Witamy na Fiat Klub Polska

byrrt

SunroofCtrl - projekt uładu sterowania i domykania szyberdachu elektrycznego do Bravo ;)

Oceń wpis
przez w dniu 12-07-2011 o 22:27 (6547 Odwiedzin)
No więc dziś przyszły płytki do następnego już projektu jakim jest układ sterowania do szyberdachu. Oryginalnie dziła jak działa - wszyscy wiemy Docelowo ma być sterowanie podobne jak przy szybach czyli wystarczy impuls a szyber sam się otwiera lub zamyka (nie trzeba trzymać). Oczywiście będzie wejście domykania
Na razie wstawiam tylko fotki - siedzę już nad programem..
Kliknij w obrazek, aby zobaczyć większą wersję

Nazwa:	100_4063.jpg
Wyświetleń:	1117
Rozmiar:	148.2 KB
ID:	640Kliknij w obrazek, aby zobaczyć większą wersję

Nazwa:	100_4064.jpg
Wyświetleń:	1219
Rozmiar:	149.0 KB
ID:	641

Jak już całość wyląduje w aucie nakręcę filmik i wrzucę jak się wszystko ładnie domyka
Pozdrawiam
Kategoria
Bez kategorii

odpowiedzi

  1. Avatar miszko
    Świetna robota! I naprawdę małe to to. Nie tylko do BBM idzie wykorzystać A lutowanie pozostawiasz komuś czy może masz przyrządy?
  2. Avatar byrrt
    No ale oczywiście że lutuje sam ;) Takie tematy tylko ręcznie - sama frajda!
  3. Avatar miszko
    To przyznaję, że całkiem ładne lutowanie Ci wychodzi.
  4. Avatar mamut-tme
    Wiem, że się czepiam, ale na elektrodzie wielokrotnie pisali, że samo cynowanie ścieżek nic nie daje. Chyba że pod cyną jest drut miedziany, to wtedy jest wszystko ok:) (domyślam się, że cynowałeś, żeby zwiększyć przekrój - prąd?)
  5. Avatar byrrt
    I poniekąd mają racę ale nie do końca. Fakt miedz jest lepszym przewodnikiem niż stop cyny i ołowiu (każdego z osobna też) ale po pierwsze nadal przewodzi odciążając częściowo miedzianą ścieżkę a po 2gie zwiększa pojemność cieplną ścieżki.. Generalnie w tym wypadku nie jest to konieczne a zostało zrobione "na zaś" i na pewno nie zaszkodzi.
  6. Avatar mamut-tme
    Zaszkodzić nigdy nie zaszkodzi:) Ja, gdy robię płytki ręcznie zwykle je cynuje, ale tylko dla estetyki (no i dla zabezpieczenia przed utlenianiem). Inna sprawa, że nigdy nie robiłem płytek na większe prądy, po prostu nie miałem potrzeby.
  7. Avatar byrrt
    Narazie już jest napisana procedura domykania co wymagało napisania stage machine i opisania stanów w jakich może znaleźć się szyber (uchylna, otwarta środkowa, wszystkie pomiędzy w tym każda w stanie jedzie w lewo i w prawo, zjeżdża z krańcówki, wjeżdża na krańcówkę itp..). Teraz sterowanie szybrem i procedura bazowania (zawsze po odpięciu akumulatora trzeba będzie ją wykonać, żeby układ wiedział w jakim położeniu jest szyber). Ale co ja Wam gadam ;) Zrobię, założę to się pochwalę.. To tylko tak na usprawiedliwienie bo czasu mam ostatnio niedużo..
  8. Avatar byrrt
    Trwało to strasznie długo ale wczoraj przysiadłem siedziałem pół nocy i można rzec, że program jest skończony :)
    Jeszcze delikatne poprawki i najprawdopodobniej jutro montuje w aucie..
    Niech to wszystko w końcu zadziała wtedy nakręcę jakiś ładniejszy filmik i wrzucę.. Są też 2 moduły na odsprzedaż ale to potem ;)
  9. Avatar byrrt
    A więc od 2 dni autko jeździ z moim modułem ;) Działa jak ma działać czyli dobrze :) Trochę to potestuję i trzeba będzie dać jakiś szerszy opis w dziale modyfikacje ;)
  10. Avatar miszko
    To jeszcze filmik nakręć, aby pokazać jak działa.
  11. Avatar byrrt
    Sterownik szyberdachu 3 pozycyjnego - cały artykuł od elektronicznej strony :) Film jest też tam wrzucony..

Trackbacks

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl