Fiat 500 otrzymał najwyższą możliwą ocenę "dobrą" w testach zderzeniowych czołowych, bocznych, tylnych i dachowania, przeprowadzonych przez amerykański Insurance Institute for Highway Safety (Instytut Ubezpieczeniowy Bezpieczeństwa Drogowego), który przyznał modelowi 500 tytuł Top Safety Pick 2011 (Najbardziej Bezpieczny Wybór 2011).
IIHS testuje samochody w celu określenia poziomu bezpieczeństwa pasażerów przy zderzeniu czołowym i bocznym, podczas dachowania oraz przy uderzeniu w tył, oceniając siedzenia i zagłówki pod względem ochrony przed uszkodzeniami szyjnego odcinka kręgosłupa.
Warunkiem zdobycia najwyższej oceny jest także obecność systemu stabilizującego tor jazdy ESP już w podstawowym wyposażeniu - najwyższy możliwy wynik jest dowodem na to, że Fiat 500 spełnia takie wymagania.
Fiat 500 na rynku amerykańskim ma na pokładzie siedem seryjnie montowanych poduszek powietrznych (dwie przednie, dwie kurtyny boczne, dwie poduszki boczne i jedna chroniąca kolana). Ponadto, samochód wyposażony jest w inteligentne zagłówki reagujące i aktywujące się w momencie zderzenia.
Dodajmy, że wcześniej Fiat 500 jako pierwszy samochód o długości niecałych czterech metrów otrzymał maksymalne pięć gwiazdek w europejskich testach bezpieczeństwa Euro NCAP. Europejska wersja tego auta posiada wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa czynnego i biernego niespotykane dotąd w samochodach tego segmentu.
Źródło: txt[v10p.pl]
Pęknięta sprężyna w kole zmiennych faz.
Autor wątku: rc36Witam. W trakcie wymiany napędu rozrządu zauważyłem, że wariator gdy go poruszyć ręką lata luźno w całym swoim zakresie pracy, pomyślałem że ten typ...
Autor ostatniego posta: GrandePunto8V Dzisiaj, 00:01