Zawiedzeni mogą czuć się ci, którzy po nowej "pięćsetce" spodziewali się dużych zmian stylistycznych. Zmiany wprawdzie są, ale tylko w niewielkim stopniu wpłynęły one na wygląd miejskiego Fiata. Stylistom postanowiono bowiem zadanie odświeżenia projektu nadwozia, jednak z zachowaniem wszystkich tych elementów, które tak przypadły do gustu użytkownikom "pięćsetki" w Europie i nie tylko (łącznie ponad 1,5 mln egzemplarzy sprzedanych na świecie).
Od strony stylistycznej unowocześniony Fiat 500 wyróżnia się m.in. przeprojektowanym pasem przednim, gdzie mamy nowe reflektory z LED-owymi światłami do jazdy dziennej. Nieco inaczej wyglądają też klosze tylnych świateł oraz sam projekt deski rozdzielczej z umieszczonym między środowymi nawiewami powietrza ekranem dotykowym.
Fiat 500 – obecny na rynku już od 8 lat – w porównaniu z poprzednikiem wyróżnia się ponad 1 800 elementami. Nowa wersja wchodzi do sprzedaży na polskim rynku od września.
"Pięćsetka" to obok Pandy dwa najpopularniejsze aktualnie modele Fiata w Europe, a zarazem ścisła czołówka aut z segmentu A.
Źródło: samar.pl
Wiadomość