Pod maską topowej wersji Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio pracuje 6-cylindrowy turbo-benzynowy silnik 2.9, zainspirowany technologią Ferrari. Jednostka rozwija moc 510 koni mechanicznych oraz 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
Według wstępnych danych fabrycznych, kierowca liczyć może na przyspieszenie do setki w czasie 3,9 sekundy, a prędkość maksymalna to 307 km/h. Z drugiej strony, nowa Alfa jest w stanie wyhamować ze 100 km/h do 0 na odcinku krótszym niż 32 metry.
Wersję Giulia Quadrifoglio będzie można zamówić na stronie internetowej w cenie od 79 000 euro dla rynku włoskiego. Z kolei odmiana z dodatkowym pakietem stylistycznym (m.in. węglowo-ceramiczne tarcze hamulcowe oraz siedzenia Sparco wykonane z włókna węglowego) kosztuje około 95 000 euro.
Premiera w Polsce
Według wstępnych planów importera na rynku polskim, nowa Alfa Giulia zadebiutuje nad Wisłą w pierwszym kwartale przyszłego roku.
Źródło: samar.pl
Pęknięta sprężyna w kole zmiennych faz.
Autor wątku: rc36Witam. W trakcie wymiany napędu rozrządu zauważyłem, że wariator gdy go poruszyć ręką lata luźno w całym swoim zakresie pracy, pomyślałem że ten typ...
Autor ostatniego posta: GrandePunto8V Dzisiaj, 00:01