Na zwycięzcę rekordowego,
68. Tour de Pologne czeka nowy
Fiat Freemont. Firma
Fiat Auto Poland jest oficjalnym sponsorem wspomnianego wyścigu kolarskiego.
11 miast, siedem dni rywalizacji, ponad
1 113 km trasy i milionowa publiczność - to elitarny wyścig kolarski Tour de Pologne, który wystartował
31 lipca. Wśród
22 ekip liczących
218 kolarzy znaleźli się przedstawiciele
35 krajów (to rekord w historii tego wydarzenia sportowego, wpisanego do kalendarza UCI Word Tour, skupiającego
14 największych wyścigów etapowych na świecie).
Tradycyjnie już, oficjalnym sponsorem wyścigu jest marka
Fiat. Na triumfatora imprezy czeka oficjalny samochód 68. Tour de Pologne i nagroda główna: nowy
Fiat Freemont. Kibice także mogą liczyć na kolejnych etapach na atrakcyjne wygrane.
Na trasie wyścigu organizatorzy spodziewają się około
2 mln publiczności. To właśnie dla kibiców dopingujących kolarzy Fiat Auto Poland przygotował prawdziwą gratkę na każdy etap Tour de Pologne: na osoby, które wezmą udział konkursie na mecie każdego etapu dotyczącym nowego Freemonta, czekają nagrody.
Śmiało można powiedzieć, że 68. Tour de Pologne to także największe w Polsce przedsięwzięcie logistyczne. Co roku wraz z kolarzami i ekipami Polskę przemierza ogromny sztab ludzi. Mało kto zdaje sobie sprawę z tego, że na trasie znajdzie się
400 km taśmy zabezpieczającej etapy,
13 km płotków ogrodzeniowych i 7 km banerów reklamowych. Peleton przejedzie przez
400 miast i miejscowości.
W kolumnie wyścigu jedzie ponad 50 samochodów przekazanych organizatorom przez Fiata Auto Poland. Wszystkie auta na tę wyjątkową okazję zostały specjalnie oznakowane (na każdej stronie umieszczone są wyraziste naklejki informujące, że Fiat jest oficjalnym sponsorem Tour de Pologne).