia też przerywa, nie ma mocy, jak mu przygazuję to jedzie normalnie ale na niskich typu ~1800-2000 obr to nie pojadę bo kangurzy... Wystarczy że przejadę z 500m na wyższych obrotach, auto się "przepali" i już jest właściwie ok.. Mogę zgasić i zapalić i pali na dotyk. Co to może być?

    Przyznaje że myjąc silnik przed założeniem instalacji gazowej trochę wody dostało mi się do świec i cewek a kapnąłem się właściwie z miesiąc po założeniu instalacji przy okazji sprawdzając skąd cieknie olej i wykręcając fajki. Jedna świeca jest z lekka zardzewiała w dolnej części ale chyba nie powinno mieć to znaczenia. Górna część (tam gdzie dochodzi HV) jest elegancka, część wkręcana w głowicę również. Cewka widocznie ma nieszczelny kołnierz i się gdzieś wilgoć dostała. Wysuszyłem, obejrzałem fajkę i nie wygląda źle.

    Najprawdopodobniej przez to przy strojeniu gazu wyłaziły babole przy zbieraniu mapy wtrysków benzynowych bo podczas pracy na benzynie łapało jakieś zakłócenia.. Ale to można pominąć chyba. Gaz też raczej zostawmy bo nie dzieje się to od początku a wszystko jest jeszcze jak auto jest zimne na benzynie.
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Drożny masz układ wydechowy,katalizator nie jest lekko przytkany?
    Jak rozumiem reszte związana z dolotem sprawdziłeś

    Wysłano z GT-I9100 z użyciem Tapatalk

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  4. #3
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Z tą drożnością pewności nie mam.. Auto ma 251 tyś a katalizator chyba fabryczny więc kto wie.. Miałoby to związek z takim zimnym odpalaniem? A co do dolotu to na 100% jest ok.
    Ostatnio edytowane przez byrrt ; 20-07-2012 o 10:38
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Odłącz klemę. Rano podłącz i zobaczysz czy tak kangurzy Jak nie, to znaczy, że mapy zapłonu się rozchodzą. Możesz też co jakiś czas przejechać się na benzynie, aby wtryski benzyny popracowały.
    Co do wody to pewnie po rozgrzaniu silnika już dawno by ona wyparowała. A jak z kablami WN i świecami?
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Tu się podobno mapy nie kasują po odłączeniu klem. Poza tym to nie to skoro za 30 sekund zgaszę auto i odpalę już bezproblemowo. Z tą wodą to nie do końca bo po miesiący wyciągam cewko-fajki (ja nie mam kabli) a tam woda - widać że częściowo w fazie płynnej. Świeca zardzewiała, na fajce lekki nalot. Ale silnik był ciepły, zostawiłem tak rozłożone na słonku i wyschło.. Świece zakładałem nowe NGK przed lpg (jakieś ~3tyś km temu).
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    czyli jednak nie sprzęgło? wyłącz centrakę LPG i zrób reset adaptacji przez FES - jeśli się da oczywiście. a jak nie to na Examiner. dopiero jak to zrobisz, można szukać dalej.

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    czyli jednak nie sprzęgło?
    Nie nie to dwie inne sprawy.. Fesem tej jednostki nie ruszę, nie wydaje mi się też żeby mogła to być mapa właśnie ze względu na to że wystarczy że auto pochodzi z 30 sek i już mogę odpalać i gasić bez takich ekscesów.. Tak bym miał to po każdym odpaleniu..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    jak dzisiaj gadałem z gazierzem, to powiedział, że najczęstszym objawem rozjechanych map są kangury. nie miałeś tego przed założeniem LPG? jeśli to nie LPG, obstawiam którąś cewkę.

  10. #9
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Właśnie z tym odpalaniem to nawet tak miewałem.. Tzn nie kankurzył przy ruszaniu raczej (albo było to nie wyczuwalne) ale jak dziwnie wchodził na pierwsze obroty to się zdarzało.. Myślę może żeby podmienić tę jedną cewkę ale tak pakować w ciemno kasę to mi trochę żal a to zawsze te z 70zł za jakąś używkę..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  11. #10
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    jak miałem walniętą cewkę, to silnik co 2-3 odpalenie nie palił na wszystkie garki. zwłaszcza w deszczowe dni, wtedy dodatkowo dochodziły mega kangury. po wymianie jak ręką odjął. później wyszły te hece z błędem cewki w sterowniku, więc ja u siebie zaufania co do diagnostyki cewek mieć nie mogę. przynajmniej jeśli chodzi o soft
    Ty masz FES'a, więc błąd cewki powininen być w błędach zapamiętanych. jeśli nie ma, to faktycznie loteria.

  12. #11
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Błędu nie ma.. Z resztą nie dziwi mnie to nawet za bardzo

    Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  13. #12
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Wczoraj oglądałem te cewki bardzo wnikliwie, świece też wykręciłem i wyglądają spoko..
    Tą lekko zardzewiałem oczyściłem szczotką drucianą, wszystkie wyglądały na przepalone (jasno siwe) ale to po dłuższej trasie..

    Chyba faktycznie zacząć muszę od examinera i kasowania map.. Ale to po wakacjach bo w niedziele w nocy jadę w góry 600km w jedną stronę więc katalizator przedmucham hehe..
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT


 

Podobne tematy

  1. Fiat Grande Punto 1.3 jtd 90hp falujące obroty przy odpaleniu silnika
    Napisany przez Daniken88 na forum Grande Punto
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 19-04-2012, 13:05
  2. Fiat Bravo 1.9td 100koni. pływają obroty na zimnym silnik po odpaleniu
    Napisany przez Kamilos28 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 23-01-2012, 21:07
  3. Siada elektryka przy odpaleniu
    Napisany przez sqrd na forum Punto II
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 07-09-2010, 04:02
  4. Sprzedam od zaraz!! :D
    Napisany przez RomualdPL na forum Kącik komputerowy
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 13-03-2010, 18:07
  5. [silnik] Kangurzy, muli, strzela...
    Napisany przez marin81 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 05-11-2009, 19:41

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

klub kangura auta

po odpaleniu auto przerywa

po odpaleniu przerywa

adaptacja bravo 1.8

fiat brava brak mocy 1.8

browo nie chodzi rowno przy odpaleniu

po zapaleniu przerywa

przerywanie zaraz po odpaleniu

punto 1.8 brak mocy

cewka po odpaleniu brak mocy

bravo kangurzy

lybra 1.8 zamulona

fiat brava 1.8 brak mocy na lpg

brava 1.8 przerywa

fiat brawa woda we fajce

punto 1.8 czasami przerywa

auto przerywa zaraz po zapaleniu

adaptacja cewki fiat bravo 1.8gt

klub brava 1800

fiat brava kilka seksund po odpaleniu nie ma mocy

rusza sie swieca we fiacie brawa

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl