Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    21 styczeń 2015
    Skąd
    EZD
    Postów
    211
    Auto
    Bravo 1.9 JTD SX (CF3)
    Rocznik
    07.01 FL

    Question [Airbag] Bravo '01 - (08 - Driver Squib Circuit)

    Witam wszystkich.
    Ostatnio pojawiła mi się kontrolka poduszek i po diagnozie MultiEcuSnanem wyszło mi coś takiego:

    błąd_ok.jpg

    Internet już przeszukałem bez większych konkretów. Oczywiście po skasowaniu błędu po dwóch dniach kontrolka znów się zapaliła.

    Jak wynika z opisu najprawdopodobniej mam zwarcie, któraś ze złączek nie styka lub jest gdzieś jakieś rozwarcie i pytanie gdzie to może być.
    Na pierwszy rzut podejrzenie poszło na złączkę pod siedzeniem - problem w tym że nie mam tam żadnych kabli, nie mówiąc już o żółtych od poduszek. Skąd centralka wie że np. pasy są zapięte? Bez zapiętych pasów poduszka raczej nie powinna zadziałać.

    Podsumowując:
    Gdzie mam szukać przyczyn. Proszę o jakieś porady bo może ktoś się już bujał z podobnym problemem i w miarę szybko mi coś doradzi.

    Z góry dzięki.
    Adi.
    Mit primum non nocere - po pierwsze nie szkodzić



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    21 styczeń 2015
    Skąd
    EZD
    Postów
    211
    Auto
    Bravo 1.9 JTD SX (CF3)
    Rocznik
    07.01 FL
    Dla potomnych.
    Rozebranie kierownicy i wyczyszczenie wtyczek od poduszki pomogło - połączenia w kostkach + tasiemka. Dodatkowo połączenia przepsikane zostały contact sprayem.

    Pzdr.
    Mit primum non nocere - po pierwsze nie szkodzić

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 luty 2018
    Skąd
    poznan
    Wiek
    28
    Postów
    41
    Auto
    Siena
    Rocznik
    2000
    Jak ci sie udalo rozebrac kierownice? ja u siebie w sienie urwalem wajha od dzwigania kierownicy ;/

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    21 styczeń 2015
    Skąd
    EZD
    Postów
    211
    Auto
    Bravo 1.9 JTD SX (CF3)
    Rocznik
    07.01 FL
    Procedura dla Bravo jest prosta:
    1) Sciągasz klemy z akumulatora i czekasz z jakieś 15 minut dla pewności.
    2) Z tyłu kierownicy masz dwie śruby na imbus 5 chyba - odkręcasz je i wyciagasz delikatnie poduszkę.
    3) Rozpinasz kostki - 2 szt.
    4) Zaznaczasz markerem położenie kierownicy na wieloklinie żeby spowrotem ją dobrze włożyć. I to jest bardzo wazne bo kierownicę można włożyć w każdej pozycji i później sa jazdy żeby ją ustawić prosto!
    5) Odkręcasz kierownice - klucz nasadowy (19 albo 22 - nie pamiętam)
    6) Rozpinasz wtyczkę do tasiemki
    7) Odkęcasz cztery śrubki od tasiemki i wyciągasz cału moduł.

    I to wszystko. Składanie odbywa się w odwrotnej kolejności.

    Zastanawiam się po co grzebałeś przy dzwigni podnoszenia kierownicy.
    Ostatnio edytowane przez _adi ; 01-03-2018 o 15:30
    Mit primum non nocere - po pierwsze nie szkodzić

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 luty 2018
    Skąd
    poznan
    Wiek
    28
    Postów
    41
    Auto
    Siena
    Rocznik
    2000
    Po jakiego grzyba dotykales dzwignie podnoszenia kierownicy?;o


 

Podobne tematy

  1. Centralka Airbag bravo II 1.6 120km
    Napisany przez Papciak na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-10-2016, 10:11
  2. AirBag Fiat Bravo 2
    Napisany przez koluchka na forum Kupię
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 10-09-2013, 15:59
  3. AirBag bravo - jak sprawdzic?
    Napisany przez pawsta1989 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 06-03-2013, 15:52
  4. Pokrowce na siedzenia z Airbag - Bravo
    Napisany przez hajdass na forum Akcesoria i gadżety, kosmetyka auta, oleje silnikowe
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 04-12-2012, 18:52
  5. [silnik] Bład P0191 - Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Rang
    Napisany przez nirage na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 09-09-2010, 20:26

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

https://www.iparts.pl