Jak na razie marka wchodząca w skład grupy Fiat Chrysler Automobiles otwarcie mówi tylko o topowej wersji Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio. Do jej napędu wybrano akurat 6-cylindrowy turbo-benzynowy silnik 2.9, zainspirowany technologią Ferrari. Jednostka rozwija moc 510 koni mechanicznych oraz 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego.
Według wstępnych danych fabrycznych, kierowca liczyć może na przyspieszenie do setki w czasie 3,9 sekundy, a prędkość maksymalna to 307 km/h. Z drugiej strony, nowa Alfa jest w stanie wyhamować ze 100 km/h do 0 na odcinku krótszym niż 32 metry.
Od 150 koni w górę
Według informacji krążących w internecie, Alfa Romeo Giulia będzie oferować do wyboru – poza wspomnianą wyżej odmianą Quadrifoglio z V6 – łącznie trzy silniki Diesla oraz trzy jednostki benzynowe. Bazowym motorem wysokoprężnym ma być podobno czterocylindrowiec, który w połączeniu ze skrzynią manualną rozwija maksymalnie 150 KM.
Z kolei wśród czterocylindrowych benzynowców pojawić się mają do wyboru wyłącznie jednostki 2.0 z turbodoładowaniem. Najsłabsza rozwija podobno moc 200 koni, natomiast najmocniejsza – 280 KM.
Źródło: samar.pl
Dzień dobry! Jestem nowy!! (tu się witamy)
Autor wątku: miszkoW tym temacie witamy się z nowymi użytkownikami forum. Ja również pragnę wszystkich powitać.
Autor ostatniego posta: Palik1982 Dzisiaj, 12:49