Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 maj 2013
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    42
    Postów
    1
    Auto
    Linea
    Rocznik
    2010

    Ostrzegam przed serwisem w salonie auto-res koło rzeszowa

    Jestem tu nowy, bo od tygodnia mam Fiata, wcześniej jeździłem Mondeo III i za pomyłki przepraszam.


    Kupiłem samochód Z 2010 roku, serwisowany w tym salonie do końca.
    Przed zakupem zdecydowałem się na ,,pełny przegląd przed zakupem".
    Podczas przeglądu pan który to nadzorował po moim zgłoszeniu wsiadł ze mną do samochodu i na moją prośbę miał sprawdzić hałas, który był ewidentnie za duży, moja sugestia łożyska.
    Stwierdził jednoznacznie: na pewno opony
    Kupiłem ten samochód wierząc ,,ekspertom"
    Dwa dni później, po wymianie opon hałas nie ustawał.
    Jechałem przez miasto Krosno na Podkarpaciu i poprosiłem o sprawdzenie tego hałasu w tym salonie.

    Serwisanci orzekli jednogłośnie: łożyska tylne !

    Zadzwoniłem do pana w Rzeszowie który nadzorował przegląd i twierdził że za hałas odpowiadają opony.
    Zobowiązał się, że do trzech dni postara się załatwić tak sprawę abym na koszt serwisu dostał łożyska.
    W poniedziałek zadzwoniłem do salonu, ale tego ,,fachowca" nie było...
    Szef serwisu powiedział: ,,mnie to nie obchodzi"
    Skontaktowałem się z ,,szefem " tego salonu (arogancki, nie miły cwaniaczek). Powiedział mi że nie ma takiej możliwości aby coś mi zwrócono....
    Nie interesowało go to,że pracownik sam przyznał się do błędu....

    Mieszkałem kilka lat w Stanach i tam w takiej sytuacji wymian była by na koszt serwisu przeprosiny i jeszcze jakaś rekompensata.
    Choć nie tylko tam, bo kolega miał podobny problem z Mazdą w Krakowie i tam panowie zachowali się na poziomie naprawiając swoje błędy.

    Mogłem wybrać za 30 złoty kanał u ,,Kowalskiego" i tam sprawdzić, ale wybrałem przegląd przed zakupem w salonie, bo myślałem, że ,,fachowcy" wykryją mi tak proste usterki.
    Wtedy sprzedawca samochodu obniżyłby cenę o dwa łożyska około 250 zł x 2.

    Na koniec najciekawsze. Kiedy przyjechałem ze sprzedawcą samochodu na przegląd on znał wszystkich w salonie.....
    Dzisiaj z racji tego, że jestem dziennikarzem przeprowadziłem małe śledztwo i okazało się że jest w tym serwisie cichy ,,układ" między mechanikami a komisami i handlarzami samochodów.....
    Szef tego salonu dał mi do zrozumienia że: .,,na układy, nie ma rady".................

    OSTRZEGAM UWAŻAJCIE NA TEN SALON !!!



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał kubus1384 Zobacz post
    Szef tego salonu dał mi do zrozumienia że: .,,na układy, nie ma rady".................
    Nic tylko to udokumentować i do TVN puścić
    Ktoś Ci pomógł? Odwdzięcz się i kliknij gwiazdkę reputacji.

    >> Peugeot 407SW 2.0 + LPG 12.2004

    Był: Fiat Bravo 1.8GT

  4. #3
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    zawsze tak było mam nadzieję że powymierają ci co żyli za PRL'u i tych chorych układów i będzie normalnie.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    07 maj 2013
    Skąd
    Rzeszów
    Wiek
    43
    Postów
    162
    Auto
    Bravo II - 1.9 16V M-jet
    Rocznik
    2008
    Od dawna wiedziałem o układach komisowców a serwisami ale to że ASO sprzedaje się jak szmata to nie wiedziałem. Powiedz proszę ile kasują za taki przegląd.
    Ktoś coś robił u nich? Interesują mnie ceny usług typu rozrząd itp.
    Ostatnio edytowane przez grze ; 08-06-2013 o 10:47

  6. #5
    Master
    Dołączył
    03 kwiecień 2013
    Skąd
    Toruń
    Wiek
    51
    Postów
    1,144
    Auto
    Hyundai i30 Fastback 1.5 T-GDI 48V 7DCT 160 KM i Kia Proceed 7DCT 160 KM
    Rocznik
    2021
    Jednego nie kumam. Piszesz, ze gdyby to byly lozyska, zprzedajacy opuscilby 2x250.
    Czy po stwierdzeniu przez serwis, ze to opony, sprzedajacy zszedl z ceny o wartość opon?
    Mogles poprosic o przelozenie opon z przodu do tylu, ewentualnie skoczyc do jakiegos serwisu oponiarskiego by potwierdzic diagnoze.
    Nie usprawiedliwiam ich, mam jednak wrazenie, ze nie zbadales tego do konca.

    Pzdr
    ____________________
    Były: Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI 7DCT 140 KM, Nissan Qashqai II Crossover Tekna 4x4, 1.6 130KMLancia Delta 1.4 Multiair 140 KM Silver, Ford Focus III Sedan Facelifting 1.5 TDCi 95KM , Bravo 1.4 16v Multiair 140 KM Dynamic, Croma 1.9 150KM Dynamic FL automat DPF, Stilo Multiwagon JTD 1.9 115 KM Dynamic, Grande Punto 1.4 8v Dynamic/Estiva, Multipla 1.6 SX LPG, Panda 1.2 Dynamic, Uno 1.5 S.i.e. , Wartburg 1.3, Wartburg 353, 126p


 

Podobne tematy

  1. Przed zakupem MJ 1.6 lub 1.9
    Napisany przez SqL84 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 05-05-2013, 12:15
  2. Drzwi do Cromy przed fl
    Napisany przez gopspeedy na forum Croma
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 13-12-2012, 02:33
  3. Jakie auto mieliście przed kupnem pierwszego Fiata
    Napisany przez mihau na forum Na luzie, po pracy
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post: 24-01-2010, 12:12
  4. Kilka rad i pytań przed zakupem ;)
    Napisany przez Wafer na forum Stilo
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 23-01-2010, 18:04

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

salon fiata podkarpacie

serwis fiat podkarpacie

salony fiata na podkarpaciu

aso podkarpacie

Fiat na podkarpaciu

fiat rzeszow

opinia fiat auto-res

res cars komis rzeszow forum

fiat brava 2012 podkarpacie

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl