Dawkę to właśnie on ma ok 20l na sto. Nie mam jak za bardzo teraz sprawdzić tego ciśnienia. Pozdrawiam.Napisał Karizmo
Dawkę to właśnie on ma ok 20l na sto. Nie mam jak za bardzo teraz sprawdzić tego ciśnienia. Pozdrawiam.Napisał Karizmo
bo wbrew temu, co ludzie mówią - sama wymiana sondy nie wystarczy. trzeba jeszcze błąd z kompa usunąć.Napisał kajec
Albercik // Marea Weekend 1.8 ELX 115KM 1996r. 140kkm
Było: Bravo 80 16V SX 1.2 80KM 2000r. 110kkm
Dziś zmierzyłem rezystancje czujnika położenia wału, jest ok. Natomiast wszystko wskazuje na czujnik temperatury zasysanego powietrza, przerwany obwód w czujniku, a to by wszystko tłumaczyło bo wg. komputera jest to odczytywane jako dużo na minusie, a co za tym idzie to silnik non stop pracuje na ssaniu. To by tłumaczyło skąd to spalanie. Jak zakupie taki czujnik to się okaże.
[size=2][ Dodano: 2009-06-26, 09:44 ][/size]
A teraz finał, czujnik temperatury powietrza powiedział papa. Ale po samej wymianie efektu nie było i bedzie, dopiero reset komputera w aso załatwia sprawę do końca. Koszt takiego zabiegu u Krzyżaków tylko 43 euro, nawet znośnie. Pozdrawiam 8)
to ten czujnik czerwony przy termostacie?[size=2][ Dodano: 2009-06-26, 09:44 ][/size]
A teraz finał, czujnik temperatury powietrza powiedział papa. Ale po samej wymianie efektu nie było i bedzie, dopiero reset komputera w aso załatwia sprawę do końca. Koszt takiego zabiegu u Krzyżaków tylko 43 euro, nawet znośnie. Pozdrawiam 8)
gdzie jest czujnik położenia wału korbowego?
czujnik halla na kole zamachowymNapisał qra69
Witam ja mam dośc podobny problem tylko ze nie wiedzieć czemu u mnie są wahania. Otóż jadąc na majówkę po całym weekendzie przy jeździe mieszanej wyszło mi spalanie około 7.8litra na 100km ale przy bardzo oszczędnej jeździe. Ostatnio znowu w trybie mieszanym samochód spalił mi 13.5 litra. Nie wiem co się dzieje . Z tym ze da się zauważyć że samochód raz fajnie sie zbiera żwawo przyspiesza a następnym razem czuć ze jest bardzo ociężały . Coś zaczyna się psuć nie wiem co. Wymieniłem cewkę zapłonową, wcześniej byłem na komputerze i mechanik stwierdził niby że sonda w porządku . Temperatura silnika trzyma się ok(wskazówka na czerwonej linii)...
Tylko ze ostatnio czasami dało się czuć zapach benzyny w kabinie, sprawdzałem nie ma wycieku czy to możliwe ze wtedy własnie silnik jest zalewany???
Fakt, 13l to dużo, chyba, żebyś naprawdę ostro piłował tym silnikiem. Twoje odczucia są dobre. W pierwszej kolejności sprawdź czujnik temperatury silnika. Sonda lambda to też dobry trop. Najlepiej podłączyć komputer i sprawdzić w trakcie jazdy. Przy okazji spięcia - zobacz jakie odczyty ma czujnik temperatury silnika (jego uszkodzenie może powodować zalewanie motoru). Na zimnym będzie palił dobrze, ale po nagrzaniu może być zalewany.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
witam mam bardzo podobny problem jak autor te same objawy a stało się to po wymianie wtryskiwacza który prawdopodobnie uszkodził się po ruskiej benzynie po założeniu nowego nie moglem go odpalić kolega odruchowo odkręcił powrót paliwa zaczęło chlapać i tak jakby się odpowietrzył i płynnie leciało paliwo ale zostały takie objawy nie mam odcinki przy 4500 opada jakby paliwa mu zabrakło a przy jeździe ok 3 tys mocno szarpie ale to tylko na biegach 2, 3 i trochę na 4 ale na niskich obrotach ma moc i ładnie przyspiesza. nie podoba mi się dźwięk podawania paliwa przez papkę na zapłonie kiedyś było cicho teraz jest głośniej
maiłem albo jeszcze mam wodę w paliwie dolewałem 98 i już poszło 2 litry dynaturatu raczej powinno usunąć wodę ale nie w tym jest problem czemu nie może wejść w obroty i szarpie ???
a moze wtrysk nie odpowedni z dwoma czy 4 dzirkami ? sprawdzałęs wszystkie kable do wtryskiwaczy czy nigdzie nie przerwany ? moze ten wtrysk co wymieniałęs też był uszkodzony - albo reszta wtryskiwaczy nie działa do konca poprawnie
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression
z 4 był identyczny. wtryski są już sprawne bo jak fajkę ze świecy zdejmę słyszę różnice w pracy silnika ale przed chwila zauważyłem ze po odpaleniu silnika pompka paliwa zaczyna pracować i cały czas bije paliwo a z tego co wiem jak raz nabije to potem ciśnienie samo pobiera paliwo bez pomocy pompki a dźwięk jakby nie dawała rady jakby coś ja blokowało ale bije dalej pewnie już zaczyna siadać jutro będę musiał podpiąć moje ferrari pod komputer może coś ciekawego się wtedy dowiem
z tego co wiem to pompka pracuje cały czas - podczas startu poprostu ma wieksze obroty aby nabic cisnienie startowe
GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression